muistellaankos vähäsen ? :D siis, mitä SINULLE on jäänyt mieleen kanssapalstailijoista ?

  • Viestiketjun aloittaja urbaanilegenda
  • Ensimmäinen viesti
Akaatti on todella utelias muiden asioista, on kysellyt mm. voiko tilailla toisten virkatodistuksia tms. muita virallisia papereita itselleen. Eikä voisi asua maantasossa koska pelkäisi että ihmiset tuijottaa sisään (kenties itse harrastaa tätä).
En harrasta toisten asuntojen sisäänkatsomista. Olen joskus itsekin asunut ihan alimmaisessa kerroksessa (yht. 8 kk) ja se oli todella epämiellyttävää, kun aina piti olla verhot ikkunassa ja yöllä tuntui inhottavalta pelkästään se ajatus, että joku voi seistä siinä ikkunan takana. Nämä olivat kerrostalossa. Omakotitalossa voisi olla erilaista jos olisi suojaisa piha. Niistä virkatodistuksista niin se uteliaisuus liittyy äitini veljen ruumiinavausraporttiin, siitä kyselin kerran olisiko sitä mahdollista saada mistään. Ja toinen asia mikä minua kiinnostaa on serkkuni äidin ikä. Olisi vain mielenkiintoista tietää miten nuoren tytön kanssa äitini täysi-ikäinen veli hänet aikoinaan sai. Mielestäni ihan normaalia uteliaisuutta.
 
Etkö sä voi Akaatti suoraan kysyä serkkusi äidin ikää?
En, koska hän ei ole missään tekemisissä äitinsä kanssa. Äiti jätti lapsen kun tämä oli 1-vuotias ja perusti uuden perheen myöhemmin eikä ole ollut sen jälkeen missään tekemisissä tämän vanhimman lapsensa kanssa. Myöskään kukaan tämän äidin suvun puolelta ei ole serkkuni kanssa missään tekemisissä. Itse en ole koskaan edes tavannut serkkuni äitiä. En siis uskalla kysyä hänestä mitään.
 
lill-i
Scarletti laittelee tänne ittestään kuvia kysellen onko hän ruma
Rollollainen arvuuttelee ruoka ostosten hintaa
Pölyesteri ent rukoilijasirkka metsästää kaneja
siinähän ne sitten olikin
 
äiti 45 v
No näitä "olenko ruma"-kyselijöitä on kyllä useampikin... Sääli vain jos pitää tuommoinen asia tuntemattomilta kysellä... :(
Minulle on jäänyt kanssapalstailijoista mieleen paljon.

Täällä on monimuotoisuutta kerrakseen. Ja minä muuten pesin eilen taas vessan. Eiku toissapäivänähän se jo olikin. Että jos Persvako sattuu lukemaan niin tiedoksi. P-vako tuli minulle heti palstalaisista erityisesti mieleen kun vessaa kuurasin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24237039:
Minulle on jäänyt kanssapalstailijoista mieleen paljon.

Täällä on monimuotoisuutta kerrakseen. Ja minä muuten pesin eilen taas vessan. Eiku toissapäivänähän se jo olikin. Että jos Persvako sattuu lukemaan niin tiedoksi. P-vako tuli minulle heti palstalaisista erityisesti mieleen kun vessaa kuurasin :D
Hyvä, että tulin mieleen. Toivottavasti hinkkasit oikein säihkyväksi, kiillotit hanat ja kaikki. Itse en ole harrastanut pönttösukellusta yli viikkoon, koska käymässä oleva äitini on halunnut hoitaa sen homman puolestani. :D
 
"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24237039:
Minulle on jäänyt kanssapalstailijoista mieleen paljon.

Täällä on monimuotoisuutta kerrakseen. Ja minä muuten pesin eilen taas vessan. Eiku toissapäivänähän se jo olikin. Että jos Persvako sattuu lukemaan niin tiedoksi. P-vako tuli minulle heti palstalaisista erityisesti mieleen kun vessaa kuurasin :D
Marilii palaillut jälleen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24238777:
väitti että omassa volvossa olis autopilotti. en kuitenkaan suositellut kokeilemaan. siis pilotti päälle ja kädet irti ratista, vähän niinkun lentokoneessa toimii.
Okei. Mutta milloin hän on palstaillut? En muista yhtään tuommoista nimimerkkiä. Ja tiedän kyllä mikä on pilotti; blondiudesta ja ajokortittomuudesta huolimatta. ;)
 

Yhteistyössä