Mua v*tuttaisi jos olisin menettänyt neitsyyden yli 20-vuotiaana ja miehiä olisi ollut vain yksi

• Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti
odotti sitä oikeaa
Minua huvittaa tuo aloittajan näkemys siitä että joillekin "KÄY näin ikävästi". Sehän on yleensä ihmisen tietoinen VALINTA milloin ja kenen kanssa hän seksielämänsä aloittaa ja sitten sitä jatkaa :) Miksi se sinua häiritsee että joku haluaa olla vain yhden kanssa? tai odottaa sitä oikeaa?

odotti sitä oikeaa
Ja mä en kyllä laittanut seksiin mitään tosi suuria odotuksia ja hyvä niin, koska eihän se aluksi kovin mukavaa ollut. Ja toisaalta oli, ihana olla oman miehensä kanssa. Meilläkin on vaan seksi parantunut ja jos jotain halutaan koittaa niin sitten koitetaan. Mulle sopii täydellisesti se että mies ei ole ollut muiden kanssa ja päinvastoin. Joku toinen haluaa kokeilla montaa kumppania. Miksi siitä pitää toista arvostella tai kyseenalaistaa valintaa? Eikö se ole juuri rikkaus että SAA valita. Ei kaikilla ole asiat niin hyvin.

qweqe
Alkuperäinen kirjoittaja odotti sitä oikeaa;26608540:
Minua huvittaa tuo aloittajan näkemys siitä että joillekin "KÄY näin ikävästi". Sehän on yleensä ihmisen tietoinen VALINTA milloin ja kenen kanssa hän seksielämänsä aloittaa ja sitten sitä jatkaa :) Miksi se sinua häiritsee että joku haluaa olla vain yhden kanssa? tai odottaa sitä oikeaa?
Ime mun tietoista valintaa ja avaa kohtalosi huulet.

"Tulitikkutyttö"
Aah minulla on kyllä ihana mies. Sellainen suloinen kikkurapää. Isot silmät, täyteläiset huulet ja hmm...majesteettinen jortikka. En kyllä kaipaa muita kun mulla on mun oma teddy bear.

en ymmärrä
En lukenut koko ketjua, mutta minulla on ollut vain yksi mies, ja tarkoitus olisi pitääkin asia tällä tolalla. Se ei ole mikään ansio eikä missään nimessä haittakaan, en minä koskaan etukäteen suunnitellut että jaan elämäni sen ensimmäisen / viidennen / seitsemännentoista kanssa, vaan sen kanssa, joka tuntuu oikealta. Kumppaniehdokkaan järjestysluku ei minulla puolisovalinnan kriteeri.

Mun täytyy ihmetellä, että MIKSI vain yksi seksikumppani vituttaisi? Huono seksikumppani voisi vituttaa. Tai seksikumppanin puuttuminen. Mutta miksi yksi vituttaisi, siis jos se olisi sellainen passeli? Ymmärrän loistavasti, että jos eka ei nappaa, niin ei siihen tarvitse hautaan asti juuttua. Mutta jos tavannut ihmisen, johon on rakastunut, jonka kanssa viihtyy, jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä, jonka kanssa seksi tuntuu hyvältä ja josta on muodostunut itselle se perhe, niin ihanko oikeasti jotakuta siinä tilanteessa vituttaisi seksikumppaneiden lukumäärän vähyys? Et piru vie, kun sattui ekana sellainen passeli, olipa kurja mäihä? Sitten olisi kyllä arvojärjestys kovin kumma.

Mä koen saavani hyvää ja tyydyttävää seksiä riittävästi. En minä tiedä onko se jonkun muun mittapuulla hyvää, tai olisiko se ehkä jonkun toisen kanssa parempaa, tai olisinko oppinut jotain veikeää kokeilemalla jotakuta toista, mutta meidän seksi on hyvää enkä tiedä mitä muuta voisin toivoa?

"vieras"
Minä olin neitsyt 24-vuotiaaksi ja nyt olen ollut saman miehen kanssa 10 vuotta, ei ole suunnitelmissa muiden kanssa sänkyyn mennä. Ei vituta yhtään :)

Ainakaan nettipalstojen perusteella en ole menettänyt mitään... Ei yhden miehen kanssa loppuelämän viettäminen ollut minulle mikään periaatekysymys, en vain tutustunut aiemmin kehenkään jonka kanssa suhde olisi kiinnostanut ja vonkaajien kanssa sängyssä hinkkaaminen taas ei vain kiinnostanut, en oikein usko että sellaisesta saa mitään kovin korvaamattoman upeita elämänkokemuksia. Mies jonka kanssa aloin ensimmäiseen kunnon suhteeseen sattui nyt vain olemaan sekä mahtava sängyssä että muutenkin erinomainen kumppani, olisihan se nyt ollut melko ääliömäistä alkaa vaihtamaan. Eikä minua nin hirveästi harmita etten sitten ehtinyt kokemaan näitä hyväksikäyttäjiä, persaukisia, pettäjiä sun muita kusipäitä joiden ihanuudesta nämä nettipalstojen kokeneet naiset saavat nauttia. Joku muu ehkä sellaista haluaa mutta itse pärjään ilmankin.

quijote
[QUOTE="a p";26606218]Huomautan edelleen, että kyse oli nyt siitä mitä mä en olisi koskaan halunnut. Miksi teitä noin kovasti harmittaa se, että en ole halunnut samaa kuin te? Miksi teitä ärsyttää se, että jotka haluavat seksiä muutakin kuin ihastuneena/rakastuneena?[/QUOTE]

Sinä olet kyllä yksi pönttö, jos et tajua mikä ihmisiä ärsyttää sinun aloituksessasi: sinun aloituksesi. Kenenkään mieltä ei vaivaisi se, mitä sinä haluat elämässäsi, ellet arvostelisi muiden valintoja. Ja älä väitä, että et arvostelisi eli pitäisi muiden valintoja huonoina, kun esität asian noin. Aivan samanlainen reaktio syntyisi, jos kirjoittaisit vaikka: ”kyllä vituttaisi, jos olisin yh” tai ”säälin niitä, jotka ovat jaelleet ties kuinka monelle”. Ei se ole se asia vaan se miten se esitetään.

vierailija
Mua ällöttäis jos mun vittuun ois tunkeutunu litanja erilaisia peniksiä. Siel on käyny kylässä vaan harvat ja valitut. Puhtahas on olo.

Ja kiva se oli kertoa kumppanillekkin, joka arvosti asiaa todella :)

Esim. tytsi-89 on edelleen neitsyt ja kyllä mua olisi tuossa iässä vituttanut olla neitsyt. Eihän mulla olisi edes lasta jos neitsyt olisin ollut vielä tuon ikäisenä!

Sekin ottaisi päähän, että olisi ollut vain yksi mies petikumppanina. Kyllä mä olen nauttinut kokemuksista eri miesten kanssa.

En nyt tarkoita, että neitsyys pitäisi menettää mahdollisimman nuorena, mutta omalla kohdalla tunnen asian näin, että en ikinä olisin halunnut olla neitsyt yli 20-vuotiaana. Neitsyys mulla meni 16-vuotiaana ensimmäisen poikaystävän kanssa.

Enkä tarkoita sitäkään, että kumppaneita pitäisi olla useita kymmeniä ja kaikille pitää jakaa vaan itse en haluaisi olla nainen jolla on ollut vain yksi mies. En koe sitä miksikään ylpeilyn aiheeksi vaikka tokikaan lukuisatkaan kumppanit ei ole mikään ylpeilyn aihe.
Itseäni vituttaisi olla huora.
Ennemmin olen elänyt näin. En koe jääneeni mistään paitsi vaikka menetin neitsyyteni 26v ja olen naimisissa miehen kanssa joka oli minulle toinen seksikumppani.

vierailija
Minulla ei ole montaa miestä ollut, mutta niistäkin ihan jokainen oli liikaa, koska ei jäänyt pysyväksi. Minua ei nyt vain kertakaikkiaan kiinnosta seksi yhdenkään sellaisen miehen kanssa, joka ei aio viettää loppuelämäänsä minun kanssani. Jokainen minut jättänyt mies on minut tässä suhteessa pettänyt. Jos olisin tiennyt, että nämä miehet pitävät jättämistä vaihtoehtona, en ikimaailmassa olisi antanut heille seksiä. Nyt olenkin päättänyt, että seksiä ei tipu enää yhdellekään, ennen kuin sormukset ovat sormissa.

Yhteistyössä