Mua v*tuttaisi jos olisin menettänyt neitsyyden yli 20-vuotiaana ja miehiä olisi ollut vain yksi

• Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja minäp;26597479:
Yleensä ihmisiä ärsyttää se, jos esitetään yksi ainoa elämäntapa oikeana tai hyvänä ja joka ei ole sillä lailla elänyt, on säälittävä. Kaikki ei sovi kaikille ja sinäkään et voi tietää kuinka onnellinen voisit olla, jos olisit kerrasta löytänyt itsellesi täydellisen seksikumppanin. Voi olla että et kaipaisi silloin ketään muuta tai sitten kaipaisit.
Mähän kerroin mitä mä en olisi itselle halunnut enkä käskenyt muita tekemään samoin kuin mä.

lucifer
[QUOTE="a p";26597505]Mähän kerroin mitä mä en olisi itselle halunnut enkä käskenyt muita tekemään samoin kuin mä.[/QUOTE]

miten voit tietää niin varmasti että et olisi halunnut olla vain yhden miehen kanssa, jos sinulla ei ole asiasta kokemusta?

"vieras"
Mä veikkaan, että jos tytsiäkin moinen vituttaisi, hän olisi tehnyt asialle jotakin.

Jotta kukin tyylillään :)
Niin, äkkiäkös Tytsi saisi baarista jonkun äijän mukaansa jos menisi sinne sillä mielellä. Mutta kun ap ei taida tajuta että neitsyyden menetys ei ole kaikille jokin tavoiteltava ja tietyssä iässä pois hoidettava juttu, ja jonka hoitaminen tai hoitamatta jättäminen ei jaa ihmisiä nysviin ja ei-nysväilijöihin...

"a p"
miten voit tietää niin varmasti että et olisi halunnut olla vain yhden miehen kanssa, jos sinulla ei ole asiasta kokemusta?
Miten sä yhden kanssa ollut voit tietää mitä on saada kokemuksia useammasta seksikumppanista?

Miksi sua ärsyttää noin paljon, että mä olen tyytyväinen kuinka asiat ovat menneet ja mitä pitäisin omalla kohdalla kauhistuksena?

"vieras"
[QUOTE="a p";26597413]Kylläpä teitä nyt suuresti ärsyttää se, että MUA vituttaisi jos MULLE olisi käynyt noin. Muut tehkööt kuten haluaa, mutta kiitän onneani, että mun elämässä ei ole käynyt noin.[/QUOTE]

Onhan tää nyt tosi outo alotus ja jopa törkeä, kun kohdistat sen erityisesti tytsiin. Ilman kertomistakin jo arvasi, että oma neitsyytesi on viimeistään 16-vuotiaana mennyt. Siinä nyt ei mitään levittelemisen arvoista ole. Jokainen siihen kykenee, jos niin haluaa.

Samaan tyyliin voisin tehdä aloituksen: Mua v*tuttaisi, jos...
-asuisin yhä 20-vuotiaana vuokralla
-mulla ei olisi lapset olleet jo tehtynä 20-vuotiaana
-mulla olisi lapset tehtynä jo 20-vuotiaana
-jos en olisi käynyt lukiota kuten tytsi jne.

lucifer
[QUOTE="a p";26597572]Miten sä yhden kanssa ollut voit tietää mitä on saada kokemuksia useammasta seksikumppanista?

Miksi sua ärsyttää noin paljon, että mä olen tyytyväinen kuinka asiat ovat menneet ja mitä pitäisin omalla kohdalla kauhistuksena?[/QUOTE]minua ei ärsytä, minä vain ihmettelen miten voit arvostella ja olla varma kannastasi koska sinulla ei ole kokemusta siitä että olisit elämäsi aikan ollut yhdenmiehen kanssa.

ja ei en pitäisi omalla kohdallani kauhistukseni sitä että olisin ollut useamman miehen kanssa, en vain kokenut tarpeeksi halua miehiä kohtaan joita oli tarjolla, heissä oli vian jotain mikä "esti" minua antautumasta heille. mutta sitten kun näin aviomieheni ensimmäisen kerran tiesin heti että tuossa se on ja en estellyt yhtään kun eksyttiin samaan sänkyyn samana iltana. jos samanlainen tunne olisi tullut aikaisemmin muiden miesten kanssa olisin totta kai ollut heidänkin kanssaan. mutta en vain jotenkin pystynyt.

ehkä oli tähtiin kirjoitettu että säästin itseni puhtaana miehelleni:heart:

"onnellinen nainen"
[QUOTE="a p";26597505]Mähän kerroin mitä mä en olisi itselle halunnut enkä käskenyt muita tekemään samoin kuin mä.[/QUOTE]

Sinua vituttaisi ja ottaisi päähän, jos elämäsi olisi samanlaista kuin joidenkin toisten. Voiko tuon ottaa jotenkin rakentavana keskustelunaloituksena? Minua ei vaivaa toisten seksielämä tai sen puuttuminen. Jokin syy sinulla varmaan on, miksi tuo asia vaivaa niin paljon sinua.

"Minna"
[QUOTE="onnellinen nainen";26597664]Sinua vituttaisi ja ottaisi päähän, jos elämäsi olisi samanlaista kuin joidenkin toisten. Voiko tuon ottaa jotenkin rakentavana keskustelunaloituksena? Minua ei vaivaa toisten seksielämä tai sen puuttuminen. Jokin syy sinulla varmaan on, miksi tuo asia vaivaa niin paljon sinua.[/QUOTE]

Miten mua voi vaivata toisten seksielämä kun vain kerron mitä en olisi itselleni halunnut?

minua ei ärsytä, minä vain ihmettelen miten voit arvostella ja olla varma kannastasi koska sinulla ei ole kokemusta siitä että olisit elämäsi aikan ollut yhdenmiehen kanssa.

ja ei en pitäisi omalla kohdallani kauhistukseni sitä että olisin ollut useamman miehen kanssa, en vain kokenut tarpeeksi halua miehiä kohtaan joita oli tarjolla, heissä oli vian jotain mikä "esti" minua antautumasta heille. mutta sitten kun näin aviomieheni ensimmäisen kerran tiesin heti että tuossa se on ja en estellyt yhtään kun eksyttiin samaan sänkyyn samana iltana. jos samanlainen tunne olisi tullut aikaisemmin muiden miesten kanssa olisin totta kai ollut heidänkin kanssaan. mutta en vain jotenkin pystynyt.

ehkä oli tähtiin kirjoitettu että säästin itseni puhtaana miehelleni:heart:
Ei. Sulle on saattanut tulla elinikäinen suhde yhdenillan hoidon kanssa.

Ei siinä mistään säästämisestä kyllä ole kyse ollut.

Musta on vähän outoa nimetä mut tällaisiin aloituksiin. :whistle:

Kenenkään ei tarvitse olla neitsyt yli parikymppisenä eikä kenenkään tarvitse harrastaa seksiä vain yhden ihmisen kanssa, joten tuskin se siinä tilanteessa harmittaisi, jos itse niin olisi päättänyt.

[QUOTE="a p";26597413]Kylläpä teitä nyt suuresti ärsyttää se, että MUA vituttaisi jos MULLE olisi käynyt noin. Muut tehkööt kuten haluaa, mutta kiitän onneani, että mun elämässä ei ole käynyt noin.[/QUOTE]

"Käynyt" noin? :D Ei kenellekään käy niin, jos itse ei sellaista päätä. Mä muuten tiedän, mikä sun musta nikki on. Vähän omituista, että teet aloituksen, jossa nimeät mut. Ihan kuin sua jotenkin häiritsisi se, että ihmisillä on erilaisia ajatusmaailmoja seksiin liittyvissä asioissa.

• Tykkää
Reactions: Data
"provo"
Khimaira
[QUOTE="provo";26602995]Niin, eihän sitäkään voi tietää että on hetero ennen kuin on harrastanut homoseksiä. Vai olikse toistepäin.[/QUOTE]

entä jos sä ollet aina syönyt kuivaa leipää ja sitten kerrankin saat maistaa uunituoretta- tekeekö enää mieli palata kuivaan känttyyn?

Niin no parisuhdeseksiä pidetään kuitenkin yleensä parhaana. Ihan sama, miltä irtosuhdeseksi fyysisesti tuntuu, jos siitä ei henkisesti saa mitään.
Voiko tuota ajatella että jos maistanut uunituoretta (parisuhdeseksiä), niin irtoseksi (kuiva käntty) ei enää houkuta? Jotkut taas tietävät maistamattakin että kuiva käntty ei ole hyvää.

nooo
Menetin 18v ja miehiä ollut kaksi, joista toinen aviomieheni. Ollut jo 14v.

Ollaan 32v eikä vituta yhtään. Näin on hyvä! Ja ajattele. Miehelleni olen ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen. Häntäkään ei v***ta, paitsi ehkä minun v**tu

"a p"
Huomautan edelleen, että kyse oli nyt siitä mitä mä en olisi koskaan halunnut. Miksi teitä noin kovasti harmittaa se, että en ole halunnut samaa kuin te? Miksi teitä ärsyttää se, että jotka haluavat seksiä muutakin kuin ihastuneena/rakastuneena?

"a p"
Niin no parisuhdeseksiä pidetään kuitenkin yleensä parhaana. Ihan sama, miltä irtosuhdeseksi fyysisesti tuntuu, jos siitä ei henkisesti saa mitään.
Sanoo neitsyt jolla ei ole kokemusta minkäänlaisesta seksistä toisen kanssa. Ehkä kannattaisi ensin harrastaa sitä seksiä ja sitten vasta tulla neuvomaan meitä aikuisia. Olet aika teini joissakin seksiin liittyvissä ajatuksissasi. Vaikutat elävän vähän ruusunpunaisessa maailmassa ja vaarana on, että luot seksille liian suuria odotuksia. Ota vähän rennommin ja jätä turhat odotukset. En tarkoita, että sun pitäisi sänkyyn rynnätä, mutta älä nyt ole noin harlekiinin vallassa.

Yhteistyössä