No ei se hyvin mee, koko viikosta sain vain 100e :/ eli mä laskinut että jos haluan olla edes 1500per kk voitolla, mun pakko ota paikkoja 10ssa kirpputorissa ja myydä eri tavaraa, en tiedä kannattako, ehkä ei
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Savanna, mielenkiinnolla kysyn, minkä ikänen olet? Entä miehesi ja lapsesi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tiedäthän että jos myyt uutta tavaraa niin silloin joudut maksamaan myös verot?
Alkuperäinen kirjoittaja aiheellinen kysymys:Jos sä tienaat niin hyvin kuin mitä annat ymmärtää, miksi kummassa vaivaudut luuhaamaan jossain kirppareilla?
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH:mITEN VOI TIENATA ENEMMÄN JOS UUSIA MYYT HALVALLA. VAI ,ONKO VARASTETTUA ,EN SIIS, NYT TAJUU.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:kirpparilta ei varmaan mee uus tavara hyvin. kun monen kävijän mielestä se on kuitenkin vähän niiku kirppisidean raiskaamista se uusien myyminen siellä.. käytettyähän sieltä ensisijaisesti lähdetään kummiskin ostamaan .
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH:mITEN VOI TIENATA ENEMMÄN JOS UUSIA MYYT HALVALLA. VAI ,ONKO VARASTETTUA ,EN SIIS, NYT TAJUU.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiks se piip niminen nettipuoti tuota kun kirpalla myyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Laita huutonettiin, niin pääsen mäkin katsomaan, olisko siellä meille jotain =)