Muita elokuista odottavia?

Hei jälleen!
En tiedä mitä oikein tänne viihtin kirjotella, kun on noita kyttääjiä olemassa |O

Tosiaan taisinkin tuossa kirjottaa pikasesti, että minulla on samanlainen tilanne punakanelin kanssa :)
Eli olen 34 v ja lapseni ovat 7v ja 1v. Toista "tehtiin" 1,5v, joten ei uskottu ihan heti tärppäävän, mutta niin tässä sitten kävi :eek: (sairastan tosi ärhäkkää endometrioosia, joka myös vaikuttaa raskaaksi tulemiseen.)

Ensimmäinen neuvola on muistaakseni 10.12.
Tämä on ollu hassua, koska minkäänlaisia raskausoireita ei ole. Koska olen vastikään poistattanu hormonikierukan, kierto ei ole vielä ehtinyt tasaantua. Taisi yhdet menkat keretä tulla poiston jälkeen. Testin tein 1,5vkoa ennen oletettujen menkkojen alkua ja silloin testistä havaitsi jo todella hailakan positiivisen. Siis todella hailakan :eek: Voisiko se sitten merkitä sitä, että raskaushormonia on enemmänkin kropassa...

Jorviin olisi tarkoitus jälleen mennä synnyttämään. Sen verran positiiviset kokemukset jäi Jorvista :)

Rhi, rv4+3
 
Jos MäOisinSä
Alkuperäinen kirjoittaja Papunen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:
Hei jälleen!
En tiedä mitä oikein tänne viihtin kirjotella, kun on noita kyttääjiä olemassa |O
Rhi, rv4+3
Kuis? :eek:
Tiedän ton tunteen ,suosittelen esim.Nimimerkin vaihtoa/ei kirjoittele asioita mistä voi tunnistaa helposti.Mullakin on yks "palstapiinaaja" suvussa :|
 
Huisi hippu
Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....LA.....Synnytyssairaala


viivi ja vagner........kolmonen........30.7........?
miinuliinu........kakkonen........29.7........?........?

Mirde........esikoinen........1.8........32v........?

Satsuki........kakkonen........2.8........33v........Kätilöopisto
Selmiina........esikoinen........19v........2.8/5.8........OYS
Jonetta........kakkonen........20v........2.8........KPKS

Edda.....esikoinen.....24v.....3.8.....PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS

Annala........esikoinen........25v........4.8........SAS
punakaneli........kolmonen........4.8........30v........Jorvi
Sintyli........kolmonen........4.8........32v........NKL

Kepsukka........kolmonen........27v........?........Jorvi
JOsMäOisinSä........kolmonen........25v....30.7...naistenklinikka
adama........kolmonen........30v........?........?
sukulaku........kakkonen........39v........?........?
iippanen........kakkonen........?........?........?
Millalilla........kolmonen........?........?........?
n11na........esikoinen........?........?........?
Huisi hippu.....esikoinen.....19v....29.7....OYS
 
annala kyseli koirista. Meillä on amerikankockerspanieli, uros, meikäläisen seurakoiraharrastus. Vannoutuneen rotikkaperheen mustalammas :LOL:
Meidän rottisnarttu lähti sateenkaarisillalle keväällä selän&lonkkien kipuilun yllyttyä ja muutettua koiraa arvaamattomaksi. Aiemmin lempeä, lupsakka, kaikkien halittava sylinalle ei enää sietänyt esim. kuopuksen riekkumista ja koska lasten turvallisuus menee yli koiristakin, oli pakko tehdä lopulta vaikea päätös. :'(

Papuselle kiitos listan aloittamisesta. Sitä onkin helppo jokaisen päivittää tarpeen tullen.. Tuonnehan voi sitten lisätä sukupuolta yms kun niitä kumminkin ultratessa kysellään ;)

Edda: en täällä juuri ole pyörinyt. Olisko ollu jollakulla jossain joko sama tai samantapainen nicki, mikä jääny mieleen?

Omaa napaa.. Pahoinvointi jatkuu. Tai enempi semmonen etova olo. Tätä on nyt ollu 2vko aikalailla kokoaikasesti, rupeaa kypsyttämään. Ihmettelen oikeesti niitä äitejä, jotka kestää oksuilua monta viikkoa tai peräti kuukausia ja silti on tyytyväisiä raskaanaolemiseen.. Että tsemppiä vaan, jos kyökitte! :hug: Väsymystä ilmassa edelleen ja mitä väsyneempi oon, sitä etovampi olo myös. Poikia odottaessa en vastaavaa kuvotusta muista tunteneeni, joten jospa olis tyttö tulossa? No, toivossa hyvä elää, sillä juu, ihan voin myöntää että tyttöä meille toivotaan. Meillä kun on lapsilukumaksimi 3 joten 4:ttä ei yritetä vaan sukupuolen takia (eikä tosin muutenkaan). Vaikka eipä tätäkään toukkaa tehdessä/toivoessa ensimmäisenä ollut sukupuoli mielessä, mutta nyt on kun noi kaks jäppistä tuossa viipottaa. Isäntäkin jo ilmoitti, että haluaa sitten ultrassa kuulla, mikäli sukupuolen sattuu kätilö näkemään.
Toi sikarokote mietityttää täälläkin. Meillä on tosiaan pojat saaneet sen, mutta ite en ole saanut. En kovin luottavainen sitä kohtaan ole, tutkimusta kun pitkäaikaisvaikutuksista sikiöaikana rokotteelle altistuneille lapsille ei käsittääkseni ole tehty. Mutta kuten aina, kolikolla kaksi puolta, eipä taida olla tamiflu-lääkityskään sikiöturvallinen 100%varmuudella? Pitänee neuvolassa jutella...

Muokkasin nyt tuota ekaa viestiä. Sitä otsikkoa mietin tässä. Joku kiva nimi olis tietty hauska keksiä, mutta pää lyö tyhjää. Elokuun ... niin mitkä?
 
En yhtään tiedä mitä teen tuon sikainfluenssa piikin kanssa :kieh: Olen päiväkodissa töissä ja siellä on jo yksi varma tapaus diagnosoitu ja muutama epäily. Olen ehkä saamassa jo taudin ja rokotteesta ei kai ole hyötyä enää, tai sitten on :( Vaikeita juttuja nämä...

Jos joku tuota listaa päivittää ni minulle voisi laittaa näin:

adama...........kolmonen........30v.............?............KOKS

Ja nuo muut tiedot jo olikin paitsi synnytyssairaala. Lasketusta ajasta ei siis tarkempaa tietoa mutta luulen, että se on 29.7.-1.8.. Kuukautisten mukaan viikkoja on nyt 5+5 mutta ei varmasti pidä paikkaansa vaan ennemmin jotain 5+0 tai 5+1. Edelleenkään ei juurikaan muita oireita kuin repäisykivut silloin tällöin ja rinnat vähän kipeät rintsikat päällä. Tänään tein tyhmyyksissäni vielä raskaustestin :ashamed: ja siihen piirtyi kyllä tosi vahva testiviiva (kontrolliviivaa vahvempi) joten kyllä raskaushormonia ainakin tarpeeksi minussa on, mutta eihän nuo viivat mitään sen enempää kerro :headwall: No katsellaan nyt päivä kerralaan. Neuvolaan ajattelin soitella vasta reilun viikon päästä.

Joku, en nyt muista kuka mainitsi yöllisistä kipukohtauksista. Minullakin niitä on välillä, mutta ei onneksi joka yö. Jostain syystä alkavat aina kun olen ollut pitkälläni jonkin aikaa tai jopa nukahtanut ja herään siihen. Niitä tulee sitten pitkin yötä. Välillä helpottaa ja saan taas nukkua. Kipu on sellaista kuukautiskivun ja ilmavaivojen sekoitusta kera polttelun, ei kyllä yhtään kivaa :( Aina säikäyttää. Vuotoja ei vielä onneksi ole ollut.

Muutamalle ystävälle ja siskolle sekä äidille olen kertonut raskaudesta. Jos kaikki menee hyvin ni muille kerrotaan vasta reilusti 12 viikon jälkeen. Pelkään koko ajan paljastavani asian vahingossa lapsille. He eivät kyllä osaisi salaisuutena sitä pitää vaikka yrittäisivätkin :D

Mietin kovasti, että tilaisinko ajan yksityiselle alkuraskauden ultraan. Toisaalta tekisi mieli. Kunnallisella puolella on np-ultra ja rakenneultra. Tuntuu muuten, että aika menee niiiiin hitaasti näin alussa. Kuitenkin joulu tulla kohisee sieltä vauhdilla =) Töissä pitää kiirettä kaikkien joulujuhlaharjoitusten takia. Yritän pitää ajatukset poissa raskaudesta parhaani mukaan työpäivän ajan (tai siis näistä kaikista siihen liittyvistä huolista), mutta aika huonoin tuloksin :whistle:

Nyt painun kyllä nukkumaan |O ei pysy silmät enää auki...

adama, ja ehkä 5+?
 
Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....LA.....Synnytyssairaala



miinuliinu.............kakkonen.....??......29.7......?
Huisi hippu..........esikoinen.....19v....29.7......OYS
viivi ja vagner......kolmonen.....??......30.7......???
JOsMäOisinSä......kolmonen.......25v.....30.7.....Nais.KL

Mirde............esikoinen.......32v.....1.8............???

Selmiina.......esikoinen........19v......2.8/5.8.....OYS
Jonetta........kakkonen........20v......2.8...........KPKS
Satsuki........kakkonen........33v......2.8...........Kätilöopisto

Edda...............esikoinen.....24v.....3.8...........PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS

Annala.............esikoinen......25v.......4.8........SAS
punakaneli.......kolmonen.....30v.......4.8........Jorvi
Sintyli...............kolmonen.....32v.......4.8........NKL
Rhiannon..........kolmonen.....34v......4.8........Jorvi

n11na................. esikoinen........24v.....7.8......SATKS
bebetobee..........?????????.......??........???......???
Kepsukka............kolmonen........27v.....???......Jorvi
adama.................kolmonen.......30v.....???.......KOKS
sukulaku.............kakkonen........39v.....???.......???
iippanen..............kakkonen........??.......???.......???
Millalilla................kolmonen........??.......???......???

 
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....LA.....Synnytyssairaala


viivi ja vagner........kolmonen........30.7........?
miinuliinu........kakkonen........29.7........?........?

Mirde........esikoinen........1.8........32v........?

Satsuki........kakkonen........2.8........33v........Kätilöopisto
Selmiina........esikoinen........19v........2.8/5.8........OYS
Jonetta........kakkonen........20v........2.8........KPKS

Edda.....esikoinen.....24v.....3.8.....PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS

Annala........esikoinen........25v........4.8........SAS
punakaneli........kolmonen........4.8........30v........Jorvi
Sintyli........kolmonen........4.8........32v........NKL

Kepsukka........kolmonen........27v........?........Jorvi
JOsMäOisinSä........kolmonen........25v....30.7...naistenklinikka
adama........kolmonen........30v........?........KOKS
sukulaku........kakkonen........39v........?........?
iippanen........kakkonen........?........?........?
Millalilla........kolmonen........?........?........?
n11na........esikoinen........?........?........?
Huisi hippu.....esikoinen.....19v....29.7....OYS
 
Lisäsin itse tuohon listaan synnytyssairaalan tietoihini, mutta sehän tietenkin tuli lainauksella siniseksi koko lista. Olen kyllä ihan törppö näissä asioissa ja vielä silmät ristissä koitan jotain järkevää saada aikaiseksi :xmas:
 
Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....LA.....Synnytyssairaala



miinuliinu.............kakkonen.....??......29.7......?
Huisi hippu..........esikoinen.....19v....29.7......OYS
viivi ja vagner......kolmonen.....??......30.7......???
JOsMäOisinSä......kolmonen.......25v.....30.7.....Nais.KL

Mirde............esikoinen.......32v.....1.8............???

Selmiina.......esikoinen........19v......2.8/5.8.....OYS
Jonetta........kakkonen........20v......2.8...........KPKS
Satsuki........kakkonen........33v......2.8...........Kätilöopisto

Edda...............esikoinen.....24v.....3.8...........PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS

Annala.............esikoinen......25v.......4.8........SAS
punakaneli.......kolmonen.....30v.......4.8........Jorvi
Sintyli...............kolmonen.....32v.......4.8........NKL
Rhiannon..........kolmonen.....34v......4.8........Jorvi

n11na................. esikoinen.......24v.....7.8.......SATKS
bebetobee..........?????????.......??.......???.......???
Kepsukka............kolmonen........27v.....???......Jorvi
adama.................kolmonen.......30v.....???.......KOKS
sukulaku.............kakkonen........39v.....???.......???
iippanen..............kakkonen........??.......???.......???
Millalilla................kolmonen........??.......???.......???
 
miinuliinu.............kakkonen.....??......29.7......?
Huisi hippu..........esikoinen.....19v....29.7......OYS
viivi ja vagner......kolmonen.....??......30.7......???
JOsMäOisinSä......kolmonen.......25v.....30.7.....Nais.KL

Mirde............esikoinen.......32v.....1.8............???

Selmiina.......esikoinen........19v......2.8/5.8.....OYS
Jonetta........kakkonen........20v......2.8...........KPKS
Satsuki........kakkonen........33v......2.8...........Kätilöopisto

Edda...............esikoinen.....24v.....3.8...........PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS

Annala.............esikoinen......25v.......4.8........SAS
punakaneli.......kolmonen.....30v.......4.8........Jorvi
Sintyli...............kolmonen.....32v.......4.8........NKL
Rhiannon..........kolmonen.....34v......4.8........Jorvi

n11na................. esikoinen.......24v.....7.8.......SATKS
bebetobee..........?????????.......??.......???.......???
Kepsukka............kolmonen........27v.....???......Jorvi
adama.................kolmonen.......30v.....???.......KOKS
sukulaku.............kakkonen........39v.....???.......???
iippanen..............kakkonen........??.......???.......???
Millalilla................kolmonen........29v.......???.......Jorvi

Noniin tuossa minunkin tietoni.
Laskettua aikaa en ala edes laskureilla arvailemaan nyt, jaksan kyllä (ehkä) odotella sinne ensi vuoden puolelle kun pääsen ekaan ultraan.
Kamalan piinaavaa edes miettiä että sinne on vielä niin pitkä aika.

Tänne on tullut jo paljon porukkaa ja en nyt ihan ole pysynyt laskuissa minkä ikäsiä lapsia teillä on? Minun on siis 3v ja toinen kohta 8 kk. Tässä vain mietin että ikäeroa tulisi näillä olemaan vain 1v 4kk mikä on mun mittapuussa aika vähän. Onkos muilla kokemuksia pienestä ikäerosta tai nyt tulossa ehkä pieni ikäero?
Mua se vähän kyllä jännittää, mahtaako olla raskaampaa vai?

Ja joo kaksi poikaa saaneena, myönnän että pieni toive tytöstä nyt olisi..no nyt ei voi muutakun mennä päivä kerrallaan ja toivoa myötätuulta raskaudessa,meille kaikille.

Huomenna koristellaan koti joulun odotukseen. Molemmat pojat kipeenä ja mies tänään työpaikan pikkujouluissa. Mä kun en ole työelämässä,ei oo pikkujoulukutsuja tullut... :(
Tosin tässä tilassa parempi niin, eipähän tarvi selitellä alkotonta juomavalintaa.

Ja niin vielä, luulen että en ota sikarokotetta, en ole tosin ihan varmasti vielä päättänyt. Pojat ovat saaneet vähän reilu viikko sitten.

Öitä täältä!
 
Uskaltaisinkohan liittyä joukkoon? Tein selvän plussatestin 1.5 tuntia sitten :D Kolmannesta kierrosta tärppäsi, viime kierrosta tein myös plussan, mutta sitten alkoikin vuoto.. Oireita ei ole muuta kuin lisääntynyt valkovuoto, normaalisti olen tosi kuiva. Se laittoikin ihmetyttämään. Samoin se, että rinnat ei ole yhtään turvonneet. Yleensä ennen menkkoja mä paisun ja suurenen kuin rantapallo :LOL: Teen vielä uusintatestin parin päivän päästä.

Meillä myös on koiria (ja kissoja). Koirat on noutajia, toinen on vanhus ja toinen täyttää 2. Itse olen 25, ja miehen kanssa ollaan aviossa oltu jo reilut 5 vuotta.

Mä täytän noi tiedot listaan sitten kun teen uusintatestin :)

Raitakissa ja salaliittolainen rv 4+4
 
Jos MäOisinSä
Huomenta!
Millalilla Täällä on ennestään n. 3,5v tyttö ja 5,5 v poika.
On muuten täysin sama laskettu aika nyt kun oli tytöllä vuosia sitten,tyttö vaan päätti mennä vähän yli ja syntyi sitten elokuun puolella.Saas nähdä käykö nytkin niin ettei tulekkaan heinävauva vaan elovauva(uskon kyllä aika vahvasti että elokuun puolelle mennään)

Oireita Väsymys painaa aikalailla ja noita repäisykipuja on tullut .Viime yönä näin unta että on kovat menkka jomotukset,mutta aamulla sitte ei ollut mitään.Oliko unta vai ei.

Tupakointi 8päivää polttamatta. Lopetin jo pari päivää ennen plussaa (vaistoko)?
Olen ollut ennenkin aina raskaudet polttamatta.En ymmärrä että kun raskautuu pystyy lopettaa tosta vaan ja se on itsestään selvää ainakin minulle etten mene tupakalle,mutta ilman raskautta ei tuu yhtäään mitään lopettamisesta.

Aika ihanaa kun joulu tulee, odotan jo sitä joulupöytää täynnä kaikkia herkkuja :p

Nyt pitää alkaa valmistatuu pojan harrastuksiin.Mukavaa 1 adventti sunnuntaita kaikille.

JMOS & rv 5+2
 
Mukavasti on listaan tullut uusia odottajia! tervetuloa uudet ja tarroja kaikille!!! =)

Meidän neiti sitten päätti tänä aamuna herätä jo ennen klo6! |O |O Normaalisti herää siinä 8-9 välillä... Nyt sitten olikin jo ottamassa pienet torkut, ja juuri heräilee... Itse en vaan malttanut mennä nukkumaan ja nyt sitten nukuttaa ihan tolkuttomasti! Sen vuoksi varmaankin on myös hieman huono olokin... :$
Mäkin sain nyt päätettyä synnytyssairaalan.. Koitan lisätä sen listaan. oon vaan ihan uuno näissä jutuissa, mutta kokeillaan. :)

Kyllä tämä elokuisten pino ehdottomasti tuntuu omammalta, kuin heinäkuiset, koska täällä on enemmän samassa "jamassa" olevia.. Siis alkutaipaleella olevia. ;)
Ei vaan, kai sitä pitäis jollain tavalla saada ittensä liikkeelle tähänkin päivään.

Anteeksi omanapa-jutut, kommentoin sitten myöhemmin muiden juttuja, kunhan saan aivonikin hereille... :LOL: :LOL:

viivi ja vagner sekä ipana 5+2 :heart:
 
Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....LA.....Synnytyssairaala



miinuliinu.............kakkonen.....??......29.7......?
Huisi hippu..........esikoinen.....19v....29.7......OYS
viivi ja vagner......kolmonen.....31v......30.7......Lohja
JOsMäOisinSä......kolmonen.......25v.....30.7.....Nais.KL

Mirde............esikoinen.......32v.....1.8............???

Selmiina.......esikoinen........19v......2.8/5.8.....OYS
Jonetta........kakkonen........20v......2.8...........KPKS
Satsuki........kakkonen........33v......2.8...........Kätilöopisto

Edda...............esikoinen.....24v.....3.8...........PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS

Annala.............esikoinen......25v.......4.8........SAS
punakaneli.......kolmonen.....30v.......4.8........Jorvi
Sintyli...............kolmonen.....32v.......4.8........NKL
Rhiannon..........kolmonen.....34v......4.8........Jorvi

n11na................. esikoinen........24v.....7.8......SATKS
bebetobee..........?????????.......??........???......???
Kepsukka............kolmonen........27v.....???......Jorvi
adama.................kolmonen.......30v.....???.......KOKS
sukulaku.............kakkonen........39v.....???.......???
iippanen..............kakkonen........??.......???.......???
Millalilla................kolmonen........??.......???......???


Toivottavasti onnistuin. Ikä ja sairaala laitettu...

viivi ja vagner
 
Yritän nyt minäkin =)

Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....LA.....Synnytyssairaala



miinuliinu.............kakkonen.....??......29.7......?
Huisi hippu..........esikoinen.....19v....29.7......OYS
viivi ja vagner......kolmonen.....31v......30.7......Lohja
JOsMäOisinSä......kolmonen.......25v.....30.7.....Nais.KL

Mirde............esikoinen.......32v.....1.8............???

Selmiina.......esikoinen........19v......2.8/5.8.....OYS
Jonetta........kakkonen........20v......2.8...........KPKS
Satsuki........kakkonen........33v......2.8...........Kätilöopist o

Edda...............esikoinen.....24v.....3.8...........PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS

Annala.............esikoinen......25v.......4.8........SAS
punakaneli.......kolmonen.....30v.......4.8........Jorvi
Sintyli...............kolmonen.....32v.......4.8........NKL
Rhiannon..........kolmonen.....34v......4.8........Jorvi

n11na................. esikoinen........24v.....7.8......SATKS
bebetobee..................................34v......8.8?......TYKS
Kepsukka............kolmonen........27v.....???......Jorvi
adama.................kolmonen.......30v.....???.......KOKS
sukulaku.............kakkonen........39v.....???.......???
iippanen..............kakkonen........??.......???.......???
Millalilla................kolmonen........??.......???......???



 
Huomenta taas!

JMOS: Itse en polta, mutta miehen tupakoinnin lopettamista seuranneena nostan sinulle hattua! Loistava juttu, että lopettaminen onnistuu helposti kun pieni itsestään ilmoittaa..:)

Oma napa: Edelleen välillä pientä pahoinvointia ja nännit kipeenä, mutta ihan kiva olo.. :) Sitä olen miettinyt, että onkohan normaalia kun jo tässä vaiheessa tulee kipua fyysisestä rasituksesta? Ei mitään supisteluja tietenkään, mutta jos nostan jotain vähänkin painavampaa tai siivoan reippaalla tahdilla niin repäisy ja vihlontakivut alkaa. Yleensähän ne alkavat vasta sitten myöhemmin raskauden edetessä..?
 
Ai niin, sitten mietin sitä sokerirasitusta (tiedän, aivan liian aikaista edes miettiä, mutta pohdimpa nyt kun mieleen tuli.. :D ). Eli inhottaa ajatuskin sen litkun juomisesta... :x Nykyisin rasitus kuitenkin tehdään kaikille 25-v täyttäneille ensisynnyttäjille, vaikka olisi normaalipainoinen. Olen nyt 24, mutta jos raskaus jatkuu niin tuon rasituksen aikaan olisin jo 25. Voisinkohan mitenkään säästyä siltä, kun olen 24 raskauden alkaessa... :LOL: Tämä on murheista pienin ja tuskin se niin hirveätä on, mutta kuitenkin...yäk!
 

Yhteistyössä