muistellaankos vähäsen ? :D siis, mitä SINULLE on jäänyt mieleen kanssapalstailijoista ?

  • Viestiketjun aloittaja urbaanilegenda
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24211280:
ja miuta ei taaskaan muista kukaan |O :confused:
Mä olen niin uus, ettei kukaan minustakaan ikinä sano näissä palstalaisten ketjuissa mitään myöskään.

Dechs on on iäti kyyninen ja aina oikeassa, sittenkin kun on väärässä

NonComposMentis miettii omilla aivosoluilla

NinaTT tuntuu välillä halajavan draamaa järjellisen keskustelun sijaan, mut ihan hyviä ajatuksia periaatteessa.

Eeminäiti on hiukan hurahtanut vaistoiluun, luulisin

Mummeliisa on vaan ihana, elämänmakuisia kommentteja hyvällä kielellä

Tiiru on kovin kaunis, ja positiivinen ihmeinen, joka varmaan tulee reaalielämässäkin kaikkien kanssa toimeen

Muita en sitten oikeen aina tahdo muistaakaan, palstailu kun on hiukan ajottaista...
 
blogitar
Anatolialla on turkkilainen mies.
Scarletilla on yksi tytär ja lähtevät Tukholmaan 4 yöksi nyt kesällä.
Rollolainen asuu Rovaniemellä ja tykkää käydä Prismassa.
Mummeliisalla on monta lasta ja iso perhe, johon kuuluu hirveästi väkeä, miniöitä, vävyjä jne., pitää blogia.
Rieputarallaa on Lauri Tähkä -fani ja muutti hetki sitten asuntoon, jossa on pelottavat ikkunat.
Suzyannella on pitkätukkainen poika.
Tiiru meni vähän aikaa sitten naimisiin ja suunnitteli häitä palstalla, kyseli kakuista ym.
Savanna asuu Turussa ja viimeksi kun oli palstalla niin oli sen miljonäärimiehen kanssa.
Aurinkokunnalla on monta lasta. Joskus oli juttukin heistä lehdessä.
BootyPeppillä on itseään 10 vuotta nuorempi mies.

Nämä tuli nyt äkkiseltään mieleen.
mikä mummeliisan blogi on, onko tietoo?? ois kiva lukee :)
 
"ööö"
Sinisulka saa häädön asunnostaan poikansa sekoilun vuoksi. Facebook on elämän mauste

Tatuoitu jätkä on innostunut #Kurjista kuppiloista# ja grilliruoista

Data on P-Karjalasta?
 
Turkilmas
Mä jotenkin haikeena lueskelen tätäkin ketjua. Ihan oikeasti ja rehellisesti sanottuna mulla on ikävä niitä aikoja kun oli aikaa roikkua palstalla. Silloin muisti kaikista jotain ja onhan se toki niinkin että mitä enemmän palstailee, sitä enemmän muut muistaa.

Koitin nyt kuitenkin jotain listata:

- Rieputarallaa muutti hiljattain uuteen kotiin
- Lode tekee välillä yötyötä
- As ifillä olis ollut aivan ihana keittiönpöytä jonka vaihtoi uuteen. Mä olisin kernaasti huolinut sen vanhan :D
- Narikka on ilmeisesti Hyytiksen kaveri
- Data vaikuttaa mukavalta tyypiltä, enkä suinkaan ihmettele miksi palstanaiset pyörii hänen ympärillään :)
- Majuri on aika kärkäs kommenteissaan, mutta mulle antoi tosi asiallisen vastauksen kun pähkäilin yllätystä esikoiselleni
- Phoebsillä on 2 lasta ja vaikuttaa sangen tyytyväiseltä elämäänsä
- Meahilla on heppoja ja hauska kirjoitustyyli :)
- päätön tietää paljon autoista

auts, nyt kivistää päätä liiallisesta pinnistelemisestä :D :D
 
Scarlettia ei kesäteatteri kiinnosta..
Missään en ole ikinä väittänyt ettei kiinnosta, mutta ei näytä menevän joillakin jakeluun mitä yritin siinä ketjussa sanoa. Asia käännettiin niin, että keksin tekosyitä enkä voi myöntää ettei vain kiinnosta. Viimeesen kerran: kyllä kiinnostaa ja teatteriin mennään jos sinne pääsee. Helppo se on suutansa soittaa niitten joilla se teatteri on tyyliin naapurissa.
 
EJK
Vartoojan nikki juontaa juurensa hänen esikoisen odotuksen aikaan, jolloin joku pyysi häntä keksimään omaperäisemmän nikin kuin vain "odottaja".

Keittiksen nikki oli vanhalla palstalla hänen etunimensä kera iän. Keittis on tavannut erään ystävänsä varsin omaperäisellä ja aika rohkeallakin tavalla. Keittis on myös palstalla tuttu muistaakseni kesäkissojen pitäjä (yksi kai kuitenkin kerrallaan...??). Tosin nämä kesäkisut olivat varsin omavaraisia, vaikka Keittis ne olisikin syksyn tullen jättänyt vaille hoivaa ja huolenpitoa. Korjaa vainen keittis, jos olinkin väärässä tai sekotin sinut toiseen ;) Keittiksen olohuone on aina avoin kaikille ja vieraat saa siellä sekä sielunsa että ruumiinsa ravituksi. Hänen lapsensa kavereineen on myös aina viihtynyt Keittiksen luona ennemmin kuin kylillä riekkumassa.

Jätkä oli puurakenteisella eräs Puolen hehtaarin metsän asukki joka tapasi miehensä ensimmäisen kerran tämän tullessa jäbän luokse eräänä päivänä.

Aurinkokunnalla kuivahti tussut ja jäi eräänä juhannusyönä kengät saviliejuun jumiin hänen palaillessaan juhannusjameista naapurista. Aurinkokunnasta perheineen on tehty pariin kertaan ko. palsta paperiversioon vallan mainio juttu.


Velvollisuudet estävät muistelemasta tämän enempää tällä erää....
 
"vieras"
Mä en koskaan lue Non Compis Mentisin (wat evö ) enkä Jonseredin vastauksia. Ne on liian viisaita ihmisiä mulle. Kirjoittaa ja puhuu niin ettei normaali ihminen ymmärrä hölkäsen pöläystä.

Rieputarallaa on sairaalloisen riippuvainen palstasta. Loukkaantuu verisesti jos joku haukkuu häntä, ellei kukaan kommentoi mitään, loukkaantuu siitäkin :D

Scarlett on Teuvalainen yh, yksi lapsi. Sairastanut syövän kaksi (? ) kertaa. Etsii epätoivoisesti miestä ja haluaasi vauvan. On punakka ja pönäkkä, mutta kieltää sen jyrkästi :D.

Rollolainen saa jokaikiseen avaukseensa 10 sivuisen vastauksen.
 
Yritän muistella lisää...

Luniksella on hyvä musiikkimaku, samoten Datalla.
ihme mies ei innoissaan jaa'a atk-apua, koska sitä saisi olla antamassa koko ajan.
Turkilmas heittää hyvää läppää ja on muutenkin oikein iloinen ja valoisa persoona. Ja kaunis. :)
Erina on myös todella kaunis ja hänellä on kiva tyyli.
Dechs käyttää Google plussaa.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24211568:
jatkan taas :D

Suzyanne vaikuttaa mukavalta, ja sairastaa jotain selkäsairautta
Majuri koittaa kertoa mielipiteensä joka asiaan
chef piti hyvää blogia, jossa oli kämmikokkailut (missä se nyt on??!)
Sairautta kyllä, muttei selkä-, vaan sidekudossairautta. (Ehlers-Danlosin syndrooma)
 
  • Tykkää
Reactions: pypylleröinen
Scarlett on jostain pohjanmaalta päin
Pypylperöinen(vai mikä se oli) taitaa asua porissa
Meahilla on hoitohevosia ja koiria
Mummeliisalla on blogi
Aurinkokunta on ison perheen äiti ja sillä oli joku ruokalista tääl palstal
Jonseredilla on ite tehty rumpu
Päätön tykkää ruoka-aiheista
Alaston lohikäärme asuu samalla suunnalla ku minä ja sillä on koira
Tytsi 89 on blondi ja sil on piiiitkä tukka
*Olikos se arwen undomiel joka asu utsjoella....eiii..joku muu vai?

muoks* se olikin logotar
 
Viimeksi muokattu:
Non compos mentis
[QUOTE="vieras";24212116]Mä en koskaan lue Non Compis Mentisin (wat evö ) enkä Jonseredin vastauksia. Ne on liian viisaita ihmisiä mulle. Kirjoittaa ja puhuu niin ettei normaali ihminen ymmärrä hölkäsen pöläystä.
[/QUOTE]

Viisaudesta en tiedä, mutta ehkä meidän vastauksia lukiessa on avuksi, jos aivot on piuhoitettu hieman eri tavoin kuin perusasetuksilla?
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Madicken04 asuu Ruottissa ja on kolmen lapsen äiti, nuorimmaanen on alle vuoden.

Savanna tytöillä on aivan upean paksut luonnonkiharat hiukset. Savanna itte suosii peruukkeja.

Rollolainen on koulutukseltaan kokki. Ongelmia ollut jalkojen kanssa, mutta leikkaukset ilmeesesti tuonu avun. Miehensä ajaa linja-autoa työkseen ja on ollut joskus täällä Teuvalla aikuuskoulutuskeskuksessa. Lapsia heillä on 4 jotka taitaa kaikki harrastaa judoa.

Rieputarallaa on äikänope ja asuu Jyväskylässä miehensä ja poikansa kanssa. On suuri Lauri Tähkä & Elonkerjuu fani, suurin suosikkinsa on kitaristi Simo Ralli.

Kotonakirveskädessä näki hellyyttävän näyn kun kaksi harakkaa auttoi väsähtänyttä oravaa. :D

Keittiönoita kertoolee ihanista ruuista mitä on tehnyt. Kertoolee myös lapsistaan ja edesmenneestä puudelista. Keittiksen makkarissa on luuta. :D
 
[QUOTE="vieras";24212116]

Scarlett on Teuvalainen yh, yksi lapsi. Sairastanut syövän kaksi (? ) kertaa. Etsii epätoivoisesti miestä ja haluaasi vauvan. On punakka ja pönäkkä, mutta kieltää sen jyrkästi :D.
[/QUOTE]

Mä EN etti miestä. Vauvan voisin kyllä ottaa.
 
Scarlett on jostain pohjanmaalta päin
Pypylperöinen(vai mikä se oli) taitaa asua porissa
Meahilla on hoitohevosia ja koiria
Mummeliisalla on blogi
Aurinkokunta on ison perheen äiti ja sillä oli joku ruokalista tääl palstal
Jonseredilla on ite tehty rumpu
Päätön tykkää ruoka-aiheista
Alaston lohikäärme asuu samalla suunnalla ku minä ja sillä on koira
Tytsi 89 on blondi ja sil on piiiitkä tukka
*Olikos se arwen undomiel joka asu utsjoella....eiii..joku muu vai?

muoks* se olikin logotar
Jes, eka kerta kun mut mainitaan näissä! :LOL:

"Rakas päiväkirja, tänään kaksplussalla joku muisti mut jossain palstalaisten ketjussa. Ei mulla muuta. Moi!" :D
 
Mun on pakko lisätä vielä yks; PieniTytönTylleröinen (menikö oikein?) tekee alotuksia karppauksesta vähän väliä, ja kyselee aina samoja asioita. Joko se ei lue edellisiä vastauksiaan, tai ei ymmärrä niitä. Eikö muutenkaan vaikuta järjen jättiläiseltä.
Anteeks, tää oli vähän ilkee, mutta oli pakko, mua ärsyttää se niin...
 
"mä"
[QUOTE="mä";24212551]Keittiönoita on maksanut maltaita tussun siistimisestä. - Muutenpa mua ei kiinnosta ihmisten henk.koht. asiat. :D[/QUOTE]


Eiku se oli se toinen Kotona kirves kädessä. Keittis ei tekis mitään noin höhlää.
 
Mummeliisalla on suuri perhe ja hän on tosi mukava.
BootyPeppi ompelee
Savanna on vähän väliä bannissa
Majurilla on kärkkäitä kommentteja
Keittiönoita tekee hienoja ja herkullisen näköisiä ruokia
Idunnorilla on vahva ja hyvä itsetunto
Tytsille joku järjesti just treffit
 

Yhteistyössä