J
jazza
Vieras
Lapseni mummi eli minun anoppini ,on ollut niin ilkeä ettei hänellä ole meille mitään asiaa enää. Hän ei saa tavata lastani. Hänen miehensä eli lapsen pappa saisi kyllä tulla meille kylään mutta ei tule. Miksei hän voi tulla ilman vaimoaan? Eikö hän välitä lapsenlapsestaan? Onko muita äitejä jotka ei halua että anoppi tapaa ollenkaan lapsenlastaan? Olenko ainoa jonka anoppi on ollu niin kertakaikkisen ilkeä että ei enää halua tavata ollenkaan anoppiaan?
Onko muita tällaisia perheitä ettei isovanhemmat käy ollenkaan?
Onko muita tällaisia perheitä ettei isovanhemmat käy ollenkaan?