Mua v*tuttaisi jos olisin menettänyt neitsyyden yli 20-vuotiaana ja miehiä olisi ollut vain yksi

• Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti
näitä lisää
[QUOTE="a p";26606231]Sanoo neitsyt jolla ei ole kokemusta minkäänlaisesta seksistä toisen kanssa. Ehkä kannattaisi ensin harrastaa sitä seksiä ja sitten vasta tulla neuvomaan meitä aikuisia. Olet aika teini joissakin seksiin liittyvissä ajatuksissasi. Vaikutat elävän vähän ruusunpunaisessa maailmassa ja vaarana on, että luot seksille liian suuria odotuksia. Ota vähän rennommin ja jätä turhat odotukset. En tarkoita, että sun pitäisi sänkyyn rynnätä, mutta älä nyt ole noin harlekiinin vallassa.[/QUOTE]

Minusta on ihan tyhmää hyökätä tytsin kimppuun, jolla on sentään terve ajatustapa näissä seksiasioissa! Harvinainen nuori nainen!

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
"heh"
Hyvä, että olet tyytyväinen valintoihisi. Niin mäkin olen omiini.

Mun luonteellani yhden illan panojen harrastaminen ei ole mahdollista, ei vaan ole. Ja tiedän, etten todellakaan nauttisi niistä. Aivan kuten tiedän, ettei pesäpallo ole mun urheilulajini. :D En kuitenkaan milloinkaan ole ajatellut säästäväni itseäni aviomiehelle tms. Mulle riitti se, että olin aidosti rakastunut siihen henkilöön, jonka kanssa ekan kerran harrastin seksiä. Tuo henkilö ei ollut ensimmäinen, eikä toinenkaan seurustelukumppaneistani. Hän oli kolmas seurustelukumppanini ja menetin hänelle neitsyyteni 19-vuotiaana. Kyseisestä hepusta tuli lopulta myös aviomieheni ja nyt olemme olleet yhdessä reilut 15 vuotta. Joku näkee tilanteeni surullisena ja jopa säälittävänä, mä taas en ole ollenkaan pahoillani siitä, että löysin toisen puoliskoni jo alta parikymppisenä ja seksikumppanien määrä jäi sitä myötä yhteen. Mulla on ollut, ja on edelleen, todella hyvä yhdessä hänen kanssaan.

vieras ihmettelee
[QUOTE="a p";26606231]Sanoo neitsyt jolla ei ole kokemusta minkäänlaisesta seksistä toisen kanssa. Ehkä kannattaisi ensin harrastaa sitä seksiä ja sitten vasta tulla neuvomaan meitä aikuisia. Olet aika teini joissakin seksiin liittyvissä ajatuksissasi. Vaikutat elävän vähän ruusunpunaisessa maailmassa ja vaarana on, että luot seksille liian suuria odotuksia. Ota vähän rennommin ja jätä turhat odotukset. En tarkoita, että sun pitäisi sänkyyn rynnätä, mutta älä nyt ole noin harlekiinin vallassa.[/QUOTE]

Oh, et kyllä anna itsestäsi kovin aikuista vaikutelmaa :D... kovin nuorena aloitit sänkypuuhat, eikö se kuulunutkaan aikuisuuteen?

"vieras"

Siis aikuisuuden määritelmä on se, että olet harrastanut seksiä?

Mua nyt tuskin vituttaisi jos kokisin että se olis juuri se yksi jonka kanssa haluan kokeilla kaiken :)

Enemmän mua ehkä harmittaa että jouduin jopa (no herranjestas) 23-vuotiaaksi asti odottamaan että löysin tuon ihmisen jonka myötä ei muuta tee mielikään :) On kivaa kun on se yksi jolle tietää voivansa jakaa ne villeimmätkin fantasiansa ja vielä toteuttaakin kaikkea mitä mieleen sattuu tulemaan :D

• Tykkää
Reactions: Data
Oijoi. Nyt kyllä pisti huvittamaan tämä jaottelu fyysiseen ja henkiseen.

Veikkaan että tulet vielä pahasti pettymään, analysoiva typykkä.
Just. Mitäs huvittavaa siinä on? Parisuhdeseksi on parhaimmillaan ihanaa sekä fyysisesti että henkisesti. Ensisuudelmanikin oli aivan ihana kokemus juuri siksi, että olin niin ihastunut. Eipä tuntuisi ihanalta vaihdella limoja jonkun ventovieraan kanssa.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="a p";26606214]Mulla ei ole mustaa nikkiä. :)[/QUOTE]

Tiedän, että on. Jos olet siis tuo "Minna". Tunnistin sinut myös muissa seksiin liittyvissä ketjuissa. Minusta et ole sinut päätöstesi kanssa, jos koet tarvetta tehdä tällaisia aloituksia, joissa mainitset toisen nikin ja koet muutenkin jatkuvasti tarvetta puolustella valintojasi.

Sinäkö sitten väität kirkkain silmin, että pidät enemmän tunteettomasta seksistä kuin rakastavasta parisuhdeseksistä? =) Se ei tee sinusta sen aikuisempaa vaikka olisit harrastanut kuinka paljon seksiä. Seksuaalisen kokemuksen määrällä ei ole mitään tekemistä aikuisuuden kanssa. Tämäkin aloitus on mielestäni erittäin epäkypsä, samoin suhtautumisesi erilaisiin arvomaailmoihin. Irtosuhdeseksin ihannoiminen ja tyrkyttäminen kaikille se vasta teinimäistä onkin.

Jos sinä et ole romanttinen ihminen, ei sinun tarvitse tuohtua siitä, että joku muu nauttii romantiikasta. Minä tiedän jo nyt, etten pidä seksistä ventovieraan kanssa. Pelkkä ajatuskin siitä tuntuu inhottavalta. En tunne juuri mitään himoa vieraita ihmisiä kohtaan eikä ole koskaan ollut halua hypätä sänkyyn kenenkään vieraan kanssa. Sitäkin pidettiin outona ja liian suuria odotuksia aiheuttavana, että halusin kokea ensisuudelmani vasta merkittävän ihmisen kanssa. Kappas vaan, se oli aivan ihana kokemus ihan jo niiden tunteidenkin takia!

• Tykkää
Reactions: Data
"vieras"
Minä en ehkä käyttäisi itsestäni sanaa aikuinen jos muiden seksielämä, tai sen puute, kiinnostaisi minua yhtään. Saati jos tekisin jollekin keskustelupalstalle aloituksen, jossa ruotisin muiden valintoja, ja pitäin niitä jotenkin omiani huonompana.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26607213]Tässä voi vain enää ihmetellä millä perusteella palstan mammat valtsevat miehiään... paras pano tyyliin. Ei pidä sitten ihmetellä korkeita eroamisprosentteja =)[/QUOTE]

Jep, ja silti joka toinen nainen pettää miestään. Ei voi kuin ihmetellä.

"vieras"
Mä menetin neitsyyteni 21-vuotiaana. Eikä ole harmittanut, etten harrastanut seksiä aiemmin. Mitäköhän olen sitten menettänyt? Kumppaneita on ollut muitakin kuin aviomieheni, sekään ei ole harmittanut :) Mutta tunnetta mulla on ollut jopa enemmän näiden satunnaisempien kumppaneiden kanssa (ei kaikkien). Se on ehkä vähän surullista...

Kepsis
Minulle on aivan se ja sama mikä seksi on kenellekkin parasta, kyllä minä tykkään ihan vaan miettiä sitä mikä minusta on parasta. Siinä on ihan turha kenenkään tulla kertomaan mikä olisi mahdollisesti parempi vaihtoehto.

Ja tuo ikäkysymys on niiiiin yksilöllinen asia ettei sitäkään nyt kannata kauheammin vetää muuhun kuin laillisuuteen, niin on edes joku ohjenuora ilman kauheita ennakkoluuloja.

"hmmm"
Tiedän, että on. Jos olet siis tuo "Minna". Tunnistin sinut myös muissa seksiin liittyvissä ketjuissa. Minusta et ole sinut päätöstesi kanssa, jos koet tarvetta tehdä tällaisia aloituksia, joissa mainitset toisen nikin ja koet muutenkin jatkuvasti tarvetta puolustella valintojasi.
Minäkin taidan arvata kuka musta nikki tuo on. Vaikka yrittää kirjoittaa eri tavalla... Halveksittavaa käytöstä häneltä vetää sut tähän. :/

[QUOTE="hmmm";26607471]Minäkin taidan arvata kuka musta nikki tuo on. Vaikka yrittää kirjoittaa eri tavalla... Halveksittavaa käytöstä häneltä vetää sut tähän. :/[/QUOTE]

Etenkin, jos on se, joksi häntä luulen. On ollut mun fb-kaverikin niin aika erikoista käytöstä.

"mies"
[QUOTE="vieras";26607213]Tässä voi vain enää ihmetellä millä perusteella palstan mammat valtsevat miehiään... paras pano tyyliin. Ei pidä sitten ihmetellä korkeita eroamisprosentteja =)[/QUOTE]

Totta. Itsekin olen huolestunut siitä, kuinka osa naisista Suomessa näkyy hyväksyvän ison määrän seksisuhteita ja ajattelee seksistä vain suorituksena. Ei pidä ihmetellä jos "hyvät" miehet kaikkoavat tällaisen kehityksen tieltä (ja etsivät myös esteettistä naiseutta muualta, joka on ennen kaikkea naisena viihtymistä).

Ironista on, että tällainen tyhmyys näyttää lisääntyneen vaikka naiset ovat nyt esim. koulutetumpia kuin aiemmin.

"mies"
Just. Mitäs huvittavaa siinä on? Parisuhdeseksi on parhaimmillaan ihanaa sekä fyysisesti että henkisesti. Ensisuudelmanikin oli aivan ihana kokemus juuri siksi, että olin niin ihastunut. Eipä tuntuisi ihanalta vaihdella limoja jonkun ventovieraan kanssa.
Hyvä tytsi :) Kunpa kaltaisi olisi vain enemmän nyky-Suomessa. Moni mies pitää juuri tuon tyylisistä ajatuksista. Myös minä, uskollinen ihailijasi... ;)

"vieras"
[QUOTE="mies";26607619]Totta. Itsekin olen huolestunut siitä, kuinka osa naisista Suomessa näkyy hyväksyvän ison määrän seksisuhteita ja ajattelee seksistä vain suorituksena. Ei pidä ihmetellä jos "hyvät" miehet kaikkoavat tällaisen kehityksen tieltä (ja etsivät myös esteettistä naiseutta muualta, joka on ennen kaikkea naisena viihtymistä).

Ironista on, että tällainen tyhmyys näyttää lisääntyneen vaikka naiset ovat nyt esim. koulutetumpia kuin aiemmin.[/QUOTE]

Taidat olla todella paljon samanhenkinen mies kuin minäkin.

[QUOTE="mies";26607619]Totta. Itsekin olen huolestunut siitä, kuinka osa naisista Suomessa näkyy hyväksyvän ison määrän seksisuhteita ja ajattelee seksistä vain suorituksena. Ei pidä ihmetellä jos "hyvät" miehet kaikkoavat tällaisen kehityksen tieltä (ja etsivät myös esteettistä naiseutta muualta, joka on ennen kaikkea naisena viihtymistä).

Ironista on, että tällainen tyhmyys näyttää lisääntyneen vaikka naiset ovat nyt esim. koulutetumpia kuin aiemmin.[/QUOTE]

Onneksi kaikki paljon seksikumppaneita omaavatkaan eivät ajattele seksiä vain suorituksena.

36vee
[QUOTE="heh";26606262]Hyvä, että olet tyytyväinen valintoihisi. Niin mäkin olen omiini.

Mun luonteellani yhden illan panojen harrastaminen ei ole mahdollista, ei vaan ole. Ja tiedän, etten todellakaan nauttisi niistä. Aivan kuten tiedän, ettei pesäpallo ole mun urheilulajini. :D En kuitenkaan milloinkaan ole ajatellut säästäväni itseäni aviomiehelle tms. Mulle riitti se, että olin aidosti rakastunut siihen henkilöön, jonka kanssa ekan kerran harrastin seksiä. Tuo henkilö ei ollut ensimmäinen, eikä toinenkaan seurustelukumppaneistani. Hän oli kolmas seurustelukumppanini ja menetin hänelle neitsyyteni 19-vuotiaana. Kyseisestä hepusta tuli lopulta myös aviomieheni ja nyt olemme olleet yhdessä reilut 15 vuotta. Joku näkee tilanteeni surullisena ja jopa säälittävänä, mä taas en ole ollenkaan pahoillani siitä, että löysin toisen puoliskoni jo alta parikymppisenä ja seksikumppanien määrä jäi sitä myötä yhteen. Mulla on ollut, ja on edelleen, todella hyvä yhdessä hänen kanssaan.[/QUOTE]

Kirjoituksesi on kuin minun elämästäni. Aloimme mieheni kanssa seurustella 18-vuotiaina ja olimme toistemme ensimmäiset. Meillä oli hyvä yhdessä. Olimme yhdessä 17 vuotta :D

ja sitten paljastui, että miehelläni oli ollut yli vuoden pettämissuhde ja hän janosi ja janosi naiskokemuksia. :( :( :(

En tiedä uskallanko itse enää ikinä seksiin :(

Kirjoituksesi on kuin minun elämästäni. Aloimme mieheni kanssa seurustella 18-vuotiaina ja olimme toistemme ensimmäiset. Meillä oli hyvä yhdessä. Olimme yhdessä 17 vuotta :D

ja sitten paljastui, että miehelläni oli ollut yli vuoden pettämissuhde ja hän janosi ja janosi naiskokemuksia. :( :( :(

En tiedä uskallanko itse enää ikinä seksiin :(
Mutta saatat menettää paljon sillä ettet enää uskalla. Uusi mahdollinen onni on riskaabelia, turvallista olla yksin. Mutta suuret voitot tulevat vain niille, jotka ottavat riskin.

"odottaja"
Päätin nuorena, että odotan sitä oikeaa. Tapasin mieheni 26-vuotiaana. Mies on ihana, mutta seksiin taidan olla pettynyt. Tai sitten odottamista tai seksiä arvostetaan liikaa ja odotin jotain erityistä.

Yhteistyössä