Mä olin tänään taas kysymässä siitä tv-putkia-tankoa?.(jos joku muista etsinyt sen ja kysyin täällä)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
niin ja kukan ei tiedä mistä mä puhun :D , mä vaan yritin selittää ja kukaan ei ole kuullut eikä tajua mistä sen saa ja mitä mä haluan, paitsi musta pörsissä myyjä ymmärsi mua heti ja ehkä sen saa tilaamalla, se soita minulle huomenna...
Niin vielä oli melkein sama putki kun mä halusin expertissa, siellä oli joku telkkari esillä, mä kysyin että voitteko myydä sen mulle :laugh: se ei myi vaikka mulla jo oli ihan sama mitä mä maksan kunhan vaan saan sen :laugh: :p . Mulla viime aikoina aivan kauhea sisustus kuume taas päällä, jo kuukaus käyn eri kaupoissa hakemassa tavaroita, nytkin pakotin miestä laitamaan mun taulut ja lamput jotka ostin noin vko sitten :D

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
http://www.showworld.fi/dl_kuvat/311496.jpg

Tällainen?

Tai siis tuon tyyppinen?

ei, sen pitää olla lattailla kiinni ja katon asti mennä, eli pelkkä putki joka saa asentaa vaikka keski huonessa

No sähän voit sieltä sun duunipaikaltas ottaa semmosen tolpan ja pultata sen siihen kiinni.

xxxxx

Tällainen?

Tai siis tuon tyyppinen?

ei, sen pitää olla lattailla kiinni ja katon asti mennä, eli pelkkä putki joka saa asentaa vaikka keski huonessa

http://www.avforums.com/forums/attachments/custom-installations-installers/106857d1233170447-reccomend-me-installer-london-e2-please-1192015604-plasma-mounted-floor-ceiling-custom-poles.jpg

Eli siis tuollainen? Käsittämättömän mauttoman näköinen :S

xxxxx

Tällainen?

Tai siis tuon tyyppinen?

http://www.avforums.com/forums/attachments/custom-installations-installers/106857d1233170447-reccomend-me-installer-london-e2-please-1192015604-plasma-mounted-floor-ceiling-custom-poles.jpg

Juu melkein, mut pelkkää putki pitää olla, se kun tulee huoneseen missä on takkaa, ei se paljon tilaa vie ja on tyylikästä jos on vaan pelkää putki

xxxxx

Tällainen?

Tai siis tuon tyyppinen?

Juu melkein, mut pelkkää putki pitää olla, se kun tulee huoneseen missä on takkaa, ei se paljon tilaa vie ja on tyylikästä jos on vaan pelkää putki

Ei se kyllä ole tyylikästä, tuollainen viritys on imho jotenkin ysäri/2000-vuotta ja lähinnä vaan nolo. Juuri sellainen halvan amisluolan viritys.

no mä tämä viritys näin sisustus lehdessä takkahuoneessa ja se oli kyllä koko yhdistelmä aika tyylikästä ja kun mä haluan niin en mitään voi, sekä sillä putkilla voi telkkari liikuta mihin haluat sekä ylös ja alas, mut linkittäkää pliiiiiiis jos vaan tiedätte mistä saa

no mä tämä viritys näin sisustus lehdessä takkahuoneessa ja se oli kyllä koko yhdistelmä aika tyylikästä ja kun mä haluan niin en mitään voi, sekä sillä putkilla voi telkkari liikuta mihin haluat sekä ylös ja alas, mut linkittäkää pliiiiiiis jos vaan tiedätte mistä saa

"liikuttaa mihin haluat sekä ylös ja alas" Eli onko niitä putkia siis monta vai vaan yksi? Kun eihän sitä saa liikutettua kuin ylös ja alas jos siinä on yksi putki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

"liikuttaa mihin haluat sekä ylös ja alas" Eli onko niitä putkia siis monta vai vaan yksi? Kun eihän sitä saa liikutettua kuin ylös ja alas jos siinä on yksi putki.

on se varma yks putki ehkä sisälläkin on, mut sen saa liikuta, mä sanoin mun on vaikea selittää :ashamed: mut jos sen saa huomenna tilauksessa mustasta börsistä, olen tyytyväinen =)

no jos sä olet nähnyt sen sisustus lehdessä niin lue lehdestä missä niitä myydään.
Tai sitten otat sinne lehteen yhteyttä että se ja se lehden numero se ja se sivu sellainen tv-tanko teline ja ne kertoo mistä se on..
Yksinkertaista.

Yhteistyössä