Mua harmittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
kun lähipiirissä ei oikeen oo kellään tyttöä.
Tossa uusimmassa käsityö lehdessä olis ihania kaavoja/neuleita tyttölapselle mut turha mun on niitä ees haaveilla tekeväni kun ei oo ketän kelle tekis :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Tossa uusimmassa käsityö lehdessä olis ihania kaavoja/neuleita tyttölapselle mut turha mun on niitä ees haaveilla tekeväni kun ei oo ketän kelle tekis :ashamed:

ne oli kyl tosi ihania. mä tykkäsin siitä vaaleenvihreestä missä oli säärystimet ja panta kans.
tee sellanen vaikka omaksi iloksi ja laita säilöön, kun sitten tyttö tulee joko itsellesi tai lähipirille. sillee mäkin kaikkee hamstraan.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

ne oli kyl tosi ihania. mä tykkäsin siitä vaaleenvihreestä missä oli säärystimet ja panta kans.
tee sellanen vaikka omaksi iloksi ja laita säilöön, kun sitten tyttö tulee joko itsellesi tai lähipirille. sillee mäkin kaikkee hamstraan.

Mä kans siihen ihastuin :D
Ja se ruusukuviollinen tyttöjen pitkä takki :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

Mä kans siihen ihastuin :D
Ja se ruusukuviollinen tyttöjen pitkä takki :heart:

JOO! mä aattelin tehä mein likalle sellasen. se on kyl vähä iso, mut pitää pikkasen pienentää.

mut siitä sais helposti modattua pojille sellasen ulsteri takin.

Onko tossa käsityölehdessä yleensä enemmän tytöjen neuleita kun poikien, vai onko se niin että poikien neuleet on niin samanlaisia ettei ne erotu massasta. Aina jotain palmikkoneuletta.

Mua harmittaa kun ei mun kannata alkaa itelle tekemään mitään enuletta, ei ole aikaa ja jos mä nyt laihdun niin sit jää isoks. Tota Kaffe Fasettiin lankaa mä himoitsen, sitä tummemppa, mis oli enemmän vihreetä. Ehkä siitä vois tehä pipon, kaulahuivin ja käsineet itelle.

Mun on aika turha kans alottaa itelleni tekeen mitään, ne vaan jää kesken :snotty:

Mut tytöille taitaa olla pikkasen enempi variaatioita noissa neuleissa.

Jossain aikasemmassa lehdessä oli aivan mahtava villatakki lapselle ja tein meidän pojalle sellasen limenvihreä-oranssin värisen takin =)

Mä kyl ajattelin käydä noita vanhoja numetoita läpi, niitä löytyy ainakin neljän vuoden taakaa. Mies ei yhtään ymmärrä mitä mä niitä säästän mut eihän sitä ikinä tiedä koska jonkun vaatteen haluaa omeella, tai siis koska on saanu ittensä sellasiin mittoihin et olis kiva tehdä vaatteita.

Yhteistyössä