Heidän harjoittama luonnonmukaisuus oli ristiriitaista kuten mainittiin jo aiemmin. Luonnonmukaista ei ole syödä muualta maailmaa lentokoneella rahdattuja "super"ruokaa tai hakea vettä autolla. Maan alta se kraanavesikin tulee=)
Haluaisin tietää käyttääkö he ehkäisyä, kun eihän ehkäisyn käyttäminen ole luonnollista. Luonnollistahan olisi harrastaa seksiä ilman mitään ehkäisy ja antaa "luonnon" päättää tuleeko lapsi ja todennäköisesti nainen parin vuoden välein olisikin raskaana. Yksi synnytys on aika pientä tehdä luomuna, jos ehkäisyä käytetään vuosikymmeniä.
Itse olin kotona 11 h tuskissa ja kun lopulta menin sairaalaan, olin auki vasta 2 cm, ilman oksitosiini synnytys olisi varmaan kestänyt useamman vuorokauden. Nyt kesti "vain" vuorokauden. Sairaalassakin odotettiin n. 8 tuntia ennen kuin puututtiin synnytykseen, eli sain epiduraalia ja oksitosiinia. Sitä ennen 19 h synnytystä luomuna ja auki 4 scm. Eli ei mulla kotona ollut kätilöä tai vierasta joka olisi hidastanut synnytystä! Höpöpuheita, että lapsi vaistoaa vieraan ja ei lähde syntymään=D
Alussa mua nauratti Erkin kommentti: huomasin hedelmällisen blondin, jolle lähdin raakasuklaata tarjoamaan. Mä en ainakaan ois hirveän otettu, jos se hedelmällisyys ois se miksi mies mua lähestyisi...No, jokaisella omat makunsa.
Musta on ihan ok, että synnyttää luomuna tai turvallisesti kotona, asiantuntija mukana (joksi youtube ei tee). Tekoluomuus, jota kyseinen pariskunta musta harjoitti ja harhaiset käsitykset sairaalasta, kätilöistä, ultrista ym. ärsyttää.
Särähti korvaan se että "mun keho tietää jos raakamaito ei ole hyväksi". Keho tuskin tunnistaa onko raakamaidossa listeriaa, sitten kun on sairastunut, myöhästä on, lapsi saattanut kuolla...