Muistatteko eilisen ketjun

  • Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja kirkuva sika:
Mä oon sitä mieltä et aikuisena ihmisenä kyllä pystyt hillitseen ittes ja hallitseen halus,jos niin todella haluat!
oletko koskaan ollut todella ihastunut? epäilen että et. Silloin ne tunteet ovat todella suuret joten niitä on erittäin vaikea hallita.
 
ap:n saappaissa ollut
Voi luoja mitä lässytystä!!

Mä uskallan väittää ettei kukaan teistä tuomitsijoista ole koskaan ollut ihastunut johonkin TOSISSAAN!! Mieletöntä sinisilmäistä tuomitsemista!! Ei se tilanne ole vain niin yksinkertainen! Ihastumine on todella vahva tunne. Varsinkin kun ap tuntuu tosiaan olevan todella ihatsunut mieheen, eikä mikään ihme oma mies harrastaa henkistä JA fyysistä väkivaltaa.

Ottakaas nyt ne purpuanpunaiset aurinkolasit pois ja astukaa ap:n saappaisiin!!
 
ap
Ja nytkun mä oon näitä asioita puntaroinut hieman niin mä tajusin että mä olen nyt onnellinen. Siis kun mulla on tää ihastus. En ole yhtään masentunut ja alakuloinen. Touhuan iloisesti lapsen kanssa ja ennenkaikkea en hermostu!! Mutta pitäiskö tästä säikähtää? Siis että olen onnellinen kun saan ajatella tätä miestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja nytkun mä oon näitä asioita puntaroinut hieman niin mä tajusin että mä olen nyt onnellinen. Siis kun mulla on tää ihastus. En ole yhtään masentunut ja alakuloinen. Touhuan iloisesti lapsen kanssa ja ennenkaikkea en hermostu!! Mutta pitäiskö tästä säikähtää? Siis että olen onnellinen kun saan ajatella tätä miestä.
Ei pidä säikähtää :), ihastuminen ja haaveet on sallittuja ihan jokaiselle.
Kunhan tämä ihastuminen ei vaan häiritse elämääsi siinä määrin, ettet pysty tekemään yhtikäs mitään, kun mielessäsi on vain Hän.
Ja kunhan tosiaan muistat sen, että olet naimisissa. En tosin usko, että olisit hyppäämässäkään tämän ihastuksesi kanssa petiin.

Mä uskon, että lähes jokaisessa pitkäaikaisessa suhteessa tulee kausia, jolloin ihastutaan johonkin toiseen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja nytkun mä oon näitä asioita puntaroinut hieman niin mä tajusin että mä olen nyt onnellinen. Siis kun mulla on tää ihastus. En ole yhtään masentunut ja alakuloinen. Touhuan iloisesti lapsen kanssa ja ennenkaikkea en hermostu!! Mutta pitäiskö tästä säikähtää? Siis että olen onnellinen kun saan ajatella tätä miestä.
Ei pidä säikähtää :), ihastuminen ja haaveet on sallittuja ihan jokaiselle.
Kunhan tämä ihastuminen ei vaan häiritse elämääsi siinä määrin, ettet pysty tekemään yhtikäs mitään, kun mielessäsi on vain Hän.
Ja kunhan tosiaan muistat sen, että olet naimisissa. En tosin usko, että olisit hyppäämässäkään tämän ihastuksesi kanssa petiin.

Mä uskon, että lähes jokaisessa pitkäaikaisessa suhteessa tulee kausia, jolloin ihastutaan johonkin toiseen.
mä oon koittanu mahdollisimman paljon tehdä kaikkea et saan ajatukset pysyy jotenkuten muualla. Tein pullataikinan ja smpylätaikinan. Ja sitten meinasin tänään kokata jotain tosi hyvää. :)
pyykit odottaa ja imuri kans. homma ois.

miehellä tänään oikein kissanpäivät.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:n saappaissa ollut:
Voi luoja mitä lässytystä!!

Mä uskallan väittää ettei kukaan teistä tuomitsijoista ole koskaan ollut ihastunut johonkin TOSISSAAN!! Mieletöntä sinisilmäistä tuomitsemista!! Ei se tilanne ole vain niin yksinkertainen! Ihastumine on todella vahva tunne. Varsinkin kun ap tuntuu tosiaan olevan todella ihatsunut mieheen, eikä mikään ihme oma mies harrastaa henkistä JA fyysistä väkivaltaa.

Ottakaas nyt ne purpuanpunaiset aurinkolasit pois ja astukaa ap:n saappaisiin!!
samaa mieltä sun kanssas.
 
Taidat ap vaan olla ihan täpinöissäsi siitä että tämä mister x on lähdössä samana iltana ulos. Myönnä pois että suorastaan TOIVOT törmääväsi häneen etkä malta odottaa viikonloppua. Jotkut sopivasti paljastavat vaatteetkin olet varmaan jo miettinyt valmiiksi...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja luokanope:
Taidat ap vaan olla ihan täpinöissäsi siitä että tämä mister x on lähdössä samana iltana ulos. Myönnä pois että suorastaan TOIVOT törmääväsi häneen etkä malta odottaa viikonloppua. Jotkut sopivasti paljastavat vaatteetkin olet varmaan jo miettinyt valmiiksi...
mä en tykkää näyttää hutsulta. Joten en aijo lähteä puolipukeissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja luokanope:
Taidat ap vaan olla ihan täpinöissäsi siitä että tämä mister x on lähdössä samana iltana ulos. Myönnä pois että suorastaan TOIVOT törmääväsi häneen etkä malta odottaa viikonloppua. Jotkut sopivasti paljastavat vaatteetkin olet varmaan jo miettinyt valmiiksi...
mä en tykkää näyttää hutsulta. Joten en aijo lähteä puolipukeissa.
Mutta myönnä että täpinöissäsi olet ja HALUAT nähdä tämän herra x:n.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ddfs:
Oletko varma ettet ole vain ihastunut ajatukseen siitä että kyseinen "paras" ystävä haluaa sinua? Toistaiseksi tilanne on se, että sinä et ole syyllistynyt mihinkään (ellet ole flirttaillut takaisin) kun taas tämä mies on syyllistynyt parhaan ystävänsä vaimon vikittelyyn. Onpa siinä ystävä.
Suosittelen että analysoit tunteitasi ja mietit eri tulevaisuusskenaarioita:
1) jatkat uskollisena vaimona
2) vaihdat miestä
3) petät miestäsi
Mikä kuulostaa houkuttelevimmalta pitkällä aikavälillä?
Jos olisin samassa tilanteessa minä valitsisin vaihtoehdon yksi. Siis tietysti sillä edellytyksellä että olen onnellinen avioliitossani (tai ainakin ollut ennen näitä himontunteita). Totta puhuen minua hiukan ärsyttää tämä miehen paras ystävä. Jos kyseessä olisi hänen puoleltaan tosirakkaus, niin hän osoittaisi sen muulla tavoin kuin puoliksi salaa silmäilemällä ja flirttailemalla. Siinä tapauksessa hän yrittäisi hoitaa asian fiksusti joko kohtaamalla sinut ja miehesi suoraan asian tiimoilta tai hautaamalla tunteensa yhteisenhyvän puolesta.
Ja vaikka kyseessä olisi tosirakkaus tämän bestiksen puolelta, se ei tarkokita että sinunkin pitäisi heittää moraalisi ja avioliittosi romukoppaan ja seurata tätä miestä.
Tutki tunteitasi mahdollisimman objektiivisesti äläkä missään tapauksessa toimi himon ja itsetunnonkohotuksen johdattelemana.
Tässä on hyvä kirjoitus. Lue tämä huolella ja mieti oikeasti elämääsi mitä haluat ja kenen kanssa.

Mä itse muutama vuosi sitten valitsin vaihtoehdon B. (kyseessä ei kuitenkaan ollut exäni ystävä ) .
Mun ratkaisu oli helppo, koska mun silloisessa elämässä oli hirveetä henkistä väkivaltaa ja mä voin todella huonosti, oli myös fyysistä väkivaltaa kerran ja se riitti, minä tein ratkaisun ja lähdin.
Sitä päätöstä en ole päivääkään katunut. Olen vaan miettinyt, että miten jaksoin sitä henkistä väkivaltaa päivästä toiseen, vuodesta toiseen...
Kun muutin lasten kanssa pois omaan kotiin, tuntui kuin olisin pystynyt hengittämään. Ahdistus loppui kuin seinään! Se oli todella mahtava tunne, kun ei enää ahdistanut. Odotin pitkään, että koskakohan mun olo heikkenee, mut niin ei käynyt. Pikkuhiljaa aloin luottamaan siihen, että se huono olo ei enää palaa.
meillä myös henkistä väkivaltaa paljolti kun miehellä paha päivä tai pahakausi. Mutta muuten ihana ja lämmin rakastava mies.

Mutta valitettavsti on ollu tjonkin tasoista fyysistäkin väkivaltaa.
Tässä on syy, miksi nautit toisen miehen katseista. Mä todella tiedän mitä sä käyt nyt läpi. Mä olen ollut samassa tilanteessa, vaikka kyse ei ollut exän kaverit vaan ihan muut.
Mieti ja pohdi elämääsi ihan rauhassa....älä tee mitään hätiköityjä juttuja. Tarkoitan tällä sitä, että ensimmäisen ihastuksen perään ei kannata lähteä vaan odottelet ihan rauhassa....sitä oikeaa! Sillä henkinen ja fyysinen väkivalta ei kuulu parisuhteeseen. Nauti nyt siitä tunteesta mikä saa sut jaksamaan päivästä toiseen...ja pyydä miestäsi menemään terapiaan, jos vielä sinuun koskee. Tai menkää yhdessä. Jos ei suostu mihinkään lähtemään niin mieti tarkkaan millaisessa suhteessa haluat elää....meillä on vain yksi elämä.
 
viivi
minkä olet aloittanut 2.12 ja saitpa viisaita vastauksia, siellä nää kaikki tietävät palsta mummot kertoo mitä pitäisi tehdä. Kuuntele sydäntäsi todella tarkkaan ja jos satutte samaan paikkaan kun olet biletttämässä, vaihda paikkaa.
Onhan teillä miehen kanssa yhtetistä elämää jo monta vuotta takana mieti tarkkaan oletko valmis ottamaan riskin, ja ajautumaan suhteeseen jolla ei ole ehkä tulevaisuutta?
Entä jos tämä kaveri hakee vain ja ainoastaan jännitystä elämään..sen saatuaan jättää sut kuin nallin kalliolle..älä mene helppoon. Äläkä sinä ole aloitteen tekijä, vaan jos hän haluaa sinut hän tekee jotain sen hyväksi...no tuli pitkä sepostus ja on virheitä on on :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
minkä olet aloittanut 2.12 ja saitpa viisaita vastauksia, siellä nää kaikki tietävät palsta mummot kertoo mitä pitäisi tehdä. Kuuntele sydäntäsi todella tarkkaan ja jos satutte samaan paikkaan kun olet biletttämässä, vaihda paikkaa.
Onhan teillä miehen kanssa yhtetistä elämää jo monta vuotta takana mieti tarkkaan oletko valmis ottamaan riskin, ja ajautumaan suhteeseen jolla ei ole ehkä tulevaisuutta?
Entä jos tämä kaveri hakee vain ja ainoastaan jännitystä elämään..sen saatuaan jättää sut kuin nallin kalliolle..älä mene helppoon. Äläkä sinä ole aloitteen tekijä, vaan jos hän haluaa sinut hän tekee jotain sen hyväksi...no tuli pitkä sepostus ja on virheitä on on :)
kiitos. tää oli fiksu teksti. tässä oli järkeä ilman vittuilua ka piikittelyä. tätä mä mietin.
 
ihastunut itsekin
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja kirkuva sika:
Mä oon sitä mieltä et aikuisena ihmisenä kyllä pystyt hillitseen ittes ja hallitseen halus,jos niin todella haluat!
oletko koskaan ollut todella ihastunut? epäilen että et. Silloin ne tunteet ovat todella suuret joten niitä on erittäin vaikea hallita.
Nekin tunteet pystyy kyllä kurissa pitämään,jos todella itse sitä haluaa ja jos se oma parisuhde on todella tärkeä eikä halua rikkoa sitä syrjähypyillä

 
hmm.
Silloin kun ihminen on palavasti ihastunut toiseen, niin hän ei näe toisessa mitään huonoja puolia. Itselleni tuli ällö olo kun luin millainen tuo ihastuksen kohde on!
Hän ei välitä pätkääkään omasta naisestaan, ja todennäköisesti pettää/olisi valmis pettämään naisparkaa. Ja vielä oksettavampaa on se, että kaveri yrittää kaverinsa vaimoa!!! Missä on lojaalius??? Hyi olkoon.
Meillä oli vähän vastaava tilanne tuossa vuosi sitten. Mieheni hyvä ystävä alkoi leperrellä minulle eräällä ryyppyreissulla kun mieheni oli sammunut. Olen pitänyt tätä miestä myös minun kaverina, joten en aluksi reagoinut mitenkään. Tapani puhua miehille saattaa joskus olla tahattomasti flirttaileva. No, hän sitten kovasti kehuskeli minua ja vähän niinkuin morkkasi miestäni ja päälle päätteeksi yritti suudella minua!!! Työnsin hänet pois ja lähdin nukkumaan. Seuraavana päivänä kerroin miehelleni tästä lojaalista ystävästä.

Huomio tuntuu toki kivalta, mutta ajattele hyvä ap miten revit sydämen miehesi rinnasta jos teet tämän häntäheikin kanssa jotain! Hän menettää luottamuksensa rakkaimpaan ihmiseensä ja hyvään ystävään. Tuossa tilanteessa jos saisi valita, niin minä ainakin menettäisin mielummin sen selän takana touhuavan ystävän, kuin mieheni joka kertoisi tämän ystävän touhuista.

Tiedän että se on vaikeaa, mutta YRITÄ miettiä tämän ihastuksesi huonoja puolia. Hän ei välitä tyttökaveristaan, eikä näköjään ystävistäkään. Haluatko todella sekaantua tällaiseen ihmiseen? Minä sain sellaisen kuvan että hän haluaa saalistaa. Hän on ottanut sinut saaliikseen ja tekee kaikkensa että saisi sinut vällyjensä väliin, sen yhden ainoan kerran.
Mieti kovasti mikä on tärkeintä.
Tsemppiä!
 

Yhteistyössä