Onko muita joiden luona vierailee yhtä harvoin tuttuja...!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Me taidetaan olla erakkoperhe ja ihan omasta halusta kyllä...toisaalta surullista lapsen takia (1,5 v. lapsi, on siis kyllä pph:ssa), mutta toisaalta tuntuu ihan hyvältä olla omalla porukalla.

Meillä käy siis mummot ja mun sisko ja miehen veli ja sisko perheineen toki min kerran kuussa, mutta muita vieraita sitten silloin tällöin, ei välttämättä joka kuukausi lainkaan. Itse kyläillään saman verran. Tosin mummojen ja miehen veljen luona ainakin kerran viikkoon. Olemmekos me outoja teistä?

Meillä ei käy ikinä ketään :whistle: ehkä kerran kahdessa kuukaudessa käy joku tai sitten ei... ite käydään kyllä muilla kyläilemässä. Mä tykkään ite lähtee täältä muualle

Suunnilleen samoin meilläkin. Lähinnä mun vanhemmat ja mun sisko miehineen kyläilee meillä. Ja minä rrrrrakastan ihmisiä ja olen sosiaalinen luonne, joten tosi sääli minusta tämä nykytilanne. Mutta me ollaan molemmat viikot töissä, mies tekee pitkää päivää ja minulla osin vuorotyö. Asutaan n. 10 km päässä keskustasta eli ihan periferiassa monen mielestä ja sitten meillä ei ole ns. tuttavaperheitä kuin yksi, siis semmoinen missä on mies miehen kaveri ja hällä mukava vaimo jonka kanssa tulen hyvin juttuun ja heillä yksi lapsi. :/ Muut on sitten minun kavereita, miehen kavereita ja aika iso osa vielä sinkkuja niin ei silleen kyläillä, mies tapaa omia kavereitaan lähinnä urheiluharrastuksissa ja mä kahvittelen kaupungilla omien ystävieni kanssa.

jouluna miehen isä ja sisko, toisen lapsen synttäreillä myös nuo samat. 1-2vuodessa on kummilapset yökylässä. Murkulla on joskus yövieras, ehkä 2x vuodessa.
Tuossa meidän vieraat.. Itse käydään kun kutsu tulee n. 2x vuodessa miehen isälle. (asumme 30min matkan päässä).
Että minusta te olette ap varsin sosiaalisia perhosia.

Eipä meilläkään porukkaa juokse kylässä. Nyt viime aikoina on yllättävän paljon ihmiset käyneet, yleensä tänne ei eksy kukaan. Mun isä saatta piipahtaa 10 min jos sillä on jotain oikeeta asiaa (hakee tai tuo jotain juttuja) ja sitten siskonpoika saattaa olla joskus hoidossa (vaikka ei sitä kyläilyksi voi laskea). Ite joudutaan juoksemaan enempi muilla kylässä jos ihmisiä halutaan nähdä. Mua välillä rassaa kyläillä, mutta sellasissa paikoissa on yleensä kiva käydä missä on seuraa tolle 2v:lle, se kun ihan selvästi kaipaa hieman tasoisempaa seuraa mitä äidistä on tarjota.

Ja sitten jos me ei mentäs kylään kenekään luo niin ei varmaan nähtäs ketään ihmisiä ikinä :/

jaa no meil o viimeks käyny vieraita joulukuu alussa esikoisen synttäreil ja sitä enne kuopukse synttäreil kesäkuus....pyydetää kyl,mut ei kukaa mukamas kerkii =(

siis täh!?
Meillä käy ainakin kerran viikossa joku vierailemassa. Sukulainen, kaveri tai joku perhe. itse käydään myös vähuntään kerran viikossa jossain.
Minusta silti tuntuu ettei käydä missään eikä kukaan käy...

Mieluiten ottaisin enemmän sukulaisia mutta kun niitä ei ole. Kaverit asuu ulkomailla tai ovat elämäntilanteen muutosten takia kadonneet. Itsellä myös vaikea masennus joten en jaksa kauhean montaa kertaa jaksa kylään kutsua.
Sen olen huomannut, että ihmiset harvoin enää kutsuu kylään, ehkä se siivoaminen ja kahvileivän laittaminen on monelle työlästä, en tiedä. Minun tutuissani on paljon feministejä jotka ylpeilee oikein sillä, ettei mitään kotitöitä tehdä eikä ruokaa laiteta, mutta ehkäpä se on sittenkin tiukka paikka jos pitäisi kutsua kotitatousopettaja kylään, mene ja tiedä :)

Yhteistyössä