Mua korpee kyllä nyt ja rajusti!! (sisältää nurinaa )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletsä huomannut ap et sä olet kova valittamaan, aina on kaik päin peetä. Pisti vaan silmään, ei muuta

Mut mä valitan aiheesta! :laugh:

:hug: Sori, jos pilasin sun päivän, ja älä jatkossa avaa mun aloituksia, jos häiritsee.

Ei mua häiritse, tulin nyt vaan maininneeks kun tälläisen huomannut.

Maine coon: ISO rutistus ja voimia!

vielä tuosta lämppallohoidosta, mulle lääkäri väitti etteisen jälkeen enää voi raskautua ollenkaan :o no, ihan sama, koha sen vaan sais niin ei tarviis linnottautua vessaan 3-5päivää kuussa.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
saanko tuppautua samaan ketjuun?
Oon ite miettiny että nyt kun pääsen sterilisaatioon sitten joskus niin jos sais lämpöpallohoidon kaupanpäälle, mulla on ihan järkyttävät menkat..

Teretulemast. Mikä se semmonen lämpöpallohoito on? :o

http://www.vaasankeskussairaala.fi/WebRoot/1013451/alasivu_alue1_listaus.aspx?id=1042206

Itse olen menossa sterilisaatioon ja samassa yhteydessä lämpöpallohoito.Kunhan nyt ensin on keskenmenon( rv20+4) jälkeinen jälkitarkastus suoritettu ja saatu menkat kunnolla käyntiin ja säännölliseksi kierto.Sterilisaatiosta ja lämpöpallohoidosta keskussairaalan naistentautien lääkäri soittaa mulle 23.12, niin suunnitellaan asiaa eteenpäin

:o APUA, oletko sä saanu keskenmenon? :'( Olen tosi pahoillani :hug:

Kyllä se shokkiuutinen eteen tuli torstaina äippäpolilla.Halaus tuli kyllä taas tarpeeseen.Vieläkin tunteet pinnassa ja aika-ajoin itku pääsee.Kuvittelin olevani vahvempi, mutta en olekaan :ashamed:

Hei, jos haluat niin voit laittaa yv:iä, itsehän kokenut saman 04/08. Vauva oli menehtyny n. rv 15, ja asia huomattiin rv 18 neuvolassa. :hug:

Oletsä huomannut ap et sä olet kova valittamaan, aina on kaik päin peetä. Pisti vaan silmään, ei muuta
Mä olen huomannu..raskaana valitti ja nyt ei raskaana valittaa. Mikään ei ole koskaan hyvin.. taitaa olla perusnegatiivinen ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Mä olen huomannu..raskaana valitti ja nyt ei raskaana valittaa. Mikään ei ole koskaan hyvin.. taitaa olla perusnegatiivinen ihminen.

No älkää avatko mun aloituksia! Ja mä en tod. joka päivä täällä ole aloituksia edes tekemässä.

Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:
Mulla oli kans, aivan järkyttävää tuskaa, oviksessa ehkä pahemmat. Luojalle kiitos, ettei enää.

Millä ne sit helpotti? Eläkä sano, että raskaus! :kieh:

Kohdunpoisto =)

Ku emmä varmaan ihan vielä semmosta saa enkä taida halutakaan... :ashamed:

No mulla on oviskivut helpottaneet kolmen synnytyksen myötä, MUTTA kuukautisvuoto on muuttunut niukahkosta "vuodan kuin seula" -tyyliseksi. Lisäksi, kun nnen kesti 5 päivää, niin nykyään kärsin 7-8 päivää. Ja sitä tosiaan tulee. Pahimpina päivinä tyhjään Lunette-merkkistä kuukuppiani parin tunnin välein, se siis tulee siinä ajassa täyteen...:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Mulla oli kans, aivan järkyttävää tuskaa, oviksessa ehkä pahemmat. Luojalle kiitos, ettei enää.

Mulla oli myös ennen järkyt tuskat. Ekan raskauden jälkeen ne oli pahimmillaan, mutta nykyään kumma kyllä kivut on helpottaneet. Enkä osaa valitettavasti sanoa, että mikä kivun vei pois. Oletko kokeillut E-vitamiinia ja omegaa? E-vitamiini oli mulla kai ainoita mikä vähän helpotti.

Ihanko purkista popsit sitä? Tuota vois kyllä kokeilla. Viime yö meni taas pyöriessä, kun oli niin kipee koko ajan. Nytkin istun tässä tuolilla puolittain, kun ei kerta kaikkiaan kärsi istua kunnolla :(

Juu, ihan purkista. Kannattaa tosiaan kokeilla =)

vielä tuosta lämppallohoidosta, mulle lääkäri väitti etteisen jälkeen enää voi raskautua ollenkaan :o no, ihan sama, koha sen vaan sais niin ei tarviis linnottautua vessaan 3-5päivää kuussa.. :kieh:

Lämpöpallohoito sopii heille, jotka eivät enää halua lapsia.

Kohdunpoisto =)

Joo, se on aika lopullinen. Itselleni se oli ainoa oikea ratkaisu, lapsiluku täynnä, ikä, kivuliaat/runsaat kuukautiset. Kaikki kriteerit tuli täytettyä :)

Mulla kans kahen raskauden ja hormonikierukan jälkeen tullut ihan mahdottomat oviskivut, ekan kerran kun tuli niin luulin että se on umppari ja olin suunnilleen jo lähdössä sairaalaan... Menkkakipuja ei kyllä onneksi oo.

Kohdunpoisto =)

Joo, se on aika lopullinen. Itselleni se oli ainoa oikea ratkaisu, lapsiluku täynnä, ikä, kivuliaat/runsaat kuukautiset. Kaikki kriteerit tuli täytettyä :)
Mikä siihen on se raja?

Maine coon, itellä on kokemusta km mutta vain varhaisilla viikoilla, ei voi käsittää miks noilla viikoilla viel pitää menettää vauva :'(

Mulle tämä on siinäkin mielessä tosi kova pala, että raskaus aluksi oli shokki ja kun sitten sopeuduin ja innolla jo odotin, niin sitten toinen shokki. Kaikenlisäksi pikkuinen olisi ollut poika, jota kovasti toivoin, kun esikoinenkin on poika ( jo 18v ).Tyttöjä on 4.Mutta niin siinä kävi, että eka oli poika ja viimeinen olisi ollut, jos olisi saanut syntyä elämään.Ja tas mä vollotan :'( :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
ei sulle auttais ehkäsyrenkaat? itellä ne vei kaikki kivut :|

Kokeilin sitä, ja ekalla kerralla vuosin kun seula (ei normaalia ), annoin yhden luomukierron tulla välissä, ja kokeilin uudestaan. Sit sain ihan helkkarinmoisen allergisen reaktion, ihottuman, siitä... Joten rengas lähti aika äkkiä veks, enkä halua kokeilla sitä enää.

Maine coon, itellä on kokemusta km mutta vain varhaisilla viikoilla, ei voi käsittää miks noilla viikoilla viel pitää menettää vauva :'(

Mulle tämä on siinäkin mielessä tosi kova pala, että raskaus aluksi oli shokki ja kun sitten sopeuduin ja innolla jo odotin, niin sitten toinen shokki. Kaikenlisäksi pikkuinen olisi ollut poika, jota kovasti toivoin, kun esikoinenkin on poika ( jo 18v ).Tyttöjä on 4.Mutta niin siinä kävi, että eka oli poika ja viimeinen olisi ollut, jos olisi saanut syntyä elämään.Ja tas mä vollotan :'( :ashamed:

voi että :( iso halaus sulle ja jaksamista eteenpäin, toi on tosi raskasta. muista puhua paljon. :hug: :hug:

Voin kuvitella, odotanhan itsekkin ylläriä, viimeistä sellaista. eipä ole ollut ruusuilla tanssimista tämä odotus joten jää ihan tasantarkkaan viimeiseksi lapsukaiseksi, ollaampahan vaikka sitten ilman seksiä.

:hug: Itke vaan. Se helpottaa, hetkellisesti. Mutta vaikka kuinka klisee se onkin, että aika parantaa, niin se pitää paikkansa. Ei kukaan nyt lastansa unohda, eikä tarviikaan, mutta suru muuttaa ajan myötä muotoaan, ja hellittää vähän. Ikävä kyllä on, ja pysyy... :hug: Voi kun saisin olla nyt sun vieressä, niin halaisin sua pitkään :'( Tuntuu niin pahalle sun puolesta, kun tiedän, mitä käyt läpi.

Yhteistyössä