muistellaankos vähäsen ? :D siis, mitä SINULLE on jäänyt mieleen kanssapalstailijoista ?

  • Viestiketjun aloittaja urbaanilegenda
  • Ensimmäinen viesti
Hra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24238911:
Mä en kyllä usko, että kukaan ois omaansa kuvannut. Saahan noita kuvia netistä ottamalla. Noihan oli ihan omituisen näköisiä kaikki. ties vaikka olisi sama henkilö noi kaikki linkittänyt eri nikeillä.
Tunnustit siis juuri
 
Hra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24238942:
Ai että olisin laitellut tollasia kuvia? En tunnusta. Ei mulla oo mielenkiintoa etsiä netistä tommosia kuvia, enkä laittais myöskään itsestäni epäedustavaa kuvaa. Johan mä olisin sitten ollut bannattuna, jos oisin semmosta tehnyt.
Älä selitä, pimeä puolesi paljastui
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24238911:
Mä en kyllä usko, että kukaan ois omaansa kuvannut. Saahan noita kuvia netistä ottamalla. Noihan oli ihan omituisen näköisiä kaikki. ties vaikka olisi sama henkilö noi kaikki linkittänyt eri nikeillä.
Joo, ohan tuo tietysti mahollista. :D
Mie oon itse niin vähän aikaa palstaillu, että tuosta kuvajupakasta oon vaan lukenut jossain keskustelussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24216265:
Vartooja esiinty Tartu Mikkiin - ohjelmassa yhtenä yleisökappaleen esittäjänä ja tykkää Maeve Binchystä yli kaiken :heart:
Tykkään kyllä Maeve Binchynkin kirjoista (luin muuten tuossa juuri kaksi hänen kirjaansa ja hyviähän ne oli), mutta se ykkönen on Madeleine Brent :heart:
 
huh,täällä tulee niin paljon tietoo kaikista että....niin mietin pitäskö vähän miettii mitä ite on valmis kertomaan julkisesti netissä.sit ku lähtee johki juttuun/ketjuun mukaan niin ei näköjäään ees tajuu paljon paljastaa itestään...en nyt teitä syytä,mietin vaan mitä on ite päästäny julki rivien välistä.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;24239177:
huh,täällä tulee niin paljon tietoo kaikista että....niin mietin pitäskö vähän miettii mitä ite on valmis kertomaan julkisesti netissä.sit ku lähtee johki juttuun/ketjuun mukaan niin ei näköjäään ees tajuu paljon paljastaa itestään...en nyt teitä syytä,mietin vaan mitä on ite päästäny julki rivien välistä.
Kun on koko ajan oma itsensä ja kirjoittaa sellaista minkä voisi sanoa naamatusten, niin tuskin tulee ongelmia. Kukaan ei ole virheetön eikä kannata sellaista kuvaa itsestään antaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;24239177:
huh,täällä tulee niin paljon tietoo kaikista että....niin mietin pitäskö vähän miettii mitä ite on valmis kertomaan julkisesti netissä.sit ku lähtee johki juttuun/ketjuun mukaan niin ei näköjäään ees tajuu paljon paljastaa itestään...en nyt teitä syytä,mietin vaan mitä on ite päästäny julki rivien välistä.
Mullakin on kokemusta tästä :( Mut olen muutenkin avoin luonteeltani...ei musta koskaan asiat ole siitä pahentunut, et kertoo niistä julkisesti, että avaa suunsa :) Ei ne asiat kauniimmiksi muutu, jos niitä piilotelee :)
 
äiti 45 v
Hyvä, että tulin mieleen. Toivottavasti hinkkasit oikein säihkyväksi, kiillotit hanat ja kaikki. Itse en ole harrastanut pönttösukellusta yli viikkoon, koska käymässä oleva äitini on halunnut hoitaa sen homman puolestani. :D
Säihkyvä tuli ja myös hanat kiiltävät!

Älä välitä, en minäkään joka viikko vessaa pese :D Ja äitini ei pese vessaani koskaan! En edes antaisi pestä, ei sen puoleen etteikö osaisi tehdä hyvää jälkeä.
 

Yhteistyössä