B
blaaahh
Vieras
siis olen nuori yh äiti ja ollaan porukoillani usein nyt oltu vko taas ja siis mä oon laittanut kaikkii kyntteliköt,joulukoristeet verhot yms ko muut ei saa aikaseks mitään.. outoa sinäsä ko en asu täällä..ja siivoilen muuten lattiat suorastaan lainehtii roskista, ne tuntuu odottavan oikeen et mie laitan.. eilen haettiin kuuset mettästä isän kanssa,piti eilen laittaa nyt tänään mut ei mitään tapahdu ko yritän monta kertaa sanoa et voisko sen kuusen jo laittaa ettei kuivu... ei löydy kuusen jalkaa ja pitäs laittaa ämpäriin,noh laitetaan ämpäriin mut ei mitään tapahdu.. annanko kuusen kuivua tonne vai haenko ite sisälle..aaargght. ärsyttää tää asetelma et koko joulujutut mun vastuulla,eikä kyse oo siitä ettei ne haluis vaan oikeesti ettei saa aikaseksi..jos mä en tee niin niitä ei laiteta ollenkaa ehkä aattona äitee herää nyt on joulu.. tuo kinkku juttukin pitäs pakkaseen ostaa ko ei sit enää oo missään jos jättää 21 pvä ja tota isäkin sano.. mut ihan varma jos en muistuta siitä joka pvä ja sano et nyt mennään hakee kinkku kaupasta ni kas ei saada kinkkua ollenkaan.. ihan kaikki jätetään viimetippaan esim nuo kortit nyt ko en muistuttanut..:/