Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

  • Viestiketjun aloittaja Muistelua
  • Ensimmäinen viesti
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
entäs nää nimet muistaakseni,

Anastacia, mamma-69, Limppu, TuuTikki, Itikka, Onnellinen84, Myy, Sininen lootus, Thelma ja pikkumies tjsp..
Oliko toi Limppu ex itikka?

TuuTikin muistan kyllä

Miusta ne ol ihan eri henkilöitä.. ja muistelisin vielä et eripäivinä syntyneetkin..
Eiköhän noita omia syntymäpäiviä pysty keksimään netissä kuka tahansa :D Kyllä ne oli sama tyyppi.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
entäs nää nimet muistaakseni,

Anastacia, mamma-69, Limppu, TuuTikki, Itikka, Onnellinen84, Myy, Sininen lootus, Thelma ja pikkumies tjsp..
eikö Itikalla ollu se ottolapsi, jonka jostaki syystä anto tai joutu antamaan pois? kerto lapsen nimenki täällä.
 
juu.. me ollaan nykyään ihan muualla netissä, ja lähinnä krehoillaan joskus harvoin täällä.. mulla arki vie kaiken nettiajan.. nyt ihan tuurilla tulin tänne kurkkaamaan. Mun tyttö on ens kuussa 4 ja poika 1v4kk että opiskelu heidän kanssa on ollut kiireistä :whistle:
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
entäs nää nimet muistaakseni,

Anastacia, mamma-69, Limppu, TuuTikki, Itikka, Onnellinen84, Myy, Sininen lootus, Thelma ja pikkumies tjsp..
eikö Itikalla ollu se ottolapsi, jonka jostaki syystä anto tai joutu antamaan pois? kerto lapsen nimenki täällä.
siis ulkomailta adoptoitu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
entäs nää nimet muistaakseni,

Anastacia, mamma-69, Limppu, TuuTikki, Itikka, Onnellinen84, Myy, Sininen lootus, Thelma ja pikkumies tjsp..
eikö Itikalla ollu se ottolapsi, jonka jostaki syystä anto tai joutu antamaan pois? kerto lapsen nimenki täällä.
siis ulkomailta adoptoitu.
en oo ihan 100*% mut mielikuva ois sellainen.. voi olla et muistan väärin
 
etsivä
Onks Honiska ollu nikillä tähtihedelmä tän vuoden puolella täällä...ainakin tuolla alle kakskymppisissä on joku honiska ollu joka sittemmin muuttanut nikiksi tähtihedelmä ja viimeksi kirjautunut tän vuoden helmikuussa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Av:n Stellakin kävi täällä meitä ilahduttamassa seksintäyteisellä glamouria henkivällä suurperheen äidin elämällään :D

Ja mä en koskaan unohda kunnanvaltuutetun tytärtä, jonka viaton isäkulta oli joutunut pahan horon vieteltäväksi ja siitä suhteesta syntyi lapsikin :LOL: . Ns. Kunnanvaltuutettu-trilogia :xmas:
Eikös Stella ja miehensä nussineet vajassa ja samalla katsoivat ikkunasta että lapsosilla kaikki hyvin?
Re-pe-sin! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja noksu:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
kukas muistaa tän nasu...jonkun, siis tän palstapaita episodin? saikohan kaikki halukkaat ne paidat sitten loppujen lopuksi ja mikä se oli se nikki?
En muista nikkiä mut paidan sain ja se on edelleen kuosissa muuten :D
Mä en tilannu paitaa, mut muistan kyl sen sählingin!
Jotenki tuntuu vieläki uskomattomalta et muutamalta olis huijannu ku kuitenki niin moni sen paitansa sai ilman ongelmia, et olisko ollu joku muu häikkä niissä osotteissa vaikka
Se oli Nallukka se nikki jolta tilattiin paidat, minulla ei ollu mitään ongelmia sen paidan saamisessa mutta taisi niitä pari-kolme nikkiä olla jotka eivät sitä paitaa saaneet! En kyllä tiiä miksi mutta harmittavaa oli kun jäivät ilman. Paita on vieläkin käytössä. :D
Minä vuonna toi oli? Muistaks?

Mä yritin muistella mut oon ollu palstalla iät ja ajat niin en mä mitään vuosia muista millon mitäki on tapahtunu :D
Olisko ollu 2004. Kun se oli aika alkua kun itse aloin palstailla ja silloin sain koneen ja netin kotiin?
Miusta se oli jo aikaisemmin.. tuo paitajuttu.. Ite aloitin muistaakseni 2000-2001 kirjoittelemaan vanhalla palstalla
ei voi olla koska ite alotin 2004 ja sillon tilattiin ne paidat. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
no juu ollaanhan me.. mä oon se ainoo huivipäinen heh... et oo voinut olla huomaamatta :whistle:
Ruokalassa taisin kerran sut bongata, oon nähnyt sun kuvan joskus naamakirjassa plussalaisten ryhmässä ja norsuhan ei koskaan unohda :D
nykäses ens kerran hihasta, kyllä mä sut sit nikistä tiedän :) Siellä instituutin puolella on muitakin huivipäisiä, yks suomalainenkin mutta amkin puolella vain mä. Meillä on enää kahtena päivänä koulua ja välillä ollaan kauan harjoittelussa et siks ei aina näy.. :)
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
entäs nää nimet muistaakseni,

Anastacia, mamma-69, Limppu, TuuTikki, Itikka, Onnellinen84, Myy, Sininen lootus, Thelma ja pikkumies tjsp..
Oliko toi Limppu ex itikka?

TuuTikin muistan kyllä
eiks tuutikki oo nykyisin aurinkokunta?
Aurinkokunta oli aiemmin barbamama (tmv)..
mut sitä ennen....
 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja noksu:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
kukas muistaa tän nasu...jonkun, siis tän palstapaita episodin? saikohan kaikki halukkaat ne paidat sitten loppujen lopuksi ja mikä se oli se nikki?
En muista nikkiä mut paidan sain ja se on edelleen kuosissa muuten :D
Mä en tilannu paitaa, mut muistan kyl sen sählingin!
Jotenki tuntuu vieläki uskomattomalta et muutamalta olis huijannu ku kuitenki niin moni sen paitansa sai ilman ongelmia, et olisko ollu joku muu häikkä niissä osotteissa vaikka
Se oli Nallukka se nikki jolta tilattiin paidat, minulla ei ollu mitään ongelmia sen paidan saamisessa mutta taisi niitä pari-kolme nikkiä olla jotka eivät sitä paitaa saaneet! En kyllä tiiä miksi mutta harmittavaa oli kun jäivät ilman. Paita on vieläkin käytössä. :D
Minä vuonna toi oli? Muistaks?

Mä yritin muistella mut oon ollu palstalla iät ja ajat niin en mä mitään vuosia muista millon mitäki on tapahtunu :D
Olisko ollu 2004. Kun se oli aika alkua kun itse aloin palstailla ja silloin sain koneen ja netin kotiin?
Miusta se oli jo aikaisemmin.. tuo paitajuttu.. Ite aloitin muistaakseni 2000-2001 kirjoittelemaan vanhalla palstalla
ei voi olla koska ite alotin 2004 ja sillon tilattiin ne paidat. ;)
joko siitä on noin kauan aikaa.. jessus..
 

Yhteistyössä