Muita elokuista odottavia?

Täällähän on väki lisääntynyt =) Mä kävin tänään hakemassa pikkuisen pakkasesta, ja nyt joutuu n.12 päivää oottelee että voi testin tehdä. Luottavaisin mielin oon ja toivottavasti en joudu pettymään... Lueskelen sillä aikaa teidän muiden tekstejä ja ilmoittelen sitten miten kävi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja punakaneli:
Moikka!!

L.a 4.8 laskurilla
Plussailtu viime pe ja lisätestestejä tehty viimeksi ma. Näin siinä sitten pääs käymään. JES.
En kyllä ihan vielä usko todeksi ja luultavasti eksyn yksityispuolelle ultraan aiemmin varmistamaan tilanteen.
Oireena lähinnä painontunnetta, "menkkaoloa"ajoittain ja lievää pahaaoloa. Ei muuta.

Olen 30v, tytöt 6v ja 4v. Jorvi synnytysairaalana.
Heippa!

Mulla ihan samalain :D Enkä usko todeksi. Useampi testi tehtynä. Olen hiukan vanhempi ja meillekin kolmas tulossa. Jorviin kait sitä mennään sitten, jos kaikki menee hyvin.
 
Ooh, täällä oli jo paljon elokuisia! Tulin etsiskelemään josko täällä olisi jo elokuulle keskustelu ja löytyihän täältä. =)

Eli täällä ollaan plussattu ja laskettu olis edellisten menkkojen mukaan 9.8. :heart: Meille tämä on esikoinen ja kovasti toivon, että pysyisi matkassa pikkuinen. Miehen kanssa asustetaan avoliitossa kera kahden koiran. Plussasin 25. päivä ja on kyllä vaikea vieläkin uskoa tätä todeksi! Viime su asti mulla on ollu kummallisia oloja, menkkajomotuksia mahassa, hirveää palelua ja ti varsinkin olin aivan horkassa kun oli niin kylmä. Siinä sit tiistai iltana päätin, et aamulla testaan. Ke aamuna sitten jännitti, mut en kyllä uskonut plussaa saavani. Mut sitku tikkua menin katsomaan ja näin siinä haalean plussan, niin ei ollut riemulla rajaa! Se oli uskomaton tunne ja on vieläkin! :heart: To ja pe aamuina on pitänyt vielä digitaalisilla tarkistaa ja raskaana siihen tuli lukemaan. =)

Neuvolaankin soitin jo to ja ajan sain vasta joulukuun loppupuolelle. Terkka epäily kyllä, et tää raskaus olis pidemmällä, kun edellisten menkkojen mukaan laskettuna (2.11) plussa ei olisi hänen mukaansa voinut vielä näkyä. Ja tosi aikasinhan se kyllä näkyi. Epäli mulla olleen valemenkat. 27.10 mulla oli kyllä jotain pientä vuotoa joka kesti pari päivää, sit oli taukoa muutama päivä ja tosiaan sit 2.11 alko ihan kunnon vuoto. Tuon 27.10 mukaan laskettu olis sit 3.8.

Oireita mulla on tähän mennessä ollut menkkajomotus, hillitön jano, pissalla pitää sit senkin takia hypätä enempi ja nyt on alkanu olla jatkuvaa nälkää. Nyt tänä aamuna tuntuu jotenkin hirveen oireettomalta ja heti sitä alkaa miettiin onko kaikki okei. No täytyy yrittää ottaa rennosti ja toivoa parasta.

Papunen ja pikku Papu 3+5 (tai 4+4)
 
Huomenta kaikille! Huippua kun porukka vaan kasvaa..:)

Jonna82 & JKVY: Toivotaan, että teillä onni käy ja pääsette tänne jakamaan tunnelmia kanssamme! :heart:

Kepsukka: Kiitos tarinastasi. Olen kuullut liikaa sellaisia, että on päätynyt keskenmenoon terojen jälkeen. Mutta luulen sen olevan vaan sattumaa, sillä keskenmenoja tapahtuu muutenkin aika paljon alkuraskaudesta. En muista että oltaisiin törmätty täällä? Hmm...vauvakuumeen puolella kirjoittelin kevät/kesä2009-pinossa ja esikoista haaveilevissa nyt lopussa ihan vähä aikaa. Olitko jommassa kummassa?

Annala: Kuinkas siellä voidaan? Olen kuullut monelta raskaana olijalta että alkuraskaudessa on tullut tuollainen kuvaamasi kipukohtaus. Ne on sitten ollut viattomia. Kyllähän sitä varmasti itse kukin säikähtäisi ja pelkäisi pahinta.

Täällä pahoinvointia lievänä, mutta olo ihana. Testejä olen useampia tehnyt ja vähän mietityttää kun en vieläkään ole saanut sellaista kunnon super vahvaa viivaa. Ihan joka testi antaa selkeän plussan, ei todella tarvitse tiirailla tarkkaan. Ne ei kuitenkaan ole ihan yhtä vahvoja kuin kontrolli. Monet täällä aina kertoo että tässä vaiheessa viiva on jo tosi vahva ja tulee jopa ennen kontrollia näkyviin. No jospa mulla hormoni erittyy vähän hitaammin vielä.

Kuka osais ja jaksais tehdä sen listan ja vielä päivitelläkin sitä? Sellainen olis hieno. Mutta vaatii kyllä innostustakin...hih...Voishan tehdä sellasen yksinkertaisen ettei sitä tartteis kovin usein päivittää. Riittäskö nimimerkki, synnytyssairaala, laskettu aika, ikä, mones lapsi...Mitäs muuta?

Edda ja edelleen nimetön pieni 4+4

 
Voisin myös itse vähän esittäytyä. Elikkä olen reilu parikymppinen nainen, asun avoliitossa ja meillä on kaksi koiraa. Tämä on minulle toinen raskaus, ensimmäinen meni kesken viikolla 6. Nyt ei ole juuri mitään oireita ollut, ei siis mitään. Muutamana hetkenä ihan pientä kuvotusta mutta ei muuta. Ekassa raskaudessa oli rinnat tooosi kipeet ja joka paikkaan saatui muutenkin. Nyt ei ole mitään. Testiä en olisi tehnyt mutta multa ruvettiin kyselemään, että olenko raskaana kun koko ajan pidän kättä vatsan päällä tai hieron vatsaa... kyllä sen vaan jostain tietää kun on raskaana. Kuukautisten mukaan laskettuaika olis 7.8.10 ja tänään tasan 4 raskausviikkoa.

Ja kyllä meinaan ottaa rokotteen.
 
Itse oon ottanut rokotteen jo yli kk sitten. Sitä vain olen miettinyt, et mitenhän se vaikuttaa kun tulee raskaaksi rokotteen jälkeen? Uskon ja toivon ettei sillä enää ole vaikutusta haitallisesti.

Mua on koko aamun vaivannut jatkuva nälkä vaikka syön ja syön. Muuten olo on oireeton. Melkein toivois vaikka sitä pahoinvointia, että olis hiukan turvallisempi olo. En viikolla täytynee kyllä varmaan käyttää nuo pari jäänyttä raskaustesti liuskaa vielä pois. Neuvolaankin on niin pitkä aika vielä. Meniskin tää aika nopeammin! =)

Papunen + pikku Papu 3+5/4+4
 
Heipat kaikille!

Mä olen jo tuolla heinäkuisissa jonkin verran kirjotellut, mutta siellä monet ovat jo kovin paljon pidemmällä raskautta, joten tämä pino tuntuu ehkä paremmalta... Liityn siis joukoon jos sopii. LA olis 30.7.10, mutta ultrahan sen vasta tarkemmin kertoo..
Tulokas olisi perheemme kolmas lapsi. Ennestään on poika 9v ( ed liitosta) , ja tyttö 1,8kk. Avioliitossa ollaan oltu reilu 2v ja yhdessä reilu 4v. Perheeseen kuuluu myös koira.
Lähellä pk-seutua asustellaan ja synnytys-sairaala on vielä päättämättä. Joko Jorvi tai Lohjan sairaala.
Lähes oireettomana mennään vielä, mutta eiköhän ne kuvotukset sieltä taas tule niinkuin ennenkin.

viivi ja vagner sekä ipana 5+1
 
Ilman muuta voit v&v tulla joukkoon, tervetuloa! :)

Itsekin olen saanut sikarokotteen jo useampi viikko ennen plussausta. Ajattelinkin että on aika mukava, että se on varmaan melko hyvin hävinnyt elimistöstä. Toki siellä jotain vielä vaikuttaa, mutta enin aine on "haihtunut"..:)
 
V&V:lle tervetuloa joukkoon mukaan! =)

Mulla olisi muuten tänään yhdet pikkujoulut. En halua vielä paljastua joten hyviä vinkkejä kehiin jos teillä on. =) Mä en oo kyllä mikään kova ottamaan muutenkaan, mut kyllä se taitaisi ihmetystä herättää jos en edes hieman maistaisi. Itse aattelin näin alkuun ostaa holitonta siideriä niin eipä olisi muilla sitten ihmeteltävää. =)
 
Tein nyt alustavasti meille tuollaisen listan! Jokainen voisi merkitä puuttuvia tietoja kysymysmerkkien kohdille. Ja muokata saa vapaasti, tämä nyt on vasta tälläinen hahmotelma. =)


Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....LA.....Synnytyssairaala


viivi ja vagner........kolmonen........30.7........?
miinuliinu........kakkonen........29.7........?........?

Mirde........esikoinen........1.8........32v........?

Satsuki........kakkonen........2.8........33v........Kätilöopisto
Selmiina........esikoinen........19v........2.8/5.8........OYS
Jonetta........kakkonen........20v........2.8........KPKS

Edda.....esikoinen.....24v.....3.8.....PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS

Annala........esikoinen........25v........4.8........SAS
punakaneli........kolmonen........4.8........30v........Jorvi
Sintyli........kolmonen........4.8........32v........NKL

Kepsukka........kolmonen........27v........?........Jorvi
JOsMäOisinSä........kolmonen........25v........?........?
adama........kolmonen........30v........?........?
sukulaku........kakkonen........39v........?........?
iippanen........kakkonen........?........?........?
Millalilla........kolmonen........?........?........?
n11na........esikoinen........?........?........?
 
Kiva kun on tehty jo tuommosta listaa meistä :)
Eli minun puuttuvia tietoja: oon19v. (vauvan synnyttyä 20v.) ja synnytyssairaala OYS. :)

Maanantaina ajattelin soitella sinne neuvolaan, sais vaan semmosen ajan että päästäis kumpiki sinne :)


Selmiina ja pallero 4+2 (4+5)
 
Mulla la on yhden laskurin mukaan 1.8, mutta luulen, että menee reilusti pidemmälle. Joulukuun 28. päivä tietänen jo jotain. Esikoista odotellaan, ikää 32. Neljä koiraa perheessä; koiraperheitä olikin elokuisissa useampia? =) Huimausta, rintojen aristusta, palelua, pissalla ramppaamista.. on ollut. Muuten ei ihmeempiä. Mitä nyt joka päivä pelkää, että tämä ei olekaan totta.. tai että kaikki loppuu.. Murehtija mikä murehtija. Mutta oon samalla tos iloinen!! :heart:

Niin ja mun piti vielä sanoa, että en ole ottamassa rokotetta. En nyt, enkä usko, että otan ollenkaan.
 
Koiraperheitä riittää. Meilläkin koira ainut "vauva" ollu tähän asti.. :)

Minun puuttuvia tietoja. Eli olen 24-vuotias, sairaala olisi PKKS tai siis nykyisinhän se on PKSSK. Eli Pohjois-Karjalan keskussairaala joka tapauksessa. Esikoista ootellaan. Anteeksi hölmöyteni, mutta totako listaa voisi itsekin päivittää niin vaan että kopsaa ja liittää + vaihtaa tietysti tiedot mitä haluaa. Vai onko siihen joku muu keino? Kiitos Papunen, kun kasasit kaikki...:)
 
Edda: Kiitos kysymästä, täällä voidaan kait ihan hyvin. Kävin tänään aamulla taas lääkärillä, kun viime yönä kipukohtaus toistui. Kylläkin lievempänä. Lääkäri oli sitä mieltä, että jonkunlainen virtsarakontulehdus on todennäkösesti syynä. Antoi reseptin antibioottikuuriin. Huomenna soitan viljelyn tulokset ja jos siinä on jotain niin aloitan kuurin tai jos taas tulee uusi kipukohtaus niin aloitan kuitenkin, vaikka viljelyssä ei mitään näkyisikään. Helpottavaa on se, että lääkäri oli ehdottomasti sitä mieltä, että mikään ei viittaa tällä hetkellä keskenmenoon tai kohdunulkoiseen raskauteen ja käski olla miettimättä koko asiaa =)

Pitäis varmaankin alkaa ihan tosissaan miettimään ottaako rokotteen vai ei. Ilman raskautta en missään nimessä olisi ottanut, mutta nyt en osaa enää sanoa. Ehkä neuvolasta saa sitten tarpeeksi tietoa, jonka perusteella teen päätöksen.

Meilläkin on koira. Minkäs rotuisia hauveleita muilta löytyy? Meillä kohta 5-vuotias rottweiler poika. Iso ja hölmöhän se on, mutta kovin rakas kuitenkin :heart:

Tässä puuttuvia tietoja: Olen 25-vuotias ja synnytyssairaala on SAS.
 
Joo eli sitä saa itsekin muokattua kopioi/liitä tekniikalla ja lisäämällä itse tietoja. =) Lisäsin nyt kuitenkin nuo teidän laittamat tiedot tuonne ylempänä olevaan.

Koiraperheitä tuntuu tosiaan olevan paljon. Meilläkin nuo on olleet ainoita vauvoja tässä vielä. =) Mitäs koiria teiltä löytyy? Meillä on 2 saksanpaimenta. Kovasti ovat lapsirakkaita ja leikkivät niin nätisti miehen sisarusten lasten kanssa, etten ole ollut ollenkaan huolissani siitä, miten koiruudet tulevat tulevien lapsiemme kanssa toimeen. Miten teidän muiden koirat lapsiin suhtautuu?
 
Koiraperheitä tuntuu olevan reilusti :) meillä kaksi staffia ja hyvin ovat esikoisen vastaan ottaneet. Mä en ihan vielä täydennä mun tietoja, koska en uskalla vielä ihan iloita tästä raskaudesta Tosi hailakoita plussia olen saanut ja testaan vielä su tai ma uudelleen, toivottavasti saisin kunnon plussan...
 
Varovasti kurkistelen tänne,tänään tuli cb herkkään testiin haalea haamu.Varmistelen vielä alkavalla viikolla.
La olis 08.08.10,selvii sitten ultrassa paremmin.
Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan että kyytiläiset pysyy matkassa kaikilla!


bebetobee rv 3+3

Ps koira perhe mekin ja pentuetta suunnitteilla :heart:
 
Minäkin hyppään pinoon mukaan! Plussa tuli alkuviikosta ja muutama varmistustestikin on tullut vielä tehtyä. LA on 4.8. ja kolmonen siis tulossa. Itse olen 32 v. ja synnytyssairaalana NKL.

Oireita on ihan mukavasti mm. vatsan nippailut ja rintojen aristus. Aiemmissa raskauksissa on ollut myös kovaa pahoinvointia ja sitä tässä nytkin odotellaan... Toivottavasti raskaus sujuisi hyvin loppuun asti. :heart:

Sintyli rv 4+3
 
Tervetulo Sintyli mukaan joukkoon! Lisäsin sinutkin listalle. =) Katselin noita muita ketjuja ja niillä ketjun ensimmäisessä postauksessa on kaikkien tiedot. Musta se olisi kans kiva ku se olis tuossa etusivulla niin ois helpompi löytää ku kaivaa täältä välistä. Mut ketjun perustajan pitäs se sillon lisätä. Miltäs kuulostaa Kepsukka ja muut?
 
Heipparallaa! Liittyisin mukaan tänne! mä en kans usko todeks että olen raskaana vaikka 5 testiä sen vahvasti näyttää :D Mä plussasin jo rv 3+4 ja nyt menossa menkoista laskettuna 4+5 vaikkakin menkat ovat olleet kovin epäsäännölliset pillerien lopettamisen jälkeen. Lopetin ne heinäkuussa. La laskureiden mukaan 2.8. Itse olen avioliitossa, 20-vuotias ja esikois-tyttäremme tulee helmikuussa 3-v. Sain eka neuvola-ajan 9.12 päivälle. Mä mietin tosissani kans sitä varhasiultraan menoa. Pelkään ihan älyttömästi keskenmenoa tai että tämä onkin vain tuulimuna tai muuta. En saa yöllä nukutuksi kun pelottaa niin paljon ettei kaikki ole ok. Minulla kun ei ole mitään raskausoireitakaan niin se huolestuttaa. Milloin sinne varhasiultraan voi aikasintaan mennä et näkee onko kaikki ok ja viikot? Niin ja millä viikoilla olikaan se eka normaali ultra ku en enää muista..? Olis niin kiva ennen joulua saada varmistus et onko kaikki ok. Milloin te muut olette meinanneet kertoa sukulaisille ja ystäville ym.? Mulla synnytyspaikaksi tulisi Keski-Pohjanmaan keskussairaala, mikäli kaikki hyvin menee.
 

Yhteistyössä