muiden kummalliset tavat ja meidän oikeat tavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maailman paras äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maailman paras äiti

Vieras
Minä olen seurannut jo useamman vuoden muiden perheiden ja äitien tapoja hoitaa lapsiaan ja kotiaan ja verrannut omaan tapaani.

Raskausaikana hoivasin vatsaani ja sen sisällä kasvavaa pientä ihmistainta, soitin mozartia ja klassista ja rauhoittavaa ja sinfonioita koska ne rauhoittavat, rentouttavat, edistävät aivojen kehitystä ja luovat pohjan luovalle itseilmaisulle ja vahvalle, tasapainoiselle minuuden kehitykselle.

Minä olen synnyttänyt ilman kivunlievitystä, imettänyt täysimetyksellä 6 kk iään asti ja sitten antanut vain itsetehtyä ja soseutettua kotiruokaa alusta alkaen, luomuruokaa tietenkin. Meillä on ollut kantoliina, kenguruhoito ja sylittely sekä vauvajumppa, -muskari ja -uinti sekä vauvahieronta ja perhepeti. Lapseni ovat saaneet paljon paljon rakkautta ja läheisyyttä.

En ole turhaan sitterissä pitänyt vaan keittänyt ja kannustanut motoriseen liikkumiseen ja lapsistani on tullut keskivertokakaroita huomattavasti kehittyneempiä yksilöitä ihan minun toimieni ansiosta.

Olemme aktiiviisia liikkuja, lisäksi luen, loruttelen, leikittelen ja tottakai meillä jokainen ateria syödään koko perheen kokoonpanolla, ei mitään pikamikrolämmityspöperöitä, eineksistä puhumattakaan.
Viikkosiivous johon lapset osallistuu ikätasoisesti edesauttaa terveyttä, hyvinvointia perheen yhteishenkeä osallistumista oppimista vastuun ottamista...

Olen järkyttyneenä seurannut miten leväperäisesti äidit lapsiaan hoitavat: korviketta, sitteriä, halpishaalareita, huonoja harrastuksia tai ei ollenkaan, ei yhteistä aikaa, täällä netissä roikkuvat eivätkä vietä lautapelejä pelaten aikaansa lapsen kanssa.

Olen huomannut miten äidit lapsilleen puhuvat ja kauhuissani olen, mitä näistä lapsista tule.. minun lapsista tulee hyviä ja älykkäitä ihmisiä, minä olen maailman paras äiti ja lapseni huipputapauksia, siksi minulla on oikeus aina välilä aloittaa täällä ketju, jossa kauhistelen, kun
'
-lapset huutaa kauppajonossa
- lapset kiukuttelee
- äidit karjuu
- äidit hermostuu ja suuttuu lapsilleen
- äidit viettää aikaa ilman lapsia
- äidit on lasten kanssa kauppakeskuksissaa
- äidit on lasten kanssa julkisissa ruuhka-aikana
- lapset syö makeisia
- lapset juo limpparia
- lasten ateria korvataan voileivällä tms
- lapset käy hampurilöaisilla ja syö pitsaa
- lapset on sitterissä
- lapset on rattaissa
- vauvat ja lapset nukkuu omissa sängyissään eikä perhepedissä
- halauksia on ihan selkeästi liian vähän
- perheet asuu kaupungissa jopa keskustassa missä on saasteita
- lapsilla on väärän merkkiset toppahaalarit
- lasten ulkoiluhaalarit eivät ole kosteussuojatut
- lasten ruuat eivät ole alusta loppuun itse tehtyjä, käytetään eineksiä, ei ole itse poimittuja marjoja - torilta haetut eivät ole sama asia !!
ihan vaan muutamia luetellakseni

Alkuperäinen kirjoittaja maailman paras äiti:
En ole turhaan sitterissä pitänyt vaan keittänyt ja kannustanut motoriseen liikkumiseen ja lapsistani on tullut keskivertokakaroita huomattavasti kehittyneempiä yksilöitä ihan minun toimieni ansiosta.
Minusta jo pelkästään lapsen keittäminen kannustaa motoriseen liikuntaan. Ainakin luulisin, että kun tenavan laittaa kiehuvaan veteen, se ottaa motoriset taitonsa käyttöön heti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta jo pelkästään lapsen keittäminen kannustaa motoriseen liikuntaan. Ainakin luulisin, että kun tenavan laittaa kiehuvaan veteen, se ottaa motoriset taitonsa käyttöön heti.

:laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:

No jo oot nähny vaivaa tommosen takia. Onko jollain tekemisen puute?

Hei ne sun lapset jää nyt ilman huomitota kun istut netissä.

Miks teillä on netti sit, jos kannustat lapsia hyvään elämään? Netti on pahuuden paikka.

*HAH*

höh,ei jaksa lukea edes loppuun jonkun yritystä kiihkoilla..mutta heh,meillä jäis muksu ilman ruokaa kun isin työpaikalle on tunnin ajomatka...vai pitäskö meidän 3krt päivässä ajaa se edes takas että koko perhe olisi syömässä:D

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:

Kiitos sinulle rakas harmaa vieras. Sain ihanat naurut! Tietenkin lapsen keittäminen kannustaa liikkumaan. Joo, olen vähän väsynyt!

-lapset huutaa kauppajonossa (Hirveetä, tunteitahan ei saa näyttää.)
- lapset kiukuttelee (Sama juttu, tunteet pitää padota sisälle jokaisen kunnon lapsen)
- äidit viettää aikaa ilman lapsia (jep, kun oot lapsen tehnyt, lasta ei saa päästää metriä kauemmas KOSKAAN)
- äidit on lasten kanssa kauppakeskuksissa (Hirveetä, tuoda nyt lapset julkiselle paikalle)
- äidit on lasten kanssa julkisissa ruuhka-aikana (Julkisella paikalla ja vielä ekologisesti julkisessa kulkuväleneessä, HIRVEETÄ )
- lapset syö makeisia (Näinpä kun näkkärikin on kuitenkin keksitty)
- lapset juo limpparia (Vesikin on joutavaa)
- lapset käy hampurilöaisilla ja syö pitsaa (meillä lapset odottaa autossa jos me mennään syömään roskaruokaa)
- lapset on sitterissä (Parempi itkien lattialla)
- lapset on rattaissa (Parempi oppia kävelemään pitkiä matkoja heti syntymästä lähtien)
- vauvat ja lapset nukkuu omissa sängyissään eikä perhepedissä (Litistymis vaara tekee nukkumisesta oikeaa nukkumista)
- perheet asuu kaupungissa jopa keskustassa missä on saasteita (Niin, ne saasteethan ei liiku tuulten mukana..)
- lapsilla on väärän merkkiset toppahaalarit (Joo, reimatecciä pitäis olla kaikilla)
- lasten ulkoiluhaalarit eivät ole kosteussuojatut (Juu, kurahousut on niin järjettömän vanhanaikaisia ja lasta alentavia)
- lasten ruuat eivät ole alusta loppuun itse tehtyjä, käytetään eineksiä, ei ole itse poimittuja marjoja - torilta haetut eivät ole sama asia (Se on jännä juttu miten ne vitamiinit imeytyy siihen kerääjään ja sen perheeseen, mut ei kerrota sitä torilla asioiville ettei niiden puolukoissa ole mitään hyödyllistä ja terveellistä)
:whistle:

Yhteistyössä