Olen äitipuoli ja äiti omilleni. Mies maksaa elareita ja tapaa lapsiaan.
Enemmän pitäisi kuulemma rahaa syytää, pitäisi ostaa sitä ja tätä tai vähintään laittaa rahana.
Ei ole ite suoraan pyytänyt, on laittaut viestiä lapsen kautta.
Kuitenkin; jos isi ostaa tai maksaa jonkun hankinnan lapselle, ei isä sitä näe ollenkaan. Lapsi ei saa tuoda sitä tapaamiselle.
Semmonen ei kelpaa, että isä maksaisi harrastuksen ja osittain myös huolehtisi lapsen kuljettamisen sinne, varusteet ja välineet. Ei vaan käy.
Ei myöskään kelpaa, että isä vie parturiin, isä ostaa kengät, vaatteet jne. Rahana pitäisi tulla, äiti itse haluaa viedä.,
Se, mitä parturi-kampaaja tekee; sinä minä voisin hoitaa joko parturin saksilla tai keittiösaksilla, molemmat kotoamme löytyy. Lapset menee siis äitinsä viemänä ja makamana kampaajalle ja latvoja lyhennetään max 5 cm.
Hiukset on epäsiistit, minä leikkuuttaisin kunnolla, jonkin mallin, muodon, eikä mitään roikkuvaa hiuskarvakasaa.
Vaatteet tai kengät ei kelpaa, äiti palauttaa ne pumerangina tai sitten lapsi ei vaan saa käyttää niitä kotonaan.
Rahana pitää olla.
Kuitenkaan täällä me, isä ja minä, emme luota että raha menee taatusti lapsen tarpeisiin ja lapselle. Esim. vaikka isä maksaisi 50 e / kk enemmän elareita, ei lapsi saisi silti harrastaa mitään. Äiti kokee ne rasitteena.
Toinen lapsi ei saanut aloittaa edes musiikkiluokkaa, vaikka olisi päässyt, koska se velvoittaa vanhempia ollemaan aktiivinen yms. Isälle hän ei tätä voinut delegoida, isä ei kuulu lasten arkielämään millään tavalla, riittää että maksaa niitä elareita ja mielellään myös ylimääräistä.
Toinen lapsi ei saanut edes yrittää musiikkiluokalle, äidin mielestä "et sinä pääse kuitenkaan, et sinä osaa kuitenkaan " jne.
Omasta mielestään tämä lähiäiti kituuttaa pienillä rahoilla ja isi kylpee rahoissa eikä välitä lapsistaan, koska ei ota ylimääräiselle silloin kun hän pyytää - toisaalta itse ei ikinä anna lapsia ylimääräiselle kun isä pyytää! :ashamed:
ja kertoilee tämän kaiken lapsille.
Omasta mielestään tämä lähi on maailman paras äiti lapsilleen, ja isi on ihan edesvatuuton ja huono huoltaja, siksi isin ei tarvitse kuulua lasten elämän muuten kuin maksamalla rahaa.