Huomenta kaikille! Huippua kun porukka vaan kasvaa..
Jonna82 & JKVY: Toivotaan, että teillä onni käy ja pääsette tänne jakamaan tunnelmia kanssamme! :heart:
Kepsukka: Kiitos tarinastasi. Olen kuullut liikaa sellaisia, että on päätynyt keskenmenoon terojen jälkeen. Mutta luulen sen olevan vaan sattumaa, sillä keskenmenoja tapahtuu muutenkin aika paljon alkuraskaudesta. En muista että oltaisiin törmätty täällä? Hmm...vauvakuumeen puolella kirjoittelin kevät/kesä2009-pinossa ja esikoista haaveilevissa nyt lopussa ihan vähä aikaa. Olitko jommassa kummassa?
Annala: Kuinkas siellä voidaan? Olen kuullut monelta raskaana olijalta että alkuraskaudessa on tullut tuollainen kuvaamasi kipukohtaus. Ne on sitten ollut viattomia. Kyllähän sitä varmasti itse kukin säikähtäisi ja pelkäisi pahinta.
Täällä pahoinvointia lievänä, mutta olo ihana. Testejä olen useampia tehnyt ja vähän mietityttää kun en vieläkään ole saanut sellaista kunnon super vahvaa viivaa. Ihan joka testi antaa selkeän plussan, ei todella tarvitse tiirailla tarkkaan. Ne ei kuitenkaan ole ihan yhtä vahvoja kuin kontrolli. Monet täällä aina kertoo että tässä vaiheessa viiva on jo tosi vahva ja tulee jopa ennen kontrollia näkyviin. No jospa mulla hormoni erittyy vähän hitaammin vielä.
Kuka osais ja jaksais tehdä sen listan ja vielä päivitelläkin sitä? Sellainen olis hieno. Mutta vaatii kyllä innostustakin...hih...Voishan tehdä sellasen yksinkertaisen ettei sitä tartteis kovin usein päivittää. Riittäskö nimimerkki, synnytyssairaala, laskettu aika, ikä, mones lapsi...Mitäs muuta?
Edda ja edelleen nimetön pieni 4+4