Muistakaas erilaiset äidit nyt :) kotisynnytys(kö)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Tuolla miehellä on ihan selkeästi mielenterveysongelmia (ei tarvi olla mikään ammattilainen nähdäkseen sen) ja tuo naisparka on joutunut nyt siihen mukaan. Vaikka ei tuo nainenkaan ihan täysillä kulje, "mun keho kyllä kertoo jos raakamaito on pahasta"??? mitä hittoa???
 
ahahaha
"Synnytys ei ole sairaus.Miksi mennään sairaalaan, mikä hyöty?" Sori mutta... :O :LOL:

Eikö noi hörhöt tosiaan keksi mitään hyötyä?! Muuten ihan jees että itse tehdään mitä huvittaa mutta nuo paheksuvat asenteet normaali ihmisiä kohtaan menevät yli. :LOL:
 
Herätti kyllä paljon ajatuksia siitä, että itsekin herkästi ahdistun sairaalaympäristössä mikä hyvinkin voi altistaa vauvaa. Toisaalta kuitenkin olen niin pessimisti etten ikinä uskaltaisi synnyttää ilman kätilön läsnäoloa.

Tuo vaipattomuus hommaa en tajua. Siis laittaako ne vastasyntyneen sinne pottaan, kun eihän ne istu? Talossa puulattiat ja kusi patjallakin on aika kamalaa, miten ihmeessä yöllä osataan vauva viedään pottaan?
 
Ei luoja! Pistää niin vihaksi " yhtä pahalta se tuntuisi, jos lapselle kävisi jotain sairaalassa. Sekin on mahdollista..."
Öö, joo mutta kuinka paljon todennäköisempää on että mahdolliset ongelmatilanteet koituu kohtaloksi kotona kuin sairaalassa.
Ihan vaikka meidän esikoisen syntymä esimerkkinä. Napanuora vauvan kaulan ympärillä, sydänäänet loppu ja vauva ei vaan mahtunut tulemaan. Tehtiin eppari, vauva ulosa ja hierottiin virkeäksi. Meinasko toi mies, että se itse leikkelee epparin jne?
 
"vieras"
Ihan kipeetä porukkaa. Vissiin realiteetit aika helvetin hukassa. Ensimmäinen synnytys kotona ilman kätilöä... Kummallakaan vanhemmalla ei ole aiempaa kokemusta synnytyksestä. Ihan sairasta. Oikeen tahallaan riskeerataan vauvan henki, ja vain siksi, että luomu on jees. ARGH!
 

Yhteistyössä