N
"nimetön"
Vieras
Olen kovasti miettinyt elämääni. Olen huomannut, että kaipaan uutta elämääni jatkuvasti, oli sitten kyse parisuhteesta, vaatteista, sisustuksesta. Se vanha ja sama kyllästyttää aika pian... Tämän koen jo jonkin verran ongelmaksi- jopa uuden kumppanin kanssa mm. seksi (vikka olisi miten ihanaa ja hyvää) muuttuu pian sellaiseksi, ettei ole kokoajan siinä hetkessä ja fiiliksessä kiinni, vaan esim. ajattelee kauppalistaa jne. Joskus tähän auttaa esim. uusi paikka, joskus vaan kertakaikkiaan se uuden kumppanin kanssa alkuaikojen yhdessäolon uutuus ja tuoreus on se juttu. Kotona joku paikka on uudistuksen alla kokoajan ja vaatteita ostan viikottain (harvoin uutena, mutta kirpparilta jne). Työ on valikoitunut niin, että vaikka perustyö onkin samaa jokapäivä, on mahdollisuus itse vaikuttaa päivän erilaisuuksiin. Myös vuorotyötä teen, koen että 8-16 samanlaisina toistuvat päivät eivät olisi mun juttuni! Olenkin siis hyvin tässänytjaheti-ihminen, en osaa suunnitella, enkä nähdä elämääni esim.5 vuoden päähän.
Se TUNNE, sehän tässä on se motivaattori, se hyvänolon euforia kun saa jotain uutta ja ihanaa elämään.
Voi että, kun olen niin huono saamaan ajatuksiani "paperille", toivottavasti joku saa kiinni pointistani...? Onko tämä niin vahvasti luonnekysymys (olen vielä jousimies) vai voiko tästä ns.poisoppia? Jonkin verran olenkin jo tietoisesti oppinut hillitsemään itseäni, impulssejani, ja sietämään tylsyyttä elämässäni. Toisaalta tämä ei häiritse merkittävästi, ehkä olisin onnellisempi sinkkuna, kun pitkässä parisuhteessa, en tiedä, en ole kokeillut, kuluttavaa seki olisi pidemmän päälle?
Se TUNNE, sehän tässä on se motivaattori, se hyvänolon euforia kun saa jotain uutta ja ihanaa elämään.
Voi että, kun olen niin huono saamaan ajatuksiani "paperille", toivottavasti joku saa kiinni pointistani...? Onko tämä niin vahvasti luonnekysymys (olen vielä jousimies) vai voiko tästä ns.poisoppia? Jonkin verran olenkin jo tietoisesti oppinut hillitsemään itseäni, impulssejani, ja sietämään tylsyyttä elämässäni. Toisaalta tämä ei häiritse merkittävästi, ehkä olisin onnellisempi sinkkuna, kun pitkässä parisuhteessa, en tiedä, en ole kokeillut, kuluttavaa seki olisi pidemmän päälle?