W
WW
Vieras
EN KYL KEHTAIS KERTOO ETTÄ OLEN NOIN TYHMÄ .SEURAAVAKSI SAAT TURPIIS MISTÄ TAHANSA KUN AINA LÖYTYY UKOLLA JOTAIN TEKO SYYTÄ. MIELEN VIKASELLE TURHA ESITTÄÄ MITÄÄ.HÄN EI SIITÄ MUUTU.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Ei kuulosta noi hyvät puolet voittavan huonoja jos et voi olla oma itsesi. Aattele nyt kun et mikään teinikään enää ole, että haluatko tosissaan loppuikäsi viettää tollasen ihmisen kanssa? Vanhuksenakin jos joudut hänen holhottavakseen niin et koskaan saa mitään uutta tai sun tarpeitasi ei kuulla. Suoraan sanottuna ihan sairasta sun käytös, että salailet tavallisia asioita miehen takia, jonka nimenomaan pitäisi olla se kaikista läheisin ihminen jolle voit kertoa vaikka ostoksista!
Nautiskelen mielessäni ajatuksella et minkälainen olis ton ukon ilme jos eron tullessa paukauttaisit kaikki vaatteet, kengät ym piilottelemasi jutut kerralla hänen eteensä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WW:EN KYL KEHTAIS KERTOO ETTÄ OLEN NOIN TYHMÄ .SEURAAVAKSI SAAT TURPIIS MISTÄ TAHANSA KUN AINA LÖYTYY UKOLLA JOTAIN TEKO SYYTÄ. MIELEN VIKASELLE TURHA ESITTÄÄ MITÄÄ.HÄN EI SIITÄ MUUTU.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja WW:EN KYL KEHTAIS KERTOO ETTÄ OLEN NOIN TYHMÄ .SEURAAVAKSI SAAT TURPIIS MISTÄ TAHANSA KUN AINA LÖYTYY UKOLLA JOTAIN TEKO SYYTÄ. MIELEN VIKASELLE TURHA ESITTÄÄ MITÄÄ.HÄN EI SIITÄ MUUTU.
Olen tyhmä ja monta kertaa tehnyt tyhmyyksiä, aina olen niistä kehdannut kertoa ja joskus jopa nauraakkin päälle.
Ei tyhmyydessä ole mitään häpeämistä, ilkeydessä sen sijaan on.