Mua v*tuttaisi jos olisin menettänyt neitsyyden yli 20-vuotiaana ja miehiä olisi ollut vain yksi

• Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti
"Minna"
Esim. tytsi-89 on edelleen neitsyt ja kyllä mua olisi tuossa iässä vituttanut olla neitsyt. Eihän mulla olisi edes lasta jos neitsyt olisin ollut vielä tuon ikäisenä!

Sekin ottaisi päähän, että olisi ollut vain yksi mies petikumppanina. Kyllä mä olen nauttinut kokemuksista eri miesten kanssa.

En nyt tarkoita, että neitsyys pitäisi menettää mahdollisimman nuorena, mutta omalla kohdalla tunnen asian näin, että en ikinä olisin halunnut olla neitsyt yli 20-vuotiaana. Neitsyys mulla meni 16-vuotiaana ensimmäisen poikaystävän kanssa.

Enkä tarkoita sitäkään, että kumppaneita pitäisi olla useita kymmeniä ja kaikille pitää jakaa vaan itse en haluaisi olla nainen jolla on ollut vain yksi mies. En koe sitä miksikään ylpeilyn aiheeksi vaikka tokikaan lukuisatkaan kumppanit ei ole mikään ylpeilyn aihe.

"vieras"
Ap, onko neitsyys ja sen menetys jokin merkkipylväs elämässäsi? Jonkinalainen saavutus?

Miten toisten erilaiset ratkaisut saavat sinut noin ärtymään, kyseessä kuitenkin iahn henkilökohtainen ratkaisu, jonka ei pitäisi millään tavoin vaikuttaa muiden elämään...

Jotkut tykkää jaella ja jotkut haluaa odottaa sitä vakavaa, kestävää parisuhdetta. Kiva kun tykkää kyläpyöräillä, mutta ei se tarkoita että jokainen sitä haluaa tehdä, vaikka et sitä ns. oikeana valintana pitäisikään.

Mitä sitten? Ihmiset on erilaisia tässä(kin) asiassa. ENkä ymmärrä tuollaista arvostelua.
Minulla oli eka kerta 16 v, ja ei ole sen jälkeen ollut muita seksikumppaneita, kun olen saman ukon kanssa edelleen (yli 10 v).
Mutta ei mulla tulis mieleen ruveta sillä kehuskelemaan.

"a p"
[QUOTE="vieras";26597075]Ap, onko neitsyys ja sen menetys jokin merkkipylväs elämässäsi? Jonkinalainen saavutus?

Miten toisten erilaiset ratkaisut saavat sinut noin ärtymään, kyseessä kuitenkin iahn henkilökohtainen ratkaisu, jonka ei pitäisi millään tavoin vaikuttaa muiden elämään...[/QUOTE]

Mähän kerroin miltä musta tuntuisi jos olisi käynyt noin. Enhän mä kirjoittanut ettei muut saisi tehdä noin.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
"a p"
Jotkut tykkää jaella ja jotkut haluaa odottaa sitä vakavaa, kestävää parisuhdetta. Kiva kun tykkää kyläpyöräillä, mutta ei se tarkoita että jokainen sitä haluaa tehdä, vaikka et sitä ns. oikeana valintana pitäisikään.
Miksi joillekin on olemassa vain kaksi ääripäätä? Se, että on harrastanut seksiä useamman kuin yhden kanssa ei tarkoita sitä, että jakaa kaikille.

Mä en voisi elää parisuhteessa ilman seksiä ja odottaa, että onkohan tämä se oikea, odottaa avioliittoon asti seksiä. Ei kiitos!

"vieras"
[QUOTE="a p";26597121]Mähän kerroin miltä musta tuntuisi jos olisi käynyt noin. Enhän mä kirjoittanut ettei muut saisi tehdä noin.[/QUOTE]

Olisiko sitten pitänyt tehdä aloitus siitä, miten onnellinen olet kun menetit neitsyytesi jo 16-vuotiaana?

Eikä siitä.... miten olisi kamalaa, jos näin ei olisi käynyt, saati sitten verrata tilannetta johonkin palstalaiseen?

"a p"
Miksi jotkut ajattelevat naisen jakavan kaikille jos miehiä on ollut enemmän kuin yksi? Miksi vain nainen on se jakaja? Onhan niitä miehiäkin jotka panee vaikka kenen kanssa, mutta miiehiähän vain kehutaan tuosta asiasta.

[QUOTE="a p";26597142]Miksi joillekin on olemassa vain kaksi ääripäätä? Se, että on harrastanut seksiä useamman kuin yhden kanssa ei tarkoita sitä, että jakaa kaikille.

Mä en voisi elää parisuhteessa ilman seksiä ja odottaa, että onkohan tämä se oikea, odottaa avioliittoon asti seksiä. Ei kiitos![/QUOTE]

En tarkoittanut että pitää avioliittoon asti odottaa. Itse pidän kyläpyöränä siinä about 10 seksikumppanin kohdalla, mutta alle 20-vuotiaalla se raja menee minulla viidessä.

"vieras"
Mä taas ajattelen että olisin onnellinen jos mun elämä olisi mennyt niin että olisi ollut vain se yksi kumppani jonka kanssa viettäisi koko elämänsä, olisi sitä odottanut sitten 18 tai 38 vuotta.
En haluaisi et seksi olisi ollut mulle vain fyysinen suoritus niinkuin se joskus oli, vaan et olisin ajoissa tajunnut miten hyvää ja kaunista se on sen oikean, oman ja elinikäisen kumppanin kanssa.
Ihailen niitä jotka odottaa kunnes löytää oikean rakkauden eikä kokeile muita sitä etsiessä.

lucifer
ei minua vituttanut yhtään olla neitsyt 26v asti, lähinnä vitutti se että miehet eivät voineet ymmärtää että en halua harrastaa seksiä heidän kanssaan.
mutta sitten tapasin nykyisen aviomieheni ja heti kun hänet näin tiesin että tässä se on ja samana iltana sitten mentinkin neitsyyteni hänelle.
:heart:

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"Vieras"
AP, mikä aun elämäntilanne on nyt? Oletko onnellisessa parisuhteessa? Moni sellainen on jo vuosia elänyt onnellisessa suhteessa, jolla on ollut vain yksi kumppani. Mieti vaikka sitä.

"vieras"
[QUOTE="a p";26597218]Miksi jotkut ajattelevat naisen jakavan kaikille jos miehiä on ollut enemmän kuin yksi? Miksi vain nainen on se jakaja? Onhan niitä miehiäkin jotka panee vaikka kenen kanssa, mutta miiehiähän vain kehutaan tuosta asiasta.[/QUOTE]

Naisetko niitä miehiä kehuu vai toiset miehet? Itseäni ei kiinnosta mies, joka on kiertänyt joka sängyssä... mikä saavutus se on?

"vieras"
[QUOTE="a p";26597142]Miksi joillekin on olemassa vain kaksi ääripäätä? Se, että on harrastanut seksiä useamman kuin yhden kanssa ei tarkoita sitä, että jakaa kaikille.

Mä en voisi elää parisuhteessa ilman seksiä ja odottaa, että onkohan tämä se oikea, odottaa avioliittoon asti seksiä. Ei kiitos![/QUOTE]

Taitaa sinullakin olla noita ääripäitä, se että on harrastanut seksiä vain yhden kanssa ei tarkoita sitä, että olisi avioliittoon asti odotellut.

ei jakorasia
Olen maailman onnellisin, koska olin jo aikuinen kun sänkyyn eksyin. Ja maailman onnellisin siitä, että aviomies löytyi jo toisesta seurustelukumppanista, eikä ole sen jälkeen tarvinnut jakaa itseään :) :) :) :) Ikää nyt 45

ei jakorasia
Haa, aviopuolisolle toki on tullut oltua aika antelias :) Uskomattoman ihanaa kun voi vuosikymmentenkin jälkeen saada saman ihmisen kanssa nautinnon uudelleen ja uudelleen

lucifer
Mistäs sitä edes tietäisi mistä tykkää ellei olisi kokeillut erilaisia vaihtoehtoja. Siitä varmaan just johtuu nämä naiset jotka valittaa ettei tykkää seksistä kun on jauhanut vaan vuodesta toiseen sen epätyydyttävän miekkosensa kanssa.
:O itse ainakin tykkää ja pidän seksistä vaikka en olekaan harrastanut sitä muiden kuin mieheni kanssa ja meillä harrastetaan sitä muutenkin kuin lähetyssaarnaajassa ja makuuhuoneessa.

"a p"
Kylläpä teitä nyt suuresti ärsyttää se, että MUA vituttaisi jos MULLE olisi käynyt noin. Muut tehkööt kuten haluaa, mutta kiitän onneani, että mun elämässä ei ole käynyt noin.

minäp
Minä olen 44 v. ja olen ollut vain yhden miehen kanssa eli aviomieheni. Hän on todella miehekäs ulkonäöltään ja minun mielestäni erinomainen rakastaja. Ap, mitä minä olen tässä menettänyt? Jos lähtisin kokeilemaan vieraita miehiä, veikkaan että ainakin alku olisi harjoittelua, enkä usko että seksi olisi niin tyydyttävää kuin miehen kanssa, joka tietää mistä minä tykkään. Mieheni on herkkävaistoinen ja huomaa nopeasti jos joku ei ole minusta kiihottavaa tai mukavaa, joten seksiä harrastaessa toista ei tarvitse neuvoa, vaikka kokeiltaisi jotain uusiakin juttuja. Puhetta käytämme toisen kiihottamiseen, ei sen kyselemiseen, että tuntuuko tämä ja tämä hyvältä.

minäp
[QUOTE="a p";26597413]Kylläpä teitä nyt suuresti ärsyttää se, että MUA vituttaisi jos MULLE olisi käynyt noin. Muut tehkööt kuten haluaa, mutta kiitän onneani, että mun elämässä ei ole käynyt noin.[/QUOTE]

Yleensä ihmisiä ärsyttää se, jos esitetään yksi ainoa elämäntapa oikeana tai hyvänä ja joka ei ole sillä lailla elänyt, on säälittävä. Kaikki ei sovi kaikille ja sinäkään et voi tietää kuinka onnellinen voisit olla, jos olisit kerrasta löytänyt itsellesi täydellisen seksikumppanin. Voi olla että et kaipaisi silloin ketään muuta tai sitten kaipaisit.

• Tykkää
Reactions: astrolabe ja Data

Yhteistyössä