Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:saanko tuppautua samaan ketjuun?
Oon ite miettiny että nyt kun pääsen sterilisaatioon sitten joskus niin jos sais lämpöpallohoidon kaupanpäälle, mulla on ihan järkyttävät menkat..
Teretulemast. Mikä se semmonen lämpöpallohoito on?![]()
http://www.vaasankeskussairaala.fi/WebRoot/1013451/alasivu_alue1_listaus.aspx?id=1042206
Itse olen menossa sterilisaatioon ja samassa yhteydessä lämpöpallohoito.Kunhan nyt ensin on keskenmenon( rv20+4) jälkeinen jälkitarkastus suoritettu ja saatu menkat kunnolla käyntiin ja säännölliseksi kierto.Sterilisaatiosta ja lämpöpallohoidosta keskussairaalan naistentautien lääkäri soittaa mulle 23.12, niin suunnitellaan asiaa eteenpäin
APUA, oletko sä saanu keskenmenon? :'( Olen tosi pahoillani :hug:
Kyllä se shokkiuutinen eteen tuli torstaina äippäpolilla.Halaus tuli kyllä taas tarpeeseen.Vieläkin tunteet pinnassa ja aika-ajoin itku pääsee.Kuvittelin olevani vahvempi, mutta en olekaan :ashamed:
Hei, jos haluat niin voit laittaa yv:iä, itsehän kokenut saman 04/08. Vauva oli menehtyny n. rv 15, ja asia huomattiin rv 18 neuvolassa. :hug:
Itseasiassa meidänkin vauva oli jo menehtynyt rv 15 ja huomattiin sitten rakenneultrassa.Jostain syystä mulla oli pahat aavistukset alun alkaen ja mitään isompia juttuja en ostanut( vaatteita olin kyllä hankkinut ), koska pidin sitä rakenneultraa sellasena määränpäänä... ajattelin että vasta sitten, jos siellä selviää, että kaikki olisikin hyvin, mutta koko ajan siis epäilin.Esikoista kun odotin, niin aavistin hänen kohdallaan myös ikäviä asioita ja ne sitten tapahtuivatkin, mutta onneksi poika parani täysin ja on nyt terve 18v nuorimies