Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

  • Viestiketjun aloittaja Muistelua
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja etsivä:
Onks Honiska ollu nikillä tähtihedelmä tän vuoden puolella täällä...ainakin tuolla alle kakskymppisissä on joku honiska ollu joka sittemmin muuttanut nikiksi tähtihedelmä ja viimeksi kirjautunut tän vuoden helmikuussa
Herrajee niinpä onki ja niille on näköjään tullu lisää lapsia :eek: sillä oli siis niin kipeet jutut että hui, kun kerto että sitoo lapset sänkyyn kun ei suostu päiväunille ja ei saa omaa aikaa. Ihan tosi uskomattomia juttuja kirjotteli ainakaa tänne :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
nykäses ens kerran hihasta, kyllä mä sut sit nikistä tiedän :) Siellä instituutin puolella on muitakin huivipäisiä, yks suomalainenkin mutta amkin puolella vain mä. Meillä on enää kahtena päivänä koulua ja välillä ollaan kauan harjoittelussa et siks ei aina näy.. :)
Tuun ens kerralla moikkaamaan :)
Nyt on tosin enää kaksi koulupäivää jäljellä ennen kesälomaa.
 
vieras
Vähän aiheen vierestä,mutta onko PahaSilmä nykyään jollain muulla nikillä? Kun silloin aikoinaan palstalle eksyessäni mieleen jäi tuo nimimerkki,mutta hävisi sitten johonkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
nykäses ens kerran hihasta, kyllä mä sut sit nikistä tiedän :) Siellä instituutin puolella on muitakin huivipäisiä, yks suomalainenkin mutta amkin puolella vain mä. Meillä on enää kahtena päivänä koulua ja välillä ollaan kauan harjoittelussa et siks ei aina näy.. :)
Tuun ens kerralla moikkaamaan :)
Nyt on tosin enää kaksi koulupäivää jäljellä ennen kesälomaa.
meillä kanssa tiistaina ja torstaina tentit ja opn seminaari... mutta syksyllä sitten jos sillon molemmat ollaan vielä siellä, mulla on vuosi jäljellä! Ja meidän lukujärjestys on melkeen aina täynnä että näyn kyllä koulussa paljon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
nykäses ens kerran hihasta, kyllä mä sut sit nikistä tiedän :) Siellä instituutin puolella on muitakin huivipäisiä, yks suomalainenkin mutta amkin puolella vain mä. Meillä on enää kahtena päivänä koulua ja välillä ollaan kauan harjoittelussa et siks ei aina näy.. :)
Tuun ens kerralla moikkaamaan :)
Nyt on tosin enää kaksi koulupäivää jäljellä ennen kesälomaa.
meillä kanssa tiistaina ja torstaina tentit ja opn seminaari... mutta syksyllä sitten jos sillon molemmat ollaan vielä siellä, mulla on vuosi jäljellä! Ja meidän lukujärjestys on melkeen aina täynnä että näyn kyllä koulussa paljon!
Meillä on huomenna tentti, tuli vaan mieleen kun otit tentit puheeksi :D
Mulla on vielä monta vuotta jäljellä, 2012 saakka aion tuolla koululla roikkua, eli eiköhän me ehditä törmäilemään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
meitä ei taideta enää muistaa.. hyvin harvoin jaksan täällä käydä :)
Elä välitä ei miutakaan muisteta vaikka aloitin sillo 2000-2001 palstailemaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
nykäses ens kerran hihasta, kyllä mä sut sit nikistä tiedän :) Siellä instituutin puolella on muitakin huivipäisiä, yks suomalainenkin mutta amkin puolella vain mä. Meillä on enää kahtena päivänä koulua ja välillä ollaan kauan harjoittelussa et siks ei aina näy.. :)
Tuun ens kerralla moikkaamaan :)
Nyt on tosin enää kaksi koulupäivää jäljellä ennen kesälomaa.
meillä kanssa tiistaina ja torstaina tentit ja opn seminaari... mutta syksyllä sitten jos sillon molemmat ollaan vielä siellä, mulla on vuosi jäljellä! Ja meidän lukujärjestys on melkeen aina täynnä että näyn kyllä koulussa paljon!
Meillä on huomenna tentti, tuli vaan mieleen kun otit tentit puheeksi :D
Mulla on vielä monta vuotta jäljellä, 2012 saakka aion tuolla koululla roikkua, eli eiköhän me ehditä törmäilemään :)
mulla on tiistaina ja olen kuumessa eikä jaksais lukea... meillä on ollut ihan kamala kaksi viimeistä viikkoa nyt, kaikki kirjallisten töiden palautukset ja tentit samassa sumassa... Nyt kun jaksais nää vikat.. No juu sit keretään vielä nähdä! syksyllä meen harjoitteluun lukukauden keskivaiheilla 6 viikoksi, mut muuten oon koululla :)
 
hups
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Destague-kuunsädes-Yasmine kamala valehtelija ja provoilija. Keksi kaikenlaisia onnettomuuksia, läheltä piti tilanteita ym.
Joo muistan kun heidän iso koiransa meinasi hukuttaa miehen järveen :D
eikä? Hhehheh vieläkö se uudella nikillä jatkaa satujaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
meitä ei taideta enää muistaa.. hyvin harvoin jaksan täällä käydä :)
Elä välitä ei miutakaan muisteta vaikka aloitin sillo 2000-2001 palstailemaan :D
juu sä et oo ollu tarpeeks erikoinen kai.. täällä kohujutut muistetaan.. heh.. mä aloitin 2006 maaliskuussa, nyt käyn varmaan 3x vuodessa täällä... :D
 
hh
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Destague-kuunsädes-Yasmine kamala valehtelija ja provoilija. Keksi kaikenlaisia onnettomuuksia, läheltä piti tilanteita ym.
Joo muistan kun heidän iso koiransa meinasi hukuttaa miehen järveen :D
eikä? Hhehheh vieläkö se uudella nikillä jatkaa satujaan?
Onks se sit se sama mikä taannoin kirjotteli niistä kolereista, hevoskoppiajeluista+ sun muista kauheista tapahtumista? Joku marie maris, en muista.
 

Yhteistyössä