mua ärsyttää mun porukat,koko joulu mun vastuulla vissiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blaaahh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blaaahh

Vieras
siis olen nuori yh äiti ja ollaan porukoillani usein nyt oltu vko taas ja siis mä oon laittanut kaikkii kyntteliköt,joulukoristeet verhot yms ko muut ei saa aikaseks mitään.. outoa sinäsä ko en asu täällä..ja siivoilen muuten lattiat suorastaan lainehtii roskista, ne tuntuu odottavan oikeen et mie laitan.. eilen haettiin kuuset mettästä isän kanssa,piti eilen laittaa nyt tänään mut ei mitään tapahdu ko yritän monta kertaa sanoa et voisko sen kuusen jo laittaa ettei kuivu... ei löydy kuusen jalkaa ja pitäs laittaa ämpäriin,noh laitetaan ämpäriin mut ei mitään tapahdu.. annanko kuusen kuivua tonne vai haenko ite sisälle..aaargght. ärsyttää tää asetelma et koko joulujutut mun vastuulla,eikä kyse oo siitä ettei ne haluis vaan oikeesti ettei saa aikaseksi..jos mä en tee niin niitä ei laiteta ollenkaa ehkä aattona äitee herää nyt on joulu.. tuo kinkku juttukin pitäs pakkaseen ostaa ko ei sit enää oo missään jos jättää 21 pvä ja tota isäkin sano.. mut ihan varma jos en muistuta siitä joka pvä ja sano et nyt mennään hakee kinkku kaupasta ni kas ei saada kinkkua ollenkaan.. ihan kaikki jätetään viimetippaan esim nuo kortit nyt ko en muistuttanut..:/

ne kyllä pitää joulusta ja on tyytyväisiä ko oon laittanut joulua...alkaa vaan kohta tulee fiilis et luovutan jos ne ite saa edes kuusta sisälle ni kuivukoot pystyyn..:/

No mitäpä jos vaikka menisitte takaisin mukelosi kanssa omaan kotiinne? Ja vietätte joulun ihan vain siellä. Ei tartte tehdä toisten puolesta yhtään mitään.

no kuusi piti tuoda eilen.. sit tänään mut ei vieläkään aikaiseksi saanut.. huomenna tulee vieraitakin ni piti siks olla kuusi pystys..mut eipä taida olla..kaipa se möllöttää tuol aattoaamuun.. tai "unohdetaan" vallan..kuusi laitettu aina yli vkoa ennen joulua..

Jos aina ennen on kuusi laitettu viikko ennen joulua..mikä tässä joulussa on erilaista?
Onko sun vanhemmat sairaita tai onko heillä jotain keskenäisiä asioita jotka painaa ja joulun laitto tuntuu sivuseikalta..? :(

Jos sulle alkaa tuntuu ylivoimaiselta niin lähdet vaan kotiin.

Mä olen miettinyt miten olisin voinut järjestää asiat niin tänä vuonna,et olisin laittanut aaton meillä mun perheelle,mun pienemmille sisaruksille ja vanhemmille..
Harmittaa,kun vanhemmilla remontti uudessa kodissa ja nykyinen asunto,kuin "lähtevä laiva".
Tiiän,et äiti ei jaksais mitää joulu juttuja...Ja mua harmittaa,että meille ei vaan mahdu. :(

siis olen nuori yh äiti ja ollaan porukoillani usein nyt oltu vko taas ja siis mä oon laittanut kaikkii kyntteliköt,joulukoristeet verhot yms ko muut ei saa aikaseks mitään.. outoa sinäsä ko en asu täällä..ja siivoilen muuten lattiat suorastaan lainehtii roskista, ne tuntuu odottavan oikeen et mie laitan.. eilen haettiin kuuset mettästä isän kanssa,piti eilen laittaa nyt tänään mut ei mitään tapahdu ko yritän monta kertaa sanoa et voisko sen kuusen jo laittaa ettei kuivu... ei löydy kuusen jalkaa ja pitäs laittaa ämpäriin,noh laitetaan ämpäriin mut ei mitään tapahdu.. annanko kuusen kuivua tonne vai haenko ite sisälle..aaargght. ärsyttää tää asetelma et koko joulujutut mun vastuulla,eikä kyse oo siitä ettei ne haluis vaan oikeesti ettei saa aikaseksi..jos mä en tee niin niitä ei laiteta ollenkaa ehkä aattona äitee herää nyt on joulu.. tuo kinkku juttukin pitäs pakkaseen ostaa ko ei sit enää oo missään jos jättää 21 pvä ja tota isäkin sano.. mut ihan varma jos en muistuta siitä joka pvä ja sano et nyt mennään hakee kinkku kaupasta ni kas ei saada kinkkua ollenkaan.. ihan kaikki jätetään viimetippaan esim nuo kortit nyt ko en muistuttanut..:/

itse en ees vietä koko joulua tänä vuonna!

Yhteistyössä