Onpa kiva kuulla, että on meitä muitakin.. Täällä myös yks!
Välillä on kiva tavata ihmisiä ja ystäviä kyllä kaipaankin, mutta en jaksa mitään sukulaisuussuhteita pitää yllä. Ehkä ne taustat vaikuttaa, olen aina vähän niinkuin huolehtinut muista, nyt haluan jo olla itsekäskin, tehdä mitä tahdon.
En jaksa puhua koko ajan, muuta kuin kiinnostavista asioita, jotkut ihmiset puhuu vaikka säistä päivän - en minä. En vain kykene suoltamaan tekstiä ulospäin koko ajan. Tykkään olla omissa oloissani, ja etenkin perheen kanssa.
Hirvittää ihan välillä kun naapurit tai sukulaiset haluaa kutsua kylään tai ovat tulossa meille. Pieninä annoksina kyllä kestän ja voi olla kivaakin, mutta liika on liikaa, taukoa pitää olla.
Enkä tarkoita kenellekään pahaa, olen vain tämmöinen, mutta joidenkin ihmisten on vaikea minua sietää kun en puhu turhia... kuin tekisin heille kiusaa... sitä ihmettelen. Minuun on jopa yksi sukulainen verisesti loukkaantunut kun ei pidetä yhteyttä, kutsuta kylään, jutella aina kun nähdään.. Hän itse ehkä on sellainen, mutta ei sitä minulta tule vaatia ja odottaa.