Friteerataan ja maustetaan. Otetaan takajaloista ote, nypätään pää (ja sisälmykset) irti ja loput jalat ja haukataan. Takajalat jäävät syömättä.
Mulla olis tuossa sour cream & onion maustettuja sirkkoja, jos maistuu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Friteerataan ja maustetaan. Otetaan takajaloista ote, nypätään pää (ja sisälmykset) irti ja loput jalat ja haukataan. Takajalat jäävät syömättä.
Minuakin ahdistaa, nyt kun aloin ajatella että on ulkopuolelta "määrätty" missä me olemme joulun. No lasten mummulassa tietenkin :kieh:
Viime joulu oli ihana! Oltiin vain kotona, rentouduttiin ja tehtiin vain niitä ruokia, mitä haluttiin.
Joululla on minulle vähän sellainen surullinen merkitys, mitä en nyt tahdo erikseen alkaa kertoilla. Mutta hartain toiveeni on, että saisin olla kotona, syödä omassa kotonani, saunoa omassa saunassa jos tahdon. Joulu vieraiden pöydässä vuodesta toiseen on kurjaa. Siis oikeasti vieraiden.
Inhoon joulua, liikaa huonoja muistoja ja vihaan sitä ihmisten hössötystä, esittämistä ja tekopyhyyttä jouluisin.
Me ollaan viime vuosina oltu joulut kylpylässä lillumassa tai etelässä. Tänä vuonna se ei kuitenkaan ole mahdollista ja mua ahdistaa.
Onks kamalan väärin syödä jouluna pizzaa (kun oikeesti kukaan ei edes tykkää niistä joulusapuskoista) ja katsoa telkkaria? Lapset sais lahjat mutta muuten moista juhlaa ei vietettäis mitenkään.
Mitä muut ei joulua fanittavat meinaa tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24666086:Kai aikuiset ihmiset saa olla joulun missä haluaa? MIkä siitä yhdestä päivästä tekee niin erikoisen, että just se on vietettävä yhdessä?
En tiedä, täytyy kysyä sitä isovanhemmilta :kieh:
Tässä on kyllä sellainen kompromissikin, että mies on mielellään joulun lapsuudenkodissaan. Minulla ei sellaista olekaan, joten minä olisin taas mieluiten omassa kodissani. Koska näyttää olevan minun vuoroni taipua, niin suututtaa jo etukäteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24666129:Njaa...Pyytäkää ukkos vanhemmat teille?
No way in hell. Kotini on linnani, ja sitä rataa.
No way in hell. Kotini on linnani, ja sitä rataa.
Voi kamala...olenkos mä nyt jotenkin pilannut mun lapset kun hekin ovat viettäneet perinteistä tansanialaista joulua ilman kinkkua, laatikoita yms.?? Kävi vielä musta joulupukkikin :O voi hirvitys ja joulukuustakaan ei ollut eikä riisipuuroa vaan joutuivat muita juttuja syömään esimerkiksi rapeiksi paistettuja pikkuruisia heinäsirkkoja ... voi kamala, miten mun lapsille nyt käy?