Muistatteko eilisen ketjun

  • Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Tohon ei ole muuta ratkaisua kuin kimpat :)
Kimpat? En mä nyt oikeesti mikään sika ole. :(

Mä haluaisin kovin päästä tästä tunteesta irti mut se on tosi vaikeeta kun mä nään sitä jokapaikassa meen mä vaikka edes lapsen kanssa kävelylle niin eikö se aja vastaan tai jotain :/
 
ddfs
Oletko varma ettet ole vain ihastunut ajatukseen siitä että kyseinen "paras" ystävä haluaa sinua? Toistaiseksi tilanne on se, että sinä et ole syyllistynyt mihinkään (ellet ole flirttaillut takaisin) kun taas tämä mies on syyllistynyt parhaan ystävänsä vaimon vikittelyyn. Onpa siinä ystävä.
Suosittelen että analysoit tunteitasi ja mietit eri tulevaisuusskenaarioita:
1) jatkat uskollisena vaimona
2) vaihdat miestä
3) petät miestäsi
Mikä kuulostaa houkuttelevimmalta pitkällä aikavälillä?
Jos olisin samassa tilanteessa minä valitsisin vaihtoehdon yksi. Siis tietysti sillä edellytyksellä että olen onnellinen avioliitossani (tai ainakin ollut ennen näitä himontunteita). Totta puhuen minua hiukan ärsyttää tämä miehen paras ystävä. Jos kyseessä olisi hänen puoleltaan tosirakkaus, niin hän osoittaisi sen muulla tavoin kuin puoliksi salaa silmäilemällä ja flirttailemalla. Siinä tapauksessa hän yrittäisi hoitaa asian fiksusti joko kohtaamalla sinut ja miehesi suoraan asian tiimoilta tai hautaamalla tunteensa yhteisenhyvän puolesta.
Ja vaikka kyseessä olisi tosirakkaus tämän bestiksen puolelta, se ei tarkokita että sinunkin pitäisi heittää moraalisi ja avioliittosi romukoppaan ja seurata tätä miestä.
Tutki tunteitasi mahdollisimman objektiivisesti äläkä missään tapauksessa toimi himon ja itsetunnonkohotuksen johdattelemana.
 
Mä oon ihan rauhassa ihastunut silloin kun olen ihastunut, en varmaan uskaltais mennä baariin jos tietäisin ihastukseni olevan siellä, koska haluan kumminkin olla uskollinen miehelleni. Kieriskelen sitten kotona tässä tuskaisessa kaipuussa ja tavallaan nautin siitä :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ddfs:
Oletko varma ettet ole vain ihastunut ajatukseen siitä että kyseinen "paras" ystävä haluaa sinua? Toistaiseksi tilanne on se, että sinä et ole syyllistynyt mihinkään (ellet ole flirttaillut takaisin) kun taas tämä mies on syyllistynyt parhaan ystävänsä vaimon vikittelyyn. Onpa siinä ystävä.
Suosittelen että analysoit tunteitasi ja mietit eri tulevaisuusskenaarioita:
1) jatkat uskollisena vaimona
2) vaihdat miestä
3) petät miestäsi
Mikä kuulostaa houkuttelevimmalta pitkällä aikavälillä?
Jos olisin samassa tilanteessa minä valitsisin vaihtoehdon yksi. Siis tietysti sillä edellytyksellä että olen onnellinen avioliitossani (tai ainakin ollut ennen näitä himontunteita). Totta puhuen minua hiukan ärsyttää tämä miehen paras ystävä. Jos kyseessä olisi hänen puoleltaan tosirakkaus, niin hän osoittaisi sen muulla tavoin kuin puoliksi salaa silmäilemällä ja flirttailemalla. Siinä tapauksessa hän yrittäisi hoitaa asian fiksusti joko kohtaamalla sinut ja miehesi suoraan asian tiimoilta tai hautaamalla tunteensa yhteisenhyvän puolesta.
Ja vaikka kyseessä olisi tosirakkaus tämän bestiksen puolelta, se ei tarkokita että sinunkin pitäisi heittää moraalisi ja avioliittosi romukoppaan ja seurata tätä miestä.
Tutki tunteitasi mahdollisimman objektiivisesti äläkä missään tapauksessa toimi himon ja itsetunnonkohotuksen johdattelemana.
mä en ole lirkutellut takaisin olen vain yrittänyt vältellä näitä katseita.

Ja mä huomaan kuinka tää tyyppi myös katselee mun vartaloakin meillä ollessa :/ siis olenhan mä otettu että mä olen yhä haluttava ja seksikäs jonkun muunkin kuin mieheni mielestä lapsen jälkeen mutta musta tuntuu pahalle et se tekee sitä myös miehen läsnäollessa ja käy usein mun työpaikalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Mä oon ihan rauhassa ihastunut silloin kun olen ihastunut, en varmaan uskaltais mennä baariin jos tietäisin ihastukseni olevan siellä, koska haluan kumminkin olla uskollinen miehelleni. Kieriskelen sitten kotona tässä tuskaisessa kaipuussa ja tavallaan nautin siitä :D
eikö susta tunnu pahalle että olet ihastunut toiseen ja miehesi vain rakastaa sua? musta se tuntuu TOSI PAHALLE, HELVETIN PAHALLE.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Tohon ei ole muuta ratkaisua kuin kimpat :)
Kimpat? En mä nyt oikeesti mikään sika ole. :(

Mä haluaisin kovin päästä tästä tunteesta irti mut se on tosi vaikeeta kun mä nään sitä jokapaikassa meen mä vaikka edes lapsen kanssa kävelylle niin eikö se aja vastaan tai jotain :/
Senkus nautit siitä ihastuksen tunteesta, ja olet onnellinen kun se ajaa vastaan. Eikö siitä saa jo energiaa pitkälle iltaan?
 
Heillo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en ole lirkutellut takaisin olen vain yrittänyt vältellä näitä katseita.

Ja mä huomaan kuinka tää tyyppi myös katselee mun vartaloakin meillä ollessa :/ siis olenhan mä otettu että mä olen yhä haluttava ja seksikäs jonkun muunkin kuin mieheni mielestä lapsen jälkeen mutta musta tuntuu pahalle et se tekee sitä myös miehen läsnäollessa ja käy usein mun työpaikalla.
No kuvaa kyllä aika epäluotettavalle tyypille.

Yrittää vikitellä ystävänsä vaimoa... Ei kyllä anna mitään luotettavaa kuvaa tyypistä. Jos olisi fiksu ja luotettava ja vaikka kuinka olisi suhun rakastunut, niin ei ikinmaailmassa toimisi noin. Moraali menisi tunteiden ylitse.

Mutta jos on moraaliton häntäheikki, niin ei asiasta välitä.

Toki voi tietty olla, että miehesi on "pestannut" ystävänsä tekemään noin ja katsoa oletko luotettava...? (njuu, ihan tuulesta temmattu ajatus, mutta heitimpä silti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Mä oon ihan rauhassa ihastunut silloin kun olen ihastunut, en varmaan uskaltais mennä baariin jos tietäisin ihastukseni olevan siellä, koska haluan kumminkin olla uskollinen miehelleni. Kieriskelen sitten kotona tässä tuskaisessa kaipuussa ja tavallaan nautin siitä :D
eikö susta tunnu pahalle että olet ihastunut toiseen ja miehesi vain rakastaa sua? musta se tuntuu TOSI PAHALLE, HELVETIN PAHALLE.
Ei, musta pieni ihastus silloin tällöin tuo kicksejä suhteeseen, parantaa seksielämää ym. Enhän mä vieraisiin mene. Ja mies tietää näistä ihastuksista koska olen niin läpinäkyvä :ashamed:
Yleensä ihastun vain johonkin julkisuuden henkilöön, koska se on "turvallisinta", mutta aina ei voi tunteilleen mitään ja joku läheisempi tyyppi saa sydämen väpättämään.
Mies osaa suhtautua näihin ohimenevinä ja luottaa minuun. Tietää myös että rakastan häntä
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Tohon ei ole muuta ratkaisua kuin kimpat :)
Kimpat? En mä nyt oikeesti mikään sika ole. :(

Mä haluaisin kovin päästä tästä tunteesta irti mut se on tosi vaikeeta kun mä nään sitä jokapaikassa meen mä vaikka edes lapsen kanssa kävelylle niin eikö se aja vastaan tai jotain :/
Senkus nautit siitä ihastuksen tunteesta, ja olet onnellinen kun se ajaa vastaan. Eikö siitä saa jo energiaa pitkälle iltaan?
Mä tulen ihan hulluksi siitä tunteesta, siis mä menen ihan sekaisin. Eilinenkin työpäivä meni ihan yläilmoissa leijuessa kun tämä mies taas kävi siellä.

Mutta musta se vaan tuntuu pahalle et mä miehen seläntakana haaveilen toisesta miehestä. Ja miehellä ei siitä mitää aavistusta ja tasantarkkaan tiedän että miehestä tuntuisi tosi pahalle jos tietäisi. Koska tuntuisi mustakin jos hällä vastaavanlaisia tunteita toista kohtaan. Mä oon niin solmussa tässä tilanteessa. Mä olen paha paha ihminen :'(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
No ei ole kovin vaikea ratkaisu. Et lähde ulos, pysyt selvänä ja pidät housut jalassa. :headwall:
no jos olet lukenut koko ketjun niin en viitsi TAAS olla lähtemättä. Mulla harvoin tilaisuuksia päästä ulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
No ei ole kovin vaikea ratkaisu. Et lähde ulos, pysyt selvänä ja pidät housut jalassa. :headwall:
no jos olet lukenut koko ketjun niin en viitsi TAAS olla lähtemättä. Mulla harvoin tilaisuuksia päästä ulos.
No sitten ei auta ku mennä ulos. (+Käydä kiksauttaan sitä ihastusta. Jonka jälkeen voitkin kieriskellä tunnontuskissa ja todeta että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella ja tulla meille itkemään typerää käytöstäsi seuraavana päivänä;) )
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en ole lirkutellut takaisin olen vain yrittänyt vältellä näitä katseita.

Ja mä huomaan kuinka tää tyyppi myös katselee mun vartaloakin meillä ollessa :/ siis olenhan mä otettu että mä olen yhä haluttava ja seksikäs jonkun muunkin kuin mieheni mielestä lapsen jälkeen mutta musta tuntuu pahalle et se tekee sitä myös miehen läsnäollessa ja käy usein mun työpaikalla.
No kuvaa kyllä aika epäluotettavalle tyypille.

Yrittää vikitellä ystävänsä vaimoa... Ei kyllä anna mitään luotettavaa kuvaa tyypistä. Jos olisi fiksu ja luotettava ja vaikka kuinka olisi suhun rakastunut, niin ei ikinmaailmassa toimisi noin. Moraali menisi tunteiden ylitse.

Mutta jos on moraaliton häntäheikki, niin ei asiasta välitä.

Toki voi tietty olla, että miehesi on "pestannut" ystävänsä tekemään noin ja katsoa oletko luotettava...? (njuu, ihan tuulesta temmattu ajatus, mutta heitimpä silti..
ei ole tuulesta temmattu. Olen itse miettinyt myös samaa mutta kuulostaa niin kaukaa haetulta ettei se sitä ole. Ei mieheni ole sellainen, luottaa minuun täysin.

Niin ja olenko muistanut kertoa että tällä miehellä myös avovaimo. Muttei KOSKAAN liiku sen kanssa missään. Meilläkin käy AINA ilman häntä vaikka olemme pyytäneet ottamaan tytöystänsäkin mukaan. Ei käytä sormusta ja kieltää tätä avokkia tulemasta esim samaan baariin hänen kanssaa. Eivät siis liiku missään yhdessä, jossain sukuloimassa muttei muualla.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
No ei ole kovin vaikea ratkaisu. Et lähde ulos, pysyt selvänä ja pidät housut jalassa. :headwall:
no jos olet lukenut koko ketjun niin en viitsi TAAS olla lähtemättä. Mulla harvoin tilaisuuksia päästä ulos.
Sitten lähdet ulos juhlimaan, mutta pidät ne housut jalassa....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
No ei ole kovin vaikea ratkaisu. Et lähde ulos, pysyt selvänä ja pidät housut jalassa. :headwall:
no jos olet lukenut koko ketjun niin en viitsi TAAS olla lähtemättä. Mulla harvoin tilaisuuksia päästä ulos.
No sitten ei auta ku mennä ulos. (+Käydä kiksauttaan sitä ihastusta. Jonka jälkeen voitkin kieriskellä tunnontuskissa ja todeta että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella ja tulla meille itkemään typerää käytöstäsi seuraavana päivänä;) )
Mistä sä päättelet että mä teen jotain?? on mulla jotain moraalia sentään. M yritin saada teiltä jotain tukea ja kannustaust aj apuntarointia tuosta onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella jne.

Niin ja ette tiedä meidän (minun ja mieheni) suhteesta aivan kaikkea. jos tietäisitte saattaisitte ymmärtää minua hieman paremmin ettekä tuomita heti ja kivittää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
No rehellisesti sanottuna en usko että miehesikään olisi ihan kylmä siinä mielessä että ei voisi kehenkään koskaan ihastua. Rakkaus mitataan siinä vaiheessa tekeekö asialle mitään vai antaako tunteen mennä vain ohi omia aikojaan.
en minäkään usko ettei koskaan katselisi muita. ja katsookin tiedän sen. Mutta miesten ihastuminen on sitä että ollaan ihatuksissa se max 10sekunttia ja thats it naikkonen unohtuu. Ja mun mieheni on oikeasti tosi rakastunut muhun.
 
Mä oon kokenut mitä se ihastus tekee jos sitä seuraa... :/
En suosittelis.
Sillä vaikka se jäisi yhteen kertaan (mitä tuskin jää) niin se muuttaa ikuisiks ajoiks teidän kaikkien suhteet.

Siinä käy vielä niin että sinä menetät miehes,lapses,ja "kummisedän".
Lapses kysyy isona miksi petit kummisedän kanssa isiä...

Tiiän että tunne voi olla vahva,mut se on VAAN tunne.
Se menee ohi.Ihan kuin kiukku,ilo ja surukin.

Plaah,tätä toistelin eilen murkulle..,.mutta tunteet ei määrää ihmistä vaan ihminen päättää mitä tekee tunteelleen.

Mä sanoisin sille hyvälle kaverilleni että on tä ihastus nyt päälle etkä halua missään nimessä tehdä mitään.Että vahtii sua ja sinä teet samoin,vahdit itseäs.Etkä juo paljoa,sillä se on surkee puolustus,olin kännissä...

Viikonloppua ennen vielä olis hyvä jos miehes kanssa tekisit jotain ihanaa,vahvista teidän suhdetta.
 
ap
nyt mun on pakko lähteä vähän ulos viilettää päätä. Kiitos kaikille jotka ootte jaksanut jakaa niitä kokemuksia ja järkeillä mun kanssa. Palaan myöhemmin asiaan. Löytyy teistä niitä ihaniakin *hali*
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
No ei ole kovin vaikea ratkaisu. Et lähde ulos, pysyt selvänä ja pidät housut jalassa. :headwall:
no jos olet lukenut koko ketjun niin en viitsi TAAS olla lähtemättä. Mulla harvoin tilaisuuksia päästä ulos.
No sitten ei auta ku mennä ulos. (+Käydä kiksauttaan sitä ihastusta. Jonka jälkeen voitkin kieriskellä tunnontuskissa ja todeta että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella ja tulla meille itkemään typerää käytöstäsi seuraavana päivänä;) )
Mistä sä päättelet että mä teen jotain?? on mulla jotain moraalia sentään. M yritin saada teiltä jotain tukea ja kannustaust aj apuntarointia tuosta onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella jne.

Niin ja ette tiedä meidän (minun ja mieheni) suhteesta aivan kaikkea. jos tietäisitte saattaisitte ymmärtää minua hieman paremmin ettekä tuomita heti ja kivittää.
No älä ota tota nyt niin vakavasti... tuota minun sanomista. Pilke silmäkulmassahan mä sen sanoin. Huomasit varmaan tän ;)

Eihän me tietenkään tiedetä kaikkea ja tosi vaikeahan meidän on tuohon mitään sanoa ku itsekkin olet aika "tuuliajolla" asian kanssa...
Tosi vaikea tilanne, muuta ei kait tuossa auta kun pitää pää kylmänä jos ei eroa nykyisestä miehestä halua ja haluaa että kaikki jatkuu samanlailla ku ennenkin.

Suosittelen siis nauttimaan alkoa kohtuudella ja pitämään järjen päässä ja housut jalassa.
Voisit myös keskustella asiasta tämän ihastuksen kanssa niinkuin joku jo ehdottikin ja sanoa, että vaikka ihastus on vahvaa et halua miehesi mieltä pahoittaa ja tämä juttu saa jäädä vain ihastuksen tasolle.
Tsemppiä! :hug:
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
No ei ole kovin vaikea ratkaisu. Et lähde ulos, pysyt selvänä ja pidät housut jalassa. :headwall:
no jos olet lukenut koko ketjun niin en viitsi TAAS olla lähtemättä. Mulla harvoin tilaisuuksia päästä ulos.
No sitten ei auta ku mennä ulos. (+Käydä kiksauttaan sitä ihastusta. Jonka jälkeen voitkin kieriskellä tunnontuskissa ja todeta että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella ja tulla meille itkemään typerää käytöstäsi seuraavana päivänä;) )
Mistä sä päättelet että mä teen jotain?? on mulla jotain moraalia sentään. M yritin saada teiltä jotain tukea ja kannustaust aj apuntarointia tuosta onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella jne.

Niin ja ette tiedä meidän (minun ja mieheni) suhteesta aivan kaikkea. jos tietäisitte saattaisitte ymmärtää minua hieman paremmin ettekä tuomita heti ja kivittää.
jos haluaa kokeilla sitä aidan takana olevaa ruohoa, niin kannattaa erota ensin.
 
Huokaus taas
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mistä sä päättelet että mä teen jotain?? on mulla jotain moraalia sentään. M yritin saada teiltä jotain tukea ja kannustaust aj apuntarointia tuosta onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella jne.

Niin ja ette tiedä meidän (minun ja mieheni) suhteesta aivan kaikkea. jos tietäisitte saattaisitte ymmärtää minua hieman paremmin ettekä tuomita heti ja kivittää.
Sä siinä alkuperäisessä ketjussa haavelit kiihkeestä seksistä sen hemmon, kanssa, joten siitä voisi päätellä jotain. Puntarointi siitä onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella on ollut molemmissa ketjuissa ja aika moni on todennut, ettei ole. Allekirjoittanut sen myös tekee.

Nyt kun kerroit tuosta avovaimosta, niin tämä sinun pohtimisesi menee vaan entistä enemmän hakoteille...

Mutta tämän päiväiseen pohdintaan: ole aikuinen, mene viihteelle, sano sille miehelle, että eikö tämä tuijottelu ole vähän tyhmää kun molemmat ollaan tahoillamme varattuja... ja jatkat aikuisesti hauskanpitoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ddfs:
Oletko varma ettet ole vain ihastunut ajatukseen siitä että kyseinen "paras" ystävä haluaa sinua? Toistaiseksi tilanne on se, että sinä et ole syyllistynyt mihinkään (ellet ole flirttaillut takaisin) kun taas tämä mies on syyllistynyt parhaan ystävänsä vaimon vikittelyyn. Onpa siinä ystävä.
Suosittelen että analysoit tunteitasi ja mietit eri tulevaisuusskenaarioita:
1) jatkat uskollisena vaimona
2) vaihdat miestä
3) petät miestäsi
Mikä kuulostaa houkuttelevimmalta pitkällä aikavälillä?
Jos olisin samassa tilanteessa minä valitsisin vaihtoehdon yksi. Siis tietysti sillä edellytyksellä että olen onnellinen avioliitossani (tai ainakin ollut ennen näitä himontunteita). Totta puhuen minua hiukan ärsyttää tämä miehen paras ystävä. Jos kyseessä olisi hänen puoleltaan tosirakkaus, niin hän osoittaisi sen muulla tavoin kuin puoliksi salaa silmäilemällä ja flirttailemalla. Siinä tapauksessa hän yrittäisi hoitaa asian fiksusti joko kohtaamalla sinut ja miehesi suoraan asian tiimoilta tai hautaamalla tunteensa yhteisenhyvän puolesta.
Ja vaikka kyseessä olisi tosirakkaus tämän bestiksen puolelta, se ei tarkokita että sinunkin pitäisi heittää moraalisi ja avioliittosi romukoppaan ja seurata tätä miestä.
Tutki tunteitasi mahdollisimman objektiivisesti äläkä missään tapauksessa toimi himon ja itsetunnonkohotuksen johdattelemana.
Tässä on hyvä kirjoitus. Lue tämä huolella ja mieti oikeasti elämääsi mitä haluat ja kenen kanssa.

Mä itse muutama vuosi sitten valitsin vaihtoehdon B. (kyseessä ei kuitenkaan ollut exäni ystävä ) .
Mun ratkaisu oli helppo, koska mun silloisessa elämässä oli hirveetä henkistä väkivaltaa ja mä voin todella huonosti, oli myös fyysistä väkivaltaa kerran ja se riitti, minä tein ratkaisun ja lähdin.
Sitä päätöstä en ole päivääkään katunut. Olen vaan miettinyt, että miten jaksoin sitä henkistä väkivaltaa päivästä toiseen, vuodesta toiseen...
Kun muutin lasten kanssa pois omaan kotiin, tuntui kuin olisin pystynyt hengittämään. Ahdistus loppui kuin seinään! Se oli todella mahtava tunne, kun ei enää ahdistanut. Odotin pitkään, että koskakohan mun olo heikkenee, mut niin ei käynyt. Pikkuhiljaa aloin luottamaan siihen, että se huono olo ei enää palaa.
 

Yhteistyössä