Onko muilla tälläistä kun tulette töistä kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiristelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiristelee

Vieras
Lähden aamulla töihin 5 jälkeen, koti on siisti kun olen sen illalla siivonnut. Kun tulen töistä kotiin: Leivänmuruja, kahviroiskeita yms ryönää pöydillä ja lattioilla, lasten aamupalan jämät ja astiat pöydillä levällää, postit ripoteltu ympäriinsä, osa vessan lattialla, osa olohuoneessa, osa niiden aamupala sotkujen päällä, lasten yöpuvut pitkin asuntoa, miehen sukkia ja vaatteita ympäriinsä, sängyt petaamatta, paskaraitoja vessanpöntössä jne jne... No minä siis tulen töistä ja siivoan, mies tulee töistä ja n. tunti niin koti on samassa kunnossa kuin ennen siivousta. Lasten mentyä illalla nukkumaan, siivoan taas, imuroin, pesen keittiön lattian. Ja seuraavana päivänä sama homma. Olen sanonut nätisti, huutanut, raivonnut, uhkaillut ja kiristänyt mutta ei... jotkut kai vaan on possuja ihan luonnostaan ja näkyy olevan geeneissä (lastenhuoneeseen uskaltaudun ehkä kerran viikossa ja itku pääsee).

Mies kyllä auttaa kotitöissä kun pyydän, joskus jopa ihan pyytämättäkin jotain saattaa tehdä, mutta mua niin kiristelee tää jatkuva perhanan siivo ja kun ei voi omia jälkiä raivata. Enkä ole mikään nipo tai siivousintoilija, mutta haluaisin että olis sellanen perus siisteys, ilman että mun tarvii ihan koko ajan kävellä täällä rätti kourassa ja moppi toisessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
No, käänny muutaman kerran ovelta takasi ja sano että tuut vasta kun ovat siivonneet. Käyt siinä välissä vaikka kaffet juomassa huoltsikalla :D

Olen tehnyt näin useesti, mutta kun se sama on taas edessä seuraavana päivänä. Siivooja tulis aika kalliiksi joka päivä pyytää. Erota en viitsisi tuon takia, kun on muuten todella ihana mies ja isä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
No, käänny muutaman kerran ovelta takasi ja sano että tuut vasta kun ovat siivonneet. Käyt siinä välissä vaikka kaffet juomassa huoltsikalla :D

Olen tehnyt näin useesti, mutta kun se sama on taas edessä seuraavana päivänä. Siivooja tulis aika kalliiksi joka päivä pyytää. Erota en viitsisi tuon takia, kun on muuten todella ihana mies ja isä.

No soita joka päivä tuntia ennen ku lähet töistä, että nyt voisitte alkaa siivota siellä. Niin kauan että oppivat :D Mun hyviä neuvoja... :snotty:

Paa porukka ruotuun ja raivaan jälkensä. Meillä aloittanut jokainen ekalla luokalla petaamaan petinsä ihan päiväpeiton kanssa. Tavarat paikoilleen ja aamupalansa raivaavat, yksin läksivät meilläkin kouluun kun läksin aiemmin. Hyvin pyyhkii.

No pirulauta, kunnon uhkaukset käyttöön: telkkari, kännyt, pelikielto, arestia jos ei homma toimi! Ja jos ei toimi niin KÄYTÄNTÖÖN.

Herätät miehen vaikka aikasemmin korjaa jo aamulla niitä kamoja!

Kaikki siivoomaan kotia eikä yks vaan. =) =) =)

Meillä on tuollaista aina kun tuun kotiin. Ei jaksa kohta enää!!!! Ja saa loppupäivän tosiaan kulkea rätti kädessä ja imuri kainalossa. Ja sitä mukaa kun siivoan, tulee uutta sotkua muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja bebbu:
Meillä on tuollaista aina kun tuun kotiin. Ei jaksa kohta enää!!!! Ja saa loppupäivän tosiaan kulkea rätti kädessä ja imuri kainalossa. Ja sitä mukaa kun siivoan, tulee uutta sotkua muualla.

juuri näin meilläkin ja pyykin hoito tossa jossain välissä. plääh. naisen elämä on IHANAA!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kotiin tultua kaffet:
Paa porukka ruotuun ja raivaan jälkensä. Meillä aloittanut jokainen ekalla luokalla petaamaan petinsä ihan päiväpeiton kanssa. Tavarat paikoilleen ja aamupalansa raivaavat, yksin läksivät meilläkin kouluun kun läksin aiemmin. Hyvin pyyhkii.

No ei toivoakaan, nytkin olen tunnin tapellut esikoisen kanssa huoneen siivoamisesta, nyt se raivoo ja mies sano että siivoaa sen huoneen kunnolla, eli kaikki jätesäkkiin. Miehelle mun ei tarvinu ku kerran ärähtää niin siivoaa nyt tuossa (melkeen säälittää kun tuli vasta 15 min. sitten kotiin) Mutta huomenna mua odottaa taas tää sama kaaos, ei paljon lohduta... Mä taidan alkaa laittaa miehellekkin noita pelikieltoja, auttaskohan se :D

Mä olen aika nipo siivon suhteen, en siis väitä ettet itsekin ole, mutta ymmärrän täysin kuinka kovin se v.ituttaa kun tulee kotiin niin pitää heti alkaa siivoomaan. HUH: Mä joudun ehkä kerran kahdessa kuukaudessa siivoomaan poikien tiskit alta ennenkuin voin alkaa laittaa ruokaa.. Ja kyllä ne siitä sitte kuuleekin ! mä olen NIIN äkänen !

On se tosi väärin, että toiset paskat välittää, kun olet tehnyt ison työn kodin siisteyden eteen, eihän se pelkästään sun velvollisuus ole !!

Ota ne luokille ja sano, että sä siivoat tästä lähin VAIN OMAT jälkesi !

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
No pirulauta, kunnon uhkaukset käyttöön: telkkari, kännyt, pelikielto, arestia jos ei homma toimi! Ja jos ei toimi niin KÄYTÄNTÖÖN.

Herätät miehen vaikka aikasemmin korjaa jo aamulla niitä kamoja!

Kaikki siivoomaan kotia eikä yks vaan. =) =) =)

Peesi tälle =)

ihan samat uhkaukset miehellekin pelikielto, telkkari pannaan jne.

Yhteistyössä