Vituttaa jo valmiiksi kun mies palaa työmatkaltaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja panic in my home
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
EN KYL KEHTAIS KERTOO ETTÄ OLEN NOIN TYHMÄ .SEURAAVAKSI SAAT TURPIIS MISTÄ TAHANSA KUN AINA LÖYTYY UKOLLA JOTAIN TEKO SYYTÄ. MIELEN VIKASELLE TURHA ESITTÄÄ MITÄÄ.HÄN EI SIITÄ MUUTU.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Ei kuulosta noi hyvät puolet voittavan huonoja jos et voi olla oma itsesi. Aattele nyt kun et mikään teinikään enää ole, että haluatko tosissaan loppuikäsi viettää tollasen ihmisen kanssa? Vanhuksenakin jos joudut hänen holhottavakseen niin et koskaan saa mitään uutta tai sun tarpeitasi ei kuulla. Suoraan sanottuna ihan sairasta sun käytös, että salailet tavallisia asioita miehen takia, jonka nimenomaan pitäisi olla se kaikista läheisin ihminen jolle voit kertoa vaikka ostoksista!

Nautiskelen mielessäni ajatuksella et minkälainen olis ton ukon ilme jos eron tullessa paukauttaisit kaikki vaatteet, kengät ym piilottelemasi jutut kerralla hänen eteensä. :D

Joo, jopa peräti kahdet kengät ja toppatakin :D
Ja sukat, joita ostin peräti viidet. Ja sormikkaat ja pipon. Sitten huokaisisin syvään ja sanoisin, ettei kauppaan jääny yhtään tavaraa myyntiin :D

Mutta vakavasti, olen opiskeluni käynyt pitkän kaavan kautta. Olen lapseni kasvattanut samalla ja kovan koulun käynyt. Olen elänyt niin niukasti, ettei minulla ollut sukkiin aikoinani pareja. Olin teiniäiti kahdelle ja molemmat olen saanut omiin koteihinsa.

Nyt kun olen töissä ja nautin elämästäni, omasta mielestäni saisin rauhassa ostaa mitä haluan.

Alkuperäinen kirjoittaja WW:
EN KYL KEHTAIS KERTOO ETTÄ OLEN NOIN TYHMÄ .SEURAAVAKSI SAAT TURPIIS MISTÄ TAHANSA KUN AINA LÖYTYY UKOLLA JOTAIN TEKO SYYTÄ. MIELEN VIKASELLE TURHA ESITTÄÄ MITÄÄ.HÄN EI SIITÄ MUUTU.

Olen tyhmä ja monta kertaa tehnyt tyhmyyksiä, aina olen niistä kehdannut kertoa ja joskus jopa nauraakkin päälle.
Ei tyhmyydessä ole mitään häpeämistä, ilkeydessä sen sijaan on.

No seuraavan kerran kun yrität erota niin siinähän annat syytellä ja dramatisoida. Älä välitä siitä, ne on sairaan ihmisen juttuja. Vaihdat vaan lukot ja puhelinnumeron.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja WW:

Olen tyhmä ja monta kertaa tehnyt tyhmyyksiä, aina olen niistä kehdannut kertoa ja joskus jopa nauraakkin päälle.
Ei tyhmyydessä ole mitään häpeämistä, ilkeydessä sen sijaan on.

NO SANOPPA SE UKOLLESI, ÄLÄKÄ VALITA TÄÄLÄ.

:o Ei kenenkään pitäis joutua kärsimään tommosta. Ettei voi ees oma ittensä olla vaan toinen rajottaa niin paljon, joutuu piilottelemaan kaikkea..huh huh.
Kuulostaa aika pimeeltä tyypiltä se mies. Miun mielestä puolison/suhteen toisen osapuolen pitäis olla semmoinen henkilö kenen seurassa tykkää olla ja ketä odottaa kun hän on poissa..eikä niin että vittu, taas se tulee takas :/

Yhteistyössä