Muistatteko eilisen ketjun

  • Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti
No, sä olet 20 sekuntia ihastunut sitten, mitä väliä? Ihmiset on erilaisia, ja jos hyväksyt ihastumisesi niin eiköhän se mene myös ohi nopeammin.
sitä paitsi aika paska äijä se sun ihastukses jos KIELTÄÄ omaa puolisoa tulemasta samaan baariin :x :x :x :x Jotain tasoa sentään!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en ole lirkutellut takaisin olen vain yrittänyt vältellä näitä katseita.

Ja mä huomaan kuinka tää tyyppi myös katselee mun vartaloakin meillä ollessa :/ siis olenhan mä otettu että mä olen yhä haluttava ja seksikäs jonkun muunkin kuin mieheni mielestä lapsen jälkeen mutta musta tuntuu pahalle et se tekee sitä myös miehen läsnäollessa ja käy usein mun työpaikalla.
No kuvaa kyllä aika epäluotettavalle tyypille.

Yrittää vikitellä ystävänsä vaimoa... Ei kyllä anna mitään luotettavaa kuvaa tyypistä. Jos olisi fiksu ja luotettava ja vaikka kuinka olisi suhun rakastunut, niin ei ikinmaailmassa toimisi noin. Moraali menisi tunteiden ylitse.

Mutta jos on moraaliton häntäheikki, niin ei asiasta välitä.

Toki voi tietty olla, että miehesi on "pestannut" ystävänsä tekemään noin ja katsoa oletko luotettava...? (njuu, ihan tuulesta temmattu ajatus, mutta heitimpä silti..
ei ole tuulesta temmattu. Olen itse miettinyt myös samaa mutta kuulostaa niin kaukaa haetulta ettei se sitä ole. Ei mieheni ole sellainen, luottaa minuun täysin.

Niin ja olenko muistanut kertoa että tällä miehellä myös avovaimo. Muttei KOSKAAN liiku sen kanssa missään. Meilläkin käy AINA ilman häntä vaikka olemme pyytäneet ottamaan tytöystänsäkin mukaan. Ei käytä sormusta ja kieltää tätä avokkia tulemasta esim samaan baariin hänen kanssaa. Eivät siis liiku missään yhdessä, jossain sukuloimassa muttei muualla.
No tämä kyllä kertoo miehestä jo kaiken! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
turha ap:ta on pelkästään syyllistää. Miehen ystäväkin tekee tässä aika väärin kun vikittelee parhaanystävän vaimoa!!!
Mä en kyllä ymmärrä sitä, että KAVERIN puolisoa aletaan vikitellä ja flirttailla.
Vaikka mun exä olis ollu millanen pasha, niin en olis ikinä voinu sen kavereitten kanssa alkaa flirttailee tai suhteeseen. Joku raja sentään. :eek:
 
tää
on just tätä. ap vinkuu kun just nyt on ihan pakko mennä, nyt ei voi perua, mä en pääse taas miljoonaan vuoteen jne... kuulostaa ihan meidän 15-vuotiaalle. silläkin on AINA just se maailman ainoa tilaisuus.

jos liikenteessä olis vaikka joku tosi v-mäinen ap:n inhokkihenkilö, olis meno luultavasti paljon helpompi perua. ihminenhän järjestää sellaisen, mitä todella haluaa. joten kirjotuksesta ihan paistaa läpi kuinka ap hinkuaa jo sitä iltaa. tällainen marttyyrimainen ruikutus on vaan yritys putsata huonoa omaatuntoa.
seuraileppa ap lastasi kun hän tulee teini-ikään ja muistele sitten tätä päivää. voi olla että hävettää.
mun neuvo on että tee niinku parhaaksi näet. mene ja nauti kielletyistä tunteista ja kärsi seuraavana aamuna vielä pahemmasta morkkiksesta.
tai jätä menemättä ja mieti seuraavat "miljoona" vuotta mistä kaikesta jäit paitsi. ei oo heleppua. :)

enkä hauku sua, mun mielestä olet vaan inhimillinen. :)
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin, nyt kun luin vähän millanen toi mies on, niin pysy kaukana ja puhu miehes kanssa, sano, että olet huomannut sen kattovan sua.
Näin mäkin toimisin.

En ikinä voisi ihastua edes tuollaseen häntäheikkiin.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin, nyt kun luin vähän millanen toi mies on, niin pysy kaukana ja puhu miehes kanssa, sano, että olet huomannut sen kattovan sua.
Näin mäkin toimisin.

En ikinä voisi ihastua edes tuollaseen häntäheikkiin.
Aika helposti sitä vaan ihastuu, jos toinen huomioi kivasti. Mutta toi vaikuttaa olevan jotenkin vaarallinen tuo mies.
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin, nyt kun luin vähän millanen toi mies on, niin pysy kaukana ja puhu miehes kanssa, sano, että olet huomannut sen kattovan sua.
Näin mäkin toimisin.

En ikinä voisi ihastua edes tuollaseen häntäheikkiin.
Aika helposti sitä vaan ihastuu, jos toinen huomioi kivasti. Mutta toi vaikuttaa olevan jotenkin vaarallinen tuo mies.
Joo, mutta että ihastuu siten, ettei tiedä millä jalalla seisoisi ja ei edes enää luota itseensä..

Mutta ehkä mää oon enemmän järkityyppi, vaikka impulsiivinen olenkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Tiedän tunteen ja se on kiusallinen ja kutkuttava. Itseni olisi pakko jättää lähtemättä :ashamed:
Kuinka sä oot päässy tämmöisestä ihastumisesta irti? En halua satuttaa miestäni mut musta tuntuu et nää tunteet saa musta yliotteen.
Ajan kanssa. Kyse ei vaan ollut miehen kaverista vaan ihan muusta ihmisestä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin, nyt kun luin vähän millanen toi mies on, niin pysy kaukana ja puhu miehes kanssa, sano, että olet huomannut sen kattovan sua.
Näin mäkin toimisin.

En ikinä voisi ihastua edes tuollaseen häntäheikkiin.
Aika helposti sitä vaan ihastuu, jos toinen huomioi kivasti. Mutta toi vaikuttaa olevan jotenkin vaarallinen tuo mies.
Joo, mutta että ihastuu siten, ettei tiedä millä jalalla seisoisi ja ei edes enää luota itseensä..

Mutta ehkä mää oon enemmän järkityyppi, vaikka impulsiivinen olenkin
Tai jos kukaan ei oo vaan silleen kolahtanut.
 
tää
ja sitten vielä kommentti yhteen asiaan. josta valitettavasti joskus tunnistan itsenikin.

"mä en koskaan katsele takaisin, mut se vaan tuijottaa. se katselee mun vartaloa. yms. mut mä en koskaan." HALOO, missäs ne omat silmät on jos koko ajan näkee mihin toinen katselee??? ;) harva on niin epätoivoinen että jatkaa iskemistä jos ei todella saa mitään vastakaikua. jälleen yritys puhditella huonoa omaatuntoa. ja taas kuin lasten suusta: en mä mutku noi muut...

ja vielä, melkoiseen ääliöön olet silmäsi iskenyt. hautoo omaa vaimoaan himassa kun itse kulkee baareissa ja kavereitten kotona niiden vaimoja iskemässä. mieti miltä tuntuisi olla sitten joskus hänen vaimonsa? tuskinpa olet niin ainutlaatuinen että vuoksesi tuo käytös muuttuisi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huokaus taas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mistä sä päättelet että mä teen jotain?? on mulla jotain moraalia sentään. M yritin saada teiltä jotain tukea ja kannustaust aj apuntarointia tuosta onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella jne.

Niin ja ette tiedä meidän (minun ja mieheni) suhteesta aivan kaikkea. jos tietäisitte saattaisitte ymmärtää minua hieman paremmin ettekä tuomita heti ja kivittää.
Sä siinä alkuperäisessä ketjussa haavelit kiihkeestä seksistä sen hemmon, kanssa, joten siitä voisi päätellä jotain. Puntarointi siitä onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella on ollut molemmissa ketjuissa ja aika moni on todennut, ettei ole. Allekirjoittanut sen myös tekee.

Nyt kun kerroit tuosta avovaimosta, niin tämä sinun pohtimisesi menee vaan entistä enemmän hakoteille...

Mutta tämän päiväiseen pohdintaan: ole aikuinen, mene viihteelle, sano sille miehelle, että eikö tämä tuijottelu ole vähän tyhmää kun molemmat ollaan tahoillamme varattuja... ja jatkat aikuisesti hauskanpitoa.
haaveilu ja teot ovat kaksi täysin eriasiaa. Eikö? Se että mä haaveilen ei tarkoita että mä tekisin sen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ddfs:
Oletko varma ettet ole vain ihastunut ajatukseen siitä että kyseinen "paras" ystävä haluaa sinua? Toistaiseksi tilanne on se, että sinä et ole syyllistynyt mihinkään (ellet ole flirttaillut takaisin) kun taas tämä mies on syyllistynyt parhaan ystävänsä vaimon vikittelyyn. Onpa siinä ystävä.
Suosittelen että analysoit tunteitasi ja mietit eri tulevaisuusskenaarioita:
1) jatkat uskollisena vaimona
2) vaihdat miestä
3) petät miestäsi
Mikä kuulostaa houkuttelevimmalta pitkällä aikavälillä?
Jos olisin samassa tilanteessa minä valitsisin vaihtoehdon yksi. Siis tietysti sillä edellytyksellä että olen onnellinen avioliitossani (tai ainakin ollut ennen näitä himontunteita). Totta puhuen minua hiukan ärsyttää tämä miehen paras ystävä. Jos kyseessä olisi hänen puoleltaan tosirakkaus, niin hän osoittaisi sen muulla tavoin kuin puoliksi salaa silmäilemällä ja flirttailemalla. Siinä tapauksessa hän yrittäisi hoitaa asian fiksusti joko kohtaamalla sinut ja miehesi suoraan asian tiimoilta tai hautaamalla tunteensa yhteisenhyvän puolesta.
Ja vaikka kyseessä olisi tosirakkaus tämän bestiksen puolelta, se ei tarkokita että sinunkin pitäisi heittää moraalisi ja avioliittosi romukoppaan ja seurata tätä miestä.
Tutki tunteitasi mahdollisimman objektiivisesti äläkä missään tapauksessa toimi himon ja itsetunnonkohotuksen johdattelemana.
Tässä on hyvä kirjoitus. Lue tämä huolella ja mieti oikeasti elämääsi mitä haluat ja kenen kanssa.

Mä itse muutama vuosi sitten valitsin vaihtoehdon B. (kyseessä ei kuitenkaan ollut exäni ystävä ) .
Mun ratkaisu oli helppo, koska mun silloisessa elämässä oli hirveetä henkistä väkivaltaa ja mä voin todella huonosti, oli myös fyysistä väkivaltaa kerran ja se riitti, minä tein ratkaisun ja lähdin.
Sitä päätöstä en ole päivääkään katunut. Olen vaan miettinyt, että miten jaksoin sitä henkistä väkivaltaa päivästä toiseen, vuodesta toiseen...
Kun muutin lasten kanssa pois omaan kotiin, tuntui kuin olisin pystynyt hengittämään. Ahdistus loppui kuin seinään! Se oli todella mahtava tunne, kun ei enää ahdistanut. Odotin pitkään, että koskakohan mun olo heikkenee, mut niin ei käynyt. Pikkuhiljaa aloin luottamaan siihen, että se huono olo ei enää palaa.
meillä myös henkistä väkivaltaa paljolti kun miehellä paha päivä tai pahakausi. Mutta muuten ihana ja lämmin rakastava mies.

Mutta valitettavsti on ollu tjonkin tasoista fyysistäkin väkivaltaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
No, sä olet 20 sekuntia ihastunut sitten, mitä väliä? Ihmiset on erilaisia, ja jos hyväksyt ihastumisesi niin eiköhän se mene myös ohi nopeammin.
sitä paitsi aika paska äijä se sun ihastukses jos KIELTÄÄ omaa puolisoa tulemasta samaan baariin :x :x :x :x Jotain tasoa sentään!!
no tämä mies on kyllä todella ilkeä puolisolleen ja mä epäilen hänen rakkauttaan tähän naiseen. Onpahan se mies myös pitänyt peliä muiden kanssa enemmän kuin kerran. Enemmänkin se suhde pysyy yllä vain koska taitaa meihellä olla vain tarve että joku pesee pyykit, laittaa ruuan ja aina joku kun tarttee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
No, sä olet 20 sekuntia ihastunut sitten, mitä väliä? Ihmiset on erilaisia, ja jos hyväksyt ihastumisesi niin eiköhän se mene myös ohi nopeammin.
sitä paitsi aika paska äijä se sun ihastukses jos KIELTÄÄ omaa puolisoa tulemasta samaan baariin :x :x :x :x Jotain tasoa sentään!!
no tämä mies on kyllä todella ilkeä puolisolleen ja mä epäilen hänen rakkauttaan tähän naiseen. Onpahan se mies myös pitänyt peliä muiden kanssa enemmän kuin kerran. Enemmänkin se suhde pysyy yllä vain koska taitaa meihellä olla vain tarve että joku pesee pyykit, laittaa ruuan ja aina joku kun tarttee.
ja tolla 20sekunnin ihastuksella tarkoitin että miehillä se on sellaista. ihastuu ja se unohtuu jo seuraavissa liikennevaloissa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
turha ap:ta on pelkästään syyllistää. Miehen ystäväkin tekee tässä aika väärin kun vikittelee parhaanystävän vaimoa!!!
Mä en kyllä ymmärrä sitä, että KAVERIN puolisoa aletaan vikitellä ja flirttailla.
Vaikka mun exä olis ollu millanen pasha, niin en olis ikinä voinu sen kavereitten kanssa alkaa flirttailee tai suhteeseen. Joku raja sentään. :eek:
mä en ole flirttaillut tämä miehen kanssa!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin, nyt kun luin vähän millanen toi mies on, niin pysy kaukana ja puhu miehes kanssa, sano, että olet huomannut sen kattovan sua.
Näin mäkin toimisin.

En ikinä voisi ihastua edes tuollaseen häntäheikkiin.
Häntäheikki nimeä minäkin hänestä miehelle käytän sillä sellainenhan hän on. Ehkä olen vain todella otettu että mua yhä kastsellaan kuin ennen lasta ja tätä suhdetta. että olen vielä kaunis ja haluttava muidenkin mielestä (siis en ole rupsahtanut)

ja oltiinpa tuossa kävelyllä niin eiköhän hän taas ajanut vastaan meitä :headwall:
 
d:/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
No, sä olet 20 sekuntia ihastunut sitten, mitä väliä? Ihmiset on erilaisia, ja jos hyväksyt ihastumisesi niin eiköhän se mene myös ohi nopeammin.
sitä paitsi aika paska äijä se sun ihastukses jos KIELTÄÄ omaa puolisoa tulemasta samaan baariin :x :x :x :x Jotain tasoa sentään!!
no tämä mies on kyllä todella ilkeä puolisolleen ja mä epäilen hänen rakkauttaan tähän naiseen. Onpahan se mies myös pitänyt peliä muiden kanssa enemmän kuin kerran. Enemmänkin se suhde pysyy yllä vain koska taitaa meihellä olla vain tarve että joku pesee pyykit, laittaa ruuan ja aina joku kun tarttee.
Ja sinä oot ihastunut tuollaseen ukkoon. Ota järki käteen.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Tiedän tunteen ja se on kiusallinen ja kutkuttava. Itseni olisi pakko jättää lähtemättä :ashamed:
Kuinka sä oot päässy tämmöisestä ihastumisesta irti? En halua satuttaa miestäni mut musta tuntuu et nää tunteet saa musta yliotteen.
Ajan kanssa. Kyse ei vaan ollut miehen kaverista vaan ihan muusta ihmisestä.
vaikeaa se on sillä tää tyyppi käy meillä joka viikko :(
 
aop
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mitenköhän tämä jatkokertomus päättyy? :D
tää ei oo mikään kertomus vaan valittettavasti erittäin totta josta mulla on tosi paska fiilis :'(

joten pyydän ettet ivailisi minulle. olen todella pahassa pulassa itseni kanssa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja d:/:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
No, sä olet 20 sekuntia ihastunut sitten, mitä väliä? Ihmiset on erilaisia, ja jos hyväksyt ihastumisesi niin eiköhän se mene myös ohi nopeammin.
sitä paitsi aika paska äijä se sun ihastukses jos KIELTÄÄ omaa puolisoa tulemasta samaan baariin :x :x :x :x Jotain tasoa sentään!!
no tämä mies on kyllä todella ilkeä puolisolleen ja mä epäilen hänen rakkauttaan tähän naiseen. Onpahan se mies myös pitänyt peliä muiden kanssa enemmän kuin kerran. Enemmänkin se suhde pysyy yllä vain koska taitaa meihellä olla vain tarve että joku pesee pyykit, laittaa ruuan ja aina joku kun tarttee.
Ja sinä oot ihastunut tuollaseen ukkoon. Ota järki käteen.
ilkeällä tarkoitin sitä kun pitää tätä itsestään selvyytenä ei liiku missään hänen kanssaan ja harrastaa tota flirttailua.

minkä sitä tunteilleen voi. pidän häntä todella seksikkäänä ja kiihotun jo pelkästä ajatuksesta.
 

Yhteistyössä