Mua kyl säälittää jos äiti laittaa profiilikuvaansa oman puolipaljaan pepansa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Niin kaikki kai haluaa laittaa profiiliinsa jotain olennaista itsestään.Jotain joka kuvaa ajatusmaailmaa tai huumorintajua...En tarkoita loukata, mutta ihmettelen miksi äiti haluaa sellaisen profiilikuvan.Säälittää aidosti...no, eikän kaikkien tarvitse kaikkea ymmärtääkkään.

En ymmärrä minäkään, mutta olenkin kauhean ahdasmielinen tiukkapipo (ainakin tämän palstan kriteerien mukaan). Enkä ymmärrä muutenkaan sen juttuja ja tuohuja.

Mitä väliä sillä on, onko ihminen äiti vai ei :o Onko äidit olevinaan jotain pyhimyksiä / supersankareita / yli-ihmisiä, jotka ei voi tehdä muuta, kun pyyhkiä tyytyväinen hymy huulillaan pieniä räkäneniä ja pukeutua nilkkoihin asti yltävään marimekon paitaan :kieh:

Ihmettelen vaan et onko sitä kuvaa pakko mennä katsomaan jos niin ahistaa...
En itsekkään moista kuvaa laittas saatika käyttäs stringejä mut en mä siitä nyt tressiäkään kehtaa itselleni ottaa

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Onkohan se sulta jotenkin pois?

Mun mielestä alastomuus on kumminkin ihan luonnollista..Miksi sitä pitäisi hävetä...

Näkyykö teillä lähes koko perse, kun olette esim lastenne kanssa leikkipuistossa? Jos ei, miksi?? Onhan alastomuus luonnollista!

Säälittää? Miksi?

Kyllä mua säälittää ennemmin vaikka maailman nälkäänäkevät lapset kuin jonkun äiti-ihmisen takapuolivako (joka sekin sentään stringeissä eikä paljaana).

No, huolensa kullakin.

En kanssa ymmärrä miten viitsii.
Kaikilla meillä on perse, toisilla vain enemmän älliä olla kulkematta se paljaana kadulla ja laittaa siitä kuvia nettiin.
No, ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En kanssa ymmärrä miten viitsii.
Kaikilla meillä on perse, toisilla vain enemmän älliä olla kulkematta se paljaana kadulla ja laittaa siitä kuvia nettiin.
No, ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. :headwall:

Olipas osuvasti sanottu!

Mulle on ihan sama, jotta mitä kuvia kukin ittestään nettiin laittaa...Ja jos noin pukeutuu tosiaan normaalisti (eli pillifarkkuihin, stringeihin yms. jotka ei minusta kovin käytännöllisiä ulkoiluvaatteita touhuillessa pihalla lasten kanssa), niin ihan sama. Se ei nääs oo mun pylly, joka paleltuu, kärsii pintavaurioita pyllymäessä tms. :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kylläpä on onnistunut yksi ihminen provosoimaan puolet palstalaisista, ja toinen puoli provosoituu takaisin.

Ei kai tässä ketjussakaan ole vielä neljäsosakaan palstalaisista?

Loput löytyvät noista muista ketjuista, osa tosin jo poistettukin. =)