Mua ärsyttää meidän naapurit ihan suunnattomasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kettuuntunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei lapset kuulu vuokrasuhteeseen, eikä muutkaan ylimääräiset hommat. Ala vain vetää rajoja tiukasti. Jos vuokranantaja ei sitä ymmärrä, niin parempi onkin etsia toinen asunto. Nythän he käyttävät teitä vain hyväksi.

Vuokralaisilla on oikeus yksityisyyteen.

Emt, musta tuntuu ettei noi muutenkaan edes halua hoitaa itse lapsiaan. Niillä on oikeasti joka päivä joku niiden sukulainen vähintään muutaman tunnin kattomassa noiden lasten perään että vanhemmat pääsee milloin mistäkin. Joo, ehkä oon vähän kateellinenkin, meidän lapsi saadaan hoitoon max kerran kahdessa kuukaudessa, mutta en mä kyllä sitä kokonaankaan haluisi muilla hoidattaa. Ehkä se on niiden mielestä ihan normaalia.

Ap ei ole tiukkapipo, hänen ei todellakaan tarvitse sietää tuollaista. Naapuri käyttää sua niin kauan hyväkseen, kun sä annat sen tapahtua. Jos sä et pistä stoppia tuohon raakasti, se ei tule loppumaan. Tuollainen ihminen, joka tekee tuollaista, ei todellakaan ymmärrä, jos sä yrität hiljaa ottaa hajurakoa. Tee lapsille selväksi, että heidän pitää leikkiä omalla pihalla. Sun on pakko kovetta itseäsi, jos meinaat että tuo loppuu. Muuten sä marmatat siitä niin kauan, että saat tarpeeksesi, ja muutat pois.kyllä lapsillekkin voi tehdä selväksi rajat, eikä he saa tehdä mitä vaan.

Te vuokrasitte vuokaranantajalta talon ja ne samalla vuokrasi teiltä teidän elämän?

Itse sanoisin kerralla kunnolla ja suoraan, sopisin pelisäännöt kerralla selväksi. Ja jos niitä rikoittaisiin niin silloin irtisanoisin vuokarasopimuksen ja muuttaisin muualle.

Kaveri asui vuokralla omakotitalossa ja hällä vuokranantajan perhe asui omassa talossa naapurissa. Vuokranantajat kun ei talvella jaksaneet kolata omaa pihaansa niin he jättivät autonsa kaverini kolatulle pihalle, teinipoika häiritsi kotirauhaa mitä ihmeellisin tavoin ja sanottaessa vain oli huutanut aina että kerta vanhempansa omistavat talon niin kaverillani ei ole mitään oikeutta sanoa vastaan tai lentää pihalle jne.
Sanomattakin varmaan selvää että kaverini muutti h...vetin kauas pois noista idiooteista.

Koirista sanot sinä eikä lasten äiti, sä koirien omistajana sanot lapsille miten koirien kanssa käyttäydytään ja saako niitä ottaa syliin vai ei yms. Ei lasten äiti voi tietää mitä sun koirille saa tai ei saa tehdä!

[QUOTE="koiravauva";24472578]Koirista sanot sinä eikä lasten äiti, sä koirien omistajana sanot lapsille miten koirien kanssa käyttäydytään ja saako niitä ottaa syliin vai ei yms. Ei lasten äiti voi tietää mitä sun koirille saa tai ei saa tehdä![/QUOTE]

No meinaatko etten oo sanonut, ihan niin kuin kaikesta muustakin, mutta kun ei mene mun sanomana perille. Ja heidän äiti on ollut ihan vieressä kun olen noista asioista ties kuinka monennen kerran sanonut, niin luulisi tietävän.

Kuulostaa kyllä ihmeelliseltä, liekkö tottakaan...Kuka nyt oudolta naapurilta pyytää leikkimökin maalausta ja leipomista? Itse en koskaan suostuisi edes maksusta. Koskaan ei pidä "veljeillä" liikaa naapureiden kanssa, pääsee paljon helpommalla kun elää omissa oloissaan. Ja toiseksi en koskaan vuokraisi asuntoa/taloa jos omistaja asuisi lähelläkään

[QUOTE="tintti";24472763]Kuulostaa kyllä ihmeelliseltä, liekkö tottakaan...Kuka nyt oudolta naapurilta pyytää leikkimökin maalausta ja leipomista? Itse en koskaan suostuisi edes maksusta. Koskaan ei pidä "veljeillä" liikaa naapureiden kanssa, pääsee paljon helpommalla kun elää omissa oloissaan. Ja toiseksi en koskaan vuokraisi asuntoa/taloa jos omistaja asuisi lähelläkään[/QUOTE]

No vai niin. Koska itselle ei oo näin käynyt niin ei voi olla totta vai? En tiedä onko tuo nyt niin tavatonta pyytää naapurilta apua, ja oliko se nyt alunperinkin tyhmä asia tarjota apua kun pyydetään, me kuitenkin yritettiin vaan olla ystävällisiä että saataisiin hyvät välit heti alusta alkaen. Pieleen kuitenkin taisi mennä. Ja mä en tosiaan ajatellut ett siitä ois mitään ongelmaa että vuokranantaja asuu samalla pihalla, kun ei meillä kuitenkaan ole mitään salattavaa ja ei esim. aiota maksaa vuokria myöhässä tms. Mistä me voitin etukäteen tietää minkälaisia ihmisiä nuo on, oisivathan voineet olla toisenlaisiakin.

Yhteistyössä