Mua ällötti mun kaveri :( (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
Kun olin tupareissa ja mun kaveri oli sitten tietenkin laittanut kämpän kuntoon ja tilannut uudet huonekalut, ei siinä mitään. Mutta huomasin, että kaikilla seinillä oli kehistetty ainoastaan kaverin hääkuvia, isoina ja vähän pienimpinä versioina. Näytti siltä,että kaikki olisi kehystetty siitä yhdestä kuvasta, näytti ainakin samalta kaikki. Siis melkein joka seinällä. Sitten kävin heidän makkarissa ja kummallakin yöpöydällä oli valokuva, toisella puolella mun kaverin naamakuva ja toisella sen miehen naamavärkki. Jotenkin tuli ällöolo koko hommasta. Jos tajuutte mitä ajan takaa.
Jollainlailla huomasin kaverin itsekkyyden ja omahyväisyyden ja se ällötti mua perheenäitinä. Tottakai hääkuvia saa olla esillä ja omiakin, mutta jotenkin se itsensäihaileminen....

Mitä mieltä muut? Oonko jotenkin kummallinen :)

Musta tuos ei oo mitää kummallista . Ja miten sua ällöttää toisten naamakuvat yöpöydillä :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Onko niillä lapsia? Olisin aika kummissani, jos en näkisi perheellisen ihmisen kämpässä yhtään kuvaa lapsista, mutta kai lapsettomat saa seinilleen laittaa mitä lystää :)

meillä ei oo mitään kuvia esillä..ei lapsista, eikä meistä auikuisista. ollaanko nyt kummallisia? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Naisen elämässä on hyvin vähän muita naisia, joita voi oikeiksi ystävikseen kutsua.

Muuten ihan samaa mieltä Keittiönoidan kanssa, paitsi en tästä viimeisestä lauseesta. Mun elämään on ainakin siunaantunut useampiakin ihania ihmisiä, ystäviä. Niin naisia kuin miehiäkin. Enkä osaa kuvitella, että niitä suuremmin edes kiinnostaa mun sisutukselliset mauttomuuteni. :)

No miten vaan, mutta tarviiko niitä omia pärstäkuvia olla kaikkialla? Se mua ihmetyttää. Ei normaali kuvien esilläolo. Tottakai pitää olla perhekuvia kehystetty, mutta tämä oli jotenkin erikoista :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Ap, kuullostat kateelliselta :)
Joakainen tyylillään.

en ole kateellinen. Minulla on ihana lapsi ja ihana mies, ei ole syytä kateuteen. Voisin itse myös ripustaa omiakuvia huushollini täyteen, mutta en tee sitä.

Asia näköjään jakaa ihmisten mielipiteitä. Joidenkin mielestä mä olen kummallinen ja kaveri normaali ja joidenkin mielestä kaveri outo ja minä normaali. :)

Kaverini samalla tavalla kuvia tusinan teetti itselle mutta hyllyyn laittoi.
Hän eli eräänlaisessa "kuplassa" sen liiton ja miehen suhteen ja korosti sitä ei itseään.
Erosivat sitten vuoden päästä.

Meillä ei hääkuvaa missään muualla kuin makkarin seinällä sängyn päädyn yläpuolella ja sekin on siskoni maalaama taulu meistä.

Me käytiin vastottain katsomassa yhtä asuntoa missä oli hääkuvia joka puolella kehystettynä, itse en varmaan sellasia kuvia jaksais päivästä toiseen katsella mutta joillekin naimisiinmeno ja täydellisen prinsessanapäivän muistot saattaa merkata niin paljon että haluavat vaalia niitä hetkiä koko ajan, suon sen mielelläni heille.

Meillä itellä on makkarissa yhteisvalokuva siitä päivästä kun aikoinaan tavattiin ihan ensimmäisen kerran ja lisäksi seinillä muita perhekuvia, lapsikin tykkää aina työpäivän aikana käydä katsomassa isänsä kuvaa seinältä. Jos jotain ällöttää niin pystyy varmaan pitämään sen mahassaan sen parin tunnin verran kun kylässä on, harvemmin meillä on yövieraita.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Olet kummallinen, Tai siis minusta on kummallista, jos jotakuta alkaa ällöttämään kaveri pelkästään kaverin sisustustyylin vuoksi. Mua saattaa ällöttää kaveri, jos kuulen sen sekaantuneen lapsiin tai eläimiin, mutta ei tosiaan ala kaveri ällöttämään, vaikka se tapetiosi koko kämpän hääkuvillaan.

Lisään vielä, että jos joku mun ystäväni - sullahan oli vaan kaverista eikä ystävästä kyse, joten tilanne on ihan eri - ripustaisi joka seinälle hääkuvansa kymmeneen kertaan, ajattelisin sydämessäni, että ystäväni on mielettömän onnellinen ja ehkä löytänyt sen rakkauden, joka kestää hautaan asti. Ja olisin vilpittömän iloinen ystäväni puolesta.

Peesi

Mulla on kehyksissä kuva mun malliajoilta... ai hitsi mä oon itsekäs ja pinnallinen.

Oikeesti. Mä kyllä katselen mitä ihmisillä on seinillä, mutta kavereitani ja ystäviäni en ala sen perusteella arvostelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
On tullut mieleen, että haluaako se näyttää että heidän elämänsä on täydellistä? On muutekin sellainen perfektionisti-tyyppiä. Ennen pidin tätä kaveria syvällisenä ihmisenä mutten kyllä enää. Pinnallisena paremminkin :(

no onpahan musta aika outoa jos muutama valokuva saa sut muuttamaan mielipidettäs tästä kaveristas noin täydellisesti....... ette vaan itse olis tämmönen ns. pinnallinen ihminen eikä sun kaveris...tai sit sä oot jostain katkera,semmosen kuvan sun teksteistäs nyt sai........

Yhteistyössä