Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

  • Viestiketjun aloittaja Muistelua
  • Ensimmäinen viesti
noksu
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Destague-kuunsädes-Yasmine kamala valehtelija ja provoilija. Keksi kaikenlaisia onnettomuuksia, läheltä piti tilanteita ym.
Joo muistan kun heidän iso koiransa meinasi hukuttaa miehen järveen :D
eikä? Hhehheh vieläkö se uudella nikillä jatkaa satujaan?
Mäkin muistan ton koirajutun. Tai nyt muistan, äsken muistin vaan koiran ja veden mut mies unohtu :D
 
viers
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Destague-kuunsädes-Yasmine kamala valehtelija ja provoilija. Keksi kaikenlaisia onnettomuuksia, läheltä piti tilanteita ym.
Joo muistan kun heidän iso koiransa meinasi hukuttaa miehen järveen :D
eikä? Hhehheh vieläkö se uudella nikillä jatkaa satujaan?
Ai juu tämän muistan minäki :eek: ihme juttuja.
 
vie´ras
minä muistan sinut Jaanuska :). Ja oikein hyvin. Annoit aina kaikille hyviä reseptejä
Ja sulla oli ainakin yks lapsi ennen ja se kuulemma riitti :). Mites nyt?

Niin ja teit kotoa töitä ainakin osaksi.
 
..
Mä muistan sut. Soitit joskus mun puhelimeen ku se oli hukassa ja apua pyysin palstalaisilta koska tarvitsin puhelimen nopeasti eikä ollut toista puhelinta jolla siihen soittaa =) En muista mikä mun nikki oli enkä aikoihin oo täällä kirjoitellut. Mutta luulisin ainaki että se pelatava enkeli olit sinä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä muistan vaan nikin HENSKU-80... Olis kiva tietää oliko aito henkilö vaiko joku valehtelija ja provoilija...

Moni sano et heittää hatusta juttuja, tiedä sitten, mut nikin muistan kans
 
Alkuperäinen kirjoittaja vie´ras:
minä muistan sinut Jaanuska :). Ja oikein hyvin. Annoit aina kaikille hyviä reseptejä
Ja sulla oli ainakin yks lapsi ennen ja se kuulemma riitti :). Mites nyt?

Niin ja teit kotoa töitä ainakin osaksi.
Ai niin olikin en muistanu noita reseptejä, yks on vieläkin eikä toista tule.. ja sen verran muutoksia on tullu et oon opiskellu tiuhaan ja yrityskin on nyt pystyssä.


Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mä muistan sut. Soitit joskus mun puhelimeen ku se oli hukassa ja apua pyysin palstalaisilta koska tarvitsin puhelimen nopeasti eikä ollut toista puhelinta jolla siihen soittaa =) En muista mikä mun nikki oli enkä aikoihin oo täällä kirjoitellut. Mutta luulisin ainaki että se pelatava enkeli olit sinä :)
muistan tän tapauksen, vieläkin naurattaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tulipa mieleen hauska nikki:
tirinkakka. tyyppiä en muista.
Ai niin oliki..hällä oli joku oma firma jota pyöritti. Mielipiteen jokseekin napakat..

(tai jotain)

Eiku olikohan se sitteki niin että tää tirinkakka pelas "työkseen" huutonetin kanssa..?
*vuodelta nakki ja kirves a-hallin vihko hukassa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
helmi-kana palstaili sillon toosi paljon kun mulla oli toinen nikki.onko viel täällä vai?
En mie ainakaan muista et tuolla nikillä nykyään palstailis, aika moni vaihto sillo nikkiä, mut meikä on vieläki samalla..
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
helmi-kana palstaili sillon toosi paljon kun mulla oli toinen nikki.onko viel täällä vai?
En mie ainakaan muista et tuolla nikillä nykyään palstailis, aika moni vaihto sillo nikkiä, mut meikä on vieläki samalla..
eikös se oo "urpoileva helmi" ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Mä oon ollu tääs liian kauan.. Kauheesti muistoja :D
Joku muukin ollut liikaa, mutta ai että kun niille jutuille sai öisin nauraa kippurassa. :D
Muistatko jätkä sen "matti kyllös" ketjun joka liitty LTO:hon. Meillä lähti TIKEn kans vähän mopo käsistä ja sä meitä vakavasti varottelit
:whistle: :D :saint: :LOL:
Mikä tällanen on ollu?
Ai hitsi joo hämärästi muistan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
helmi-kana palstaili sillon toosi paljon kun mulla oli toinen nikki.onko viel täällä vai?
En mie ainakaan muista et tuolla nikillä nykyään palstailis, aika moni vaihto sillo nikkiä, mut meikä on vieläki samalla..
juu sut muistan itekki. VilliW...olin ite
No juu nyt virkisti sutkin..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä muistan vaan nikin HENSKU-80... Olis kiva tietää oliko aito henkilö vaiko joku valehtelija ja provoilija...
Muistan kans tuon, taisi se olla keksitty, puhui ittensä pussiin jossain vaiheessa, ja sitten yritti paikata sitä harmaalla nikillä oikea äiti (tai joku vastaava) ja puheisiin puuttui myös Henskun mies-nikki tms.

LTO:n muistan siksi, että kun aloitin tän satunnaisen palstailun (2005 ehkä?) niin siitä oli täällä kauhea kohu, oli vastannut vähän joka ketjuun tosi jyrkästi ja tietäväisesti, säikähdin koko palstaa ja meni muutama kuukausi ennenkuin uskalsin uudestaan lukea tätä :LOL:
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja viers:
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Destague-kuunsädes-Yasmine kamala valehtelija ja provoilija. Keksi kaikenlaisia onnettomuuksia, läheltä piti tilanteita ym.
Joo muistan kun heidän iso koiransa meinasi hukuttaa miehen järveen :D
eikä? Hhehheh vieläkö se uudella nikillä jatkaa satujaan?
Ai juu tämän muistan minäki :eek: ihme juttuja.
onko tämä se jonka koira tappo kissan. kyseinen henkilö tuli jostain kotiin ja löysi kuolleen kissan eteisestä? ja koira tappo kanin?
 
noksu
Alkuperäinen kirjoittaja hehhe:
lto ja manta ei käyttänyt vaippoja mut silti haki lidlista halpoja vaippoja useemmalla sataselle
Niitähän oli joku ihan tolkuton määrä,tyyliin 16 pakettia kun halvalla sai. Siitäkin tuli ihan hirveä härdelli kun Manta juuttu sinne ostoskärryyn?
 

Yhteistyössä