Mua korpee kyllä nyt ja rajusti!! (sisältää nurinaa )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
|O OVULAATIO! V*ttu, että voi olla kipee! Mikään lääke ei auta, ei pysty istahtamaan alas normaalisti, koko ajan koskee, ja tätä jatkuu 3 päivää. Menkkojen aikasesta kivusta puhumattakaan, mutta tämäkin alkaa jo normaalia elämää haittaamaan.

Joku joskus teininä mulle sano, että kyllä ne menkkakivut helpottaa ekan synnytyksen jälkeen. JA PASKAN MARJAT, sanon minä!! |O Jokaisen raskauden myötä on vaan pahentunu, ja nykyään jo oviskin on yhtä tuskaa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Olisiko hormonikierukasta apua sinulle? Minulla auttoi sietämättömiin kipuihin. Ellet toivo lasta tietysti.

En saa kierukkaa. Ollu yksi ku raskaus, ja sitä ei suositella, koska se lisää uusimisen riskiä, mikä taas voi johtaa siihen, että menetän uuden ku:n jälkeen myös ainoan munajohtimen... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
sä sentään ovuloit, se kun ei oo kaikille itsestäänselvyys. ja ilman ovista ei kuulu vauvaa :(

Ei niin tietysti, mutta kun näyttää nyt hyyyvin varmalle se, että meidän lapsiluku on täynnä. Ja jos tätä pitää vielä reilu 20v kestää jokua kuukausi niin... |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
saanko tuppautua samaan ketjuun?
Oon ite miettiny että nyt kun pääsen sterilisaatioon sitten joskus niin jos sais lämpöpallohoidon kaupanpäälle, mulla on ihan järkyttävät menkat..

Teretulemast. Mikä se semmonen lämpöpallohoito on? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:
Mulla oli kans, aivan järkyttävää tuskaa, oviksessa ehkä pahemmat. Luojalle kiitos, ettei enää.

Millä ne sit helpotti? Eläkä sano, että raskaus! :kieh:

Mulla oli myös ennen järkyt tuskat. Ekan raskauden jälkeen ne oli pahimmillaan, mutta nykyään kumma kyllä kivut on helpottaneet. Enkä osaa valitettavasti sanoa, että mikä kivun vei pois. Oletko kokeillut E-vitamiinia ja omegaa? E-vitamiini oli mulla kai ainoita mikä vähän helpotti.

siinä tuhotaan kohdun limakalvo, eli sen jälkeen raskaustuminen on mahitonta.
mulla siis on menkat sarjaa -teurastin härän- saattaa vuotaa pari desiä päivässä. ja kivut on helvetilliset.
ei mua ainakaa yhtään haittaa jos vaikka loppusivatki kokonaan.
Toki ei poista ovisongelmaa.

Sama vika. Ja mulla on hormonikierukka, ei ole auttanut oviskipuihin yhtään ja 3v jo ollut. Seksistä on turha haaveilla oviksen aikaan, mulla on raskauksien jälkeen vaan pahentunut tämä. Ennen lapsia en tuntenut koko ovulaatiota! Nykyään se 3-4pv menee kivuissa, joutuu tosi varovasti kävelemäänkin kun saattaa vihlaista tosi kovaa alavatsalta. Ja oikealla puolella oikeastaan kivut aina... Ja vessassa käynti kans tuskaa jos joutuu isommalla käymään, vedet silmissä saa äheltää... :(

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:
Mulla oli kans, aivan järkyttävää tuskaa, oviksessa ehkä pahemmat. Luojalle kiitos, ettei enää.

Millä ne sit helpotti? Eläkä sano, että raskaus! :kieh:

Mulla oli myös ennen järkyt tuskat. Ekan raskauden jälkeen ne oli pahimmillaan, mutta nykyään kumma kyllä kivut on helpottaneet. Enkä osaa valitettavasti sanoa, että mikä kivun vei pois. Oletko kokeillut E-vitamiinia ja omegaa? E-vitamiini oli mulla kai ainoita mikä vähän helpotti.

Ihanko purkista popsit sitä? Tuota vois kyllä kokeilla. Viime yö meni taas pyöriessä, kun oli niin kipee koko ajan. Nytkin istun tässä tuolilla puolittain, kun ei kerta kaikkiaan kärsi istua kunnolla :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
sä sentään ovuloit, se kun ei oo kaikille itsestäänselvyys. ja ilman ovista ei kuulu vauvaa :(

No voi voi. Ja kukaan ei tietenkään saa valittaa asiasta, joka on sulle ongelma. Muistathan, ettet valita IKINÄ MISTÄÄN, koska kaikki sun ongelmista voi olla jollekin kipeitä asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama vika. Ja mulla on hormonikierukka, ei ole auttanut oviskipuihin yhtään ja 3v jo ollut. Seksistä on turha haaveilla oviksen aikaan, mulla on raskauksien jälkeen vaan pahentunut tämä. Ennen lapsia en tuntenut koko ovulaatiota! Nykyään se 3-4pv menee kivuissa, joutuu tosi varovasti kävelemäänkin kun saattaa vihlaista tosi kovaa alavatsalta. Ja oikealla puolella oikeastaan kivut aina... Ja vessassa käynti kans tuskaa jos joutuu isommalla käymään, vedet silmissä saa äheltää... :(

:hug: Niin tuttua. Minä tosin oon aina tuntenu oviksen, heti sillon jo kun ekat menkat alko. Mutta raskauksien myötä pahentunu.

Oon ite miettiny että nyt kun pääsen sterilisaatioon sitten joskus niin jos sais lämpöpallohoidon kaupanpäälle, mulla on ihan järkyttävät menkat..

http://www.vaasankeskussairaala.fi/WebRoot/1013451/alasivu_alue1_listaus.aspx?id=1042206

Itse olen menossa sterilisaatioon ja samassa yhteydessä lämpöpallohoito.Kunhan nyt ensin on keskenmenon( rv20+4) jälkeinen jälkitarkastus suoritettu ja saatu menkat kunnolla käyntiin ja säännölliseksi kierto.Sterilisaatiosta ja lämpöpallohoidosta keskussairaalan naistentautien lääkäri soittaa mulle 23.12, niin suunnitellaan asiaa eteenpäin

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:

http://www.vaasankeskussairaala.fi/WebRoot/1013451/alasivu_alue1_listaus.aspx?id=1042206

Itse olen menossa sterilisaatioon ja samassa yhteydessä lämpöpallohoito.Kunhan nyt ensin on keskenmenon( rv20+4) jälkeinen jälkitarkastus suoritettu ja saatu menkat kunnolla käyntiin ja säännölliseksi kierto.Sterilisaatiosta ja lämpöpallohoidosta keskussairaalan naistentautien lääkäri soittaa mulle 23.12, niin suunnitellaan asiaa eteenpäin

:o APUA, oletko sä saanu keskenmenon? :'( Olen tosi pahoillani :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:

:o APUA, oletko sä saanu keskenmenon? :'( Olen tosi pahoillani :hug:

Kyllä se shokkiuutinen eteen tuli torstaina äippäpolilla.Halaus tuli kyllä taas tarpeeseen.Vieläkin tunteet pinnassa ja aika-ajoin itku pääsee.Kuvittelin olevani vahvempi, mutta en olekaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletsä huomannut ap et sä olet kova valittamaan, aina on kaik päin peetä. Pisti vaan silmään, ei muuta

Mut mä valitan aiheesta! :laugh:

:hug: Sori, jos pilasin sun päivän, ja älä jatkossa avaa mun aloituksia, jos häiritsee.

Yhteistyössä