Muita IVF/ICSI- konkareita?

Terve vaan kaikille, ja mukavaa pääsiäistä. Onneks onkin pääsiäinen tulossa, lähdetään reissuun niin tulee vähän vaihtelua arkikuvioihin, ja menis nää piinistelyt vähän nopeammin. Keskiviikkona siis verikokeeseen... Hirveä flunssa vaivaa, sitä en nyt ois tarttenu tähän rakoon ollenkaan :eek: Päätä särkee, ja olen yrittänyt jaksaa ilman särkylääkkeitä.
 
HallebMulle ne promolutit aiheutti väsymystä ja huonoa oloa, mutta hyvä jos sulla on
erilaiset kokemukset.

karatinvoimia piinapäiviin

ON: menkathan mulla alko, eli ei toiminut tämäkään hoito. Ensimmäist tiputtelut tuli jo k
pp9 ja
kunnollinen vuoto alko pp13. Kaksi alkiota jäi pakkaseen ja ne kait sulatellaan vielä tässä
kevään aikana. Ne oli jotain huonompi laatuisia joten en usko niiden selviämiseen
sulatuksesta. Toivon vaan että kerettäis saada seuraava hoitokierros vielä loppuvuoteen
tähän samaan kela kattoon...mutta katellaan aika näyttää...
 
Hertta1981 pahoitteluni hoidon epäonnistumisesta :hug: miten karatin siellä piinistelyt.
ON: Tein siis perjantai aamuna sen raskaustestin (clearblue) ja ihan täys negahan se oli, mutta menkkoja ei vaan kuulu, vaikka välillä ollu ihan pahojaki menkkajuilintoja. siis en tiiä mikä mulla nyt on. oiskohan se ovis sitteki ollu niin myöhään ja nyt sitä vuotoa saa sitte ootella. saa nähä millon sitte saa alotella tuon piikittelyn. varmaan nyt jotenki taas siirtyy tämä seuraava hoitoki jos vuoto ei ala itestään ollenkaa :kieh: en tiiä pitäiskö soitella väestöliittoon pyhien jälkeen jos näyttää että ne menkat ei ala.
 
Iso halaus Hertta. Kyllä nyt on vastatuulta tässä ketjussa :(
nannah, kyllä varmaan kannattaa soittaa ja varmistaa miten toimitaan, jos se vuoto ei ala.

Omalta kohdalta olo ei ole toiveikas. Pp10 menossa. Olen ajatellut ja yrittänyt malttaa olla tekemättä testiä, 2 päivän päästä saan käydä verikokeessa.
Ei ole minkäänlaisia tuntemuksia. Tai on jatkuvaa vatsajuilintaa, ummetusta ja ilmavaivoja (jep jep :ashamed: ) mutta ne johtunee noista Lugeista. Ainakin kaikki nuo on ihan kirjattu siihen niiden selosteeseen.
 
hertta :hug: voi ei!! Oon niin pahoillani: /
juu ei olis pitäny kehua noita Primoja..viikonloppuna tuli kauhee päänsärky, turvotus, itkuisuus ja pää sekos:headwall:

nannah ompa pyllystä, ku kierto alko sekoilee!:(

karatin jännittää sun puolesta! Toivottavasti testi näyttää plussaa :)

on: Otin lauantaina vikan Primolutin ja eilen alko tuhru. Yöllä aukes hanat oikee kunnolla. Soitin sitte klinikalle, ni ultra siirrettiin jo huomiselle. Toivottavasti hoito voidaan aloittaa! Jännittää mitä lääkäri on suunnitellu lääkkeiks :)
 
HalleB tulehan sitten kertomaan miten lääkärissä meni :) voi ei karatin :hug: miten teillä nyt sitte jatko? Täällä edelleen menkkoja odotellaan ja ei enää oo mitään menkkatuntemuksiakaan :kieh: en vielä tänään soittanut lääkäriin, vaan pakko kai se on huomenna ku näyttää että ei vuoto nyt ala. Tänään vielä tein clearbluen raskaustestinki mutta nega se oli.
 
heippa.pääseekö mukaan?4ivf menossa,siitä keskenmeno noin kuukausi sitten 6+2,nyt odotellaan välivuotoa ja sitten suuntana pas.ja 1 lapsi on jo onnistuttu saamaan 3ivfn tokavikasta passista.hoidossa ollaan treen avalla.tuntuu että tätä samaa harrastusta on tullu harrastettua jo ikuisuus.alotettiin 05.toiveita nostaa tietenkin 1 onnistuminen.
 
Karatin :hug: voi surkeus..oon pahoillani!:|

nannah ompa kummaks menny:(

Tanzzzku kiitos!:)

risto tervetuloa:flower:

on: Eilen siis oli eka ultra. Mulla oli edellisistä hoidoista jääny 300ky Pergoverista, joten nyt kaks päivää pistän Gonal-f 150 ky + Pergoveris 150 ky ja jo huomenna on eka ultra. Halutaan pelata varman päälle, ku ei oo oikee tietoo miten mun kroppa reagoi nyt, kun alla ei ole jarruja, ni ei tiedä onko tuo annos nyt liian suuri vai liian pieni. Yks lyhyen kaavan hoito meillä on ollu, mutta siinäkin oli alla e-pillerit, jotka laitto munasarjat lepotilaan, vaste oli huono ja sen takia tehtiin inssi. Huomenna saan reseptin Menopurille, ku se on halvempaa.
 
täällä alko eilen illalla tulla verestävää vuotoa ja uskosin että huomenna tai viimestään lauantaina on sit kp1 ja kp2 saanki alkaa sitte piikitykset :) HalleB että kumminki aika samalla aikataululla kumminki sitte mennään :) josko huomenna alkais jo kunnon vuoto niin sais varata sen ensimmäisen ultra ajan. saa nähä miten uus lääke toimii ja nyt siis ensimmäinen lyhyen kaavan hoito. Ajattelin jo vähän alustavasti kysellä että miten tuo hoito luovutetuilla munasoluilla toimii. ja risto79 tervetuloa minunkin puolestani :flower:
 
Ihan tyhjä olo. Ja sen tyhjyyden alla suututtaa, surettaa ja pelottaa.

Mennään muutaman viikon päästä käymään lääkärin juttusilla siitä, että kannattaako jatkaa. Itsellä on sellainen olo, että jossain vaiheessa se kai on itsensä kiusaaminenkin lopetettava.

Teille muille tsemppiä ja jaksamista. Ja tuuria matkaan, sitä tässä julmassa pelissä tarvitaan.
 
karatin: :hug: Tsemppiä, jaksamista ja hyvää tuuria myös sinulle! :heart:

nannah: kävin siinä ylimääräisessä ultrassa kahden päivän pistämisen jälkeen. Siellä oli 6-8mm folleja noin kymmenen!! Jatkan nyt Gonal-f 75ky ja Menopur 150ky maanantaihi, jollon on taas uus ultra.
Eilen illalla katoin ihan fiiliksissä Voice of Finlandia samalla, ku pistin..tajusin vasta myöhemmin, että pistin vanhan tottumuksen mukaan sitä Gonal-f:ää 150ky:headwall: Kylläpä vieläki harmittaa..:/
Lääkäri jo muutenkin sano, että punktio saattaa olla jo perjantaina...toivottavasti en mokannu koko hommaa..:(
 
HalleB kirjottelinki jo tuonne toiseen ketjuun että sullahan näyttää tilanne oikein hyvältä :) mulla siis huomenna kp 2 ja saan pistää sen elonvan. maanantaina pitäis soitella sitte ultra aikaa vaan se on pakko saaha perjantaille ku orgalutrania ei muuten riitä viikonlopun yli. Silloin sit näkee tuon elonvan vaikutuksen. Jos ei oo tehonnu tarpeeksi niin sitte tarkotus ois jatkaa puregonilla, ajattelin kumminki kysäistä että jos vaihettas se menopuriin ku mulla on aukasematon paketti sitä kotona edelisestä hoidosta jääneenä. aikasemmin mulla ei oo tuota puregonia ollu. voi kun oiski se punktio äkkiä ja sais ees jotain siirrettävää. aion taas tähän hoitoon kysyä sitä kortisonia ku sen kokeilu meni sitte viime hoidossa harakoille :( Karatin voimia kovasti sinne. Itsekkin monesti miettiny että millon sitä pystyy lopettamaan ja hyväksymään sen että välttämättä koskaan sitä onnistumista ei tule :'( kovasti oon miettiny niitä luovutettuja munasoluja.
 
risto79 tuleeko pas luonnolliseen vai lääkkeliseen kiertoon? HalleB oliko sulla tänään ultra? miten meni?
On: Eilen siis elonva pistos pistetty ja ihan kauhea päänsärky koko päivän en tiiä johtuko tuosta piikistä, mutta uskosin niin ku koskaan mulla ei oo päänsärkyä muuten ku flunssassa. Onneksi tänään ei tietoakaan enää päänsärystä :) kp6 siis torstaina ja aloitan sitte orgalutranit ja perjantaina on ensimmäinen ultra. nyt ku kävin tuossa lenkillä niin alko oikeasta munasarjasta vähä vihlomaan. täytyy toivoa että ne follit kasvais just tuonne oikealla puolelle ku vasemmalta niitä ei saa punktoitua :(
 
nannah toivottavasti Elonva vaikuttaa! :)

risto onnea matkaan!:)

on: juu tänään oli tosiaan ultra ja näillä näkymin punktio onki vasta maanantaina, kun follit ei ollu kasvanu niin nopeasti, ku lääkäri laskeskeli. Kymmenisen follia siellä edelleen näkyi eikä se mun möhlöys ollu pilannu koko hommaa..huh!
Huomenna alkaa Orgalutran ja torstaina taas ultraillaan. Löysin yhestä apteekista Pregnyliäki:)
 
Mä täällä näköjään yksin kirjottelen :D

Tänään oli taas ultra. 10kpl 13-15mm follia siellä olla möllötti. Lauantaina pistän irrotuspiikin ja maanantaina punktio. On kyllä mahtava saalis tulossa. Eniten ehkä jännittää mahdollisten alkioiden laatu.. Ihanku olisin jostain lukenu, et ne ei tuolla edes siirrä niitä kolmosluokan alkioita. Viime hoidossa saatiin siis vain yksi niiden mielestä siirtokelpoinen. Loput oli kolmosluokkaa.
 
Miten meni HalleB ultrassa? mulla alkaa tänään tuo orgalutran ja huomenna siis ultra. ei oikein oo mitään tuntemuksia siitä onko tuo elonva miten vaikuttanut, mutta eilen kävin vesijuoksemassa ja sen jälkeen tuntu munasarjat vähän aroilta. josko siellä edes jotain ois tapahtunu :)
 
heippa taas kaikille.ens ke mennään ultraan ja tarkoitus sitä passia suunnitella.mulle on aina tehty lääkkeellinen.onnea hallelle punktioon ja nannalle ultraan.onpa kiva taas päästä koittaan onneaan,tää odottelu on ollu niin puuduttavaa.seuraavaksi sitten vaan jännittään et ultras olis kaikki hyvin ja et alkiot selviäis ja ja mutta meen taas asioitten edelle.askel kerrallaan.tsemppii kauheesti kaikille muillekkin,tää on niin tätä
 
risto79 toivotaan että kaikki menis hyvin :) tulehan sitten kertoilemaan ultrakuulumisia. HalleB on kyllä tosiaan hyvä saalis tulossa, minä oisin tyytyväinen että edes se 2 saatais mitä siirtää :) vähän jännittää huominen että kuinka käy, mutta tulen sitten kertoilemaan miltäs näytti :)
 

Yhteistyössä