Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:kun lähipiirissä ei oikeen oo kellään tyttöä.
Tossa uusimmassa käsityö lehdessä olis ihania kaavoja/neuleita tyttölapselle mut turha mun on niitä ees haaveilla tekeväni kun ei oo ketän kelle tekis :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:kun lähipiirissä ei oikeen oo kellään tyttöä.
Tossa uusimmassa käsityö lehdessä olis ihania kaavoja/neuleita tyttölapselle mut turha mun on niitä ees haaveilla tekeväni kun ei oo ketän kelle tekis :ashamed:
ne oli kyl tosi ihania. mä tykkäsin siitä vaaleenvihreestä missä oli säärystimet ja panta kans.
tee sellanen vaikka omaksi iloksi ja laita säilöön, kun sitten tyttö tulee joko itsellesi tai lähipirille. sillee mäkin kaikkee hamstraan.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:kun lähipiirissä ei oikeen oo kellään tyttöä.
ne oli kyl tosi ihania. mä tykkäsin siitä vaaleenvihreestä missä oli säärystimet ja panta kans.
tee sellanen vaikka omaksi iloksi ja laita säilöön, kun sitten tyttö tulee joko itsellesi tai lähipirille. sillee mäkin kaikkee hamstraan.
Mä kans siihen ihastuin![]()
Ja se ruusukuviollinen tyttöjen pitkä takki :heart: