Mua vituttaa jo valmiiksi kun tiedän miten käy kun mies tulee töistä kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höh. Minen tee mitään jos ei huvita. Jos alkaa naputtamaan tiskeistä tai imuroinnista, niin hällä on itsellään vapaat kädet alkaa toimiin. Oikeasti teenkin ihan tarpeesti kotitöitä, mutta en todellakaan hääri joka päivä. Minä mikään piika ole prkl.

Mä en tee oikein mitään kotijuttuja päivisin, koska olen kotihoidontuella, en kodinhoidontuella. Pikkuisen saatan järjestellä ja siistiä, ruuan laitan valmiiksi siihen kun ukko tulee töistä. Silloin syömme koko perhe yhdessä. Ruuan jälkeen sitten siivoilen, imuroin ja hoidan pyykkivuorta, kun mies on lapsen kanssa vuorostaan. Jos menemme yhdessä johonkin iltasella, jää siivoaminen seuraavalle päivälle.
Tämä järjestely on sopinut meille, mieskin on tyytyväinen.

Ap:n miehelle voisi vihjaista, että vapaa-ajalla ap käy töissä ja mies siivoaa :D

meilläkin mies on päivät töissä minä illat..
mä touhuan lasten kanssa päivät,pyykkään,siivoilen (JOS EHDIN) varmaan 2vk ei ollu lattioita pesty ja hyvä ettei sukat jääny kiinni mut eipä ukko valittanu
ku sit taas ku mä meen illax töihin ukko antaa iltaalat,laittaa pyykit ja siivoo lasten kanssa huoneet.. mulla taas aina ruuanlaitto mutta miehellä aina iltahommat
eli molemmilla vähän jotain
nyt mennyt ihan hyvin tää järjestely
mutta mun alettua työt (mitä ny eka olin 8v kotona ja tein kaiken) niin alku oli just tollasta kun sä kirjotit ton jääräpään kaaliin ei mennyt että myös mä oon töissä eikä mun tarvi kaikkia tehdä koska nyt me ollaan molemmat töissä eli molemmille kuuluu myös koti hommat
mun ukko on töissä 7.00-17.00 mutta siltikin se saa tehdä kotihommat vaikka mulla vähemmän työtunteja

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Siis ei hyvänen aika, mä en kestä. Mistä ihmeen kivenkolosta tommosia paskaukkoja löytyy? Ja joku vielä lisääntyy niiden kanssa?

mulla se on jo ex
Mutta siis sä teit sille 4 lasta? Miksi? Ihan uteliaisuudesta kysyn.

toki saat kysyy. tuskin nainen/äiti/vaimo 24/7 sitä apua pyydä. et luultavasti parisuhteessa jtn muutakin on?

Yhteistyössä