Mua ahdistaa. Auttakaa ja kertokaa nukutuksesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nukutettava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis apua. Mäkö mahdollisesti höpötän heräämössä. Taas uus asia jota alan pelätä. Onko se niinku kännissä olis? Tai pahempaa, ei mitään hillintää? Sit ne kuitenki nauraa mulle kahvihuoneessa ja mielessään koko sen ajan ku oon sairaalassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Nukutettava:
Siis apua. Mäkö mahdollisesti höpötän heräämössä. Taas uus asia jota alan pelätä. Onko se niinku kännissä olis? Tai pahempaa, ei mitään hillintää? Sit ne kuitenki nauraa mulle kahvihuoneessa ja mielessään koko sen ajan ku oon sairaalassa...

Ei naura se on ihan luonnollista et jotain höpöttää.En oo koskaan kuullu itestäni mitään ja taatusti olen iteki höpissy ku oon heräilly.

Kiitos teille vastauksista. Helpotti kuulla pelkkiä positiivisia kertomuksia! Tuo näkymättömän ninnin tarina oli aika hurja, mutta hyvä ettet itse muista. Kai tää on taas sellainen asia, että pitää luottaa henkilökuntaan.

Vielä jos joku lukee tätä niin sattuuko dreenin poisto?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kiitos teille vastauksista. Helpotti kuulla pelkkiä positiivisia kertomuksia! Tuo näkymättömän ninnin tarina oli aika hurja, mutta hyvä ettet itse muista. Kai tää on taas sellainen asia, että pitää luottaa henkilökuntaan.

Siis sen kanyylin, joka tulee kämmenselkään? Ei satu, ei ole hauskaakaan kylläkään. Mutta varmasti menee hyvin.

Voihan se toisilla sattua mut suurimmalta osalta keneltä oon poistanu ja miltä itestäni on tuntunu se tuntuu vaan hetken ilkeeltä mut ei satu.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:

Siis sen kanyylin, joka tulee kämmenselkään? Ei satu, ei ole hauskaakaan kylläkään. Mutta varmasti menee hyvin.

Dreeni ja kanyyli on kyl eri asioita

Joo tarkoitin siis tosiaan dreeniä joka poistaa leikkausalueelta verta/kudosnestettä tai mitä ikinä poistaakaan. Tippakanyyli mulla on synnytyksessä ollut eli sen tiedän eikä tunnu missään :)

joo enköhän mä nyt uskalla sinne sairaalaan sit leikkauspäivänä astella! Kiitos vielä!

Alkuperäinen kirjoittaja Nukutettava:
Joo tarkoitin siis tosiaan dreeniä joka poistaa leikkausalueelta verta/kudosnestettä tai mitä ikinä poistaakaan. Tippakanyyli mulla on synnytyksessä ollut eli sen tiedän eikä tunnu missään :)

joo enköhän mä nyt uskalla sinne sairaalaan sit leikkauspäivänä astella! Kiitos vielä!

Mulla oli dreeni lonkassa eikä sen poisto sattunut. paitsi niiden teippien poisto jolla se oli teipattu kiinni |O

Mulla leikattiin nuorempana korva ja esilääkitys annettiin. olin siitä jo niin pihalla että muistan hämärästi ku mua kuskattiin leikkaussaliin ja siel tehtii valmistelut. Sitte ku ne laitto sen nukutuksen ni se kyllä sattu. Tunsin ku se alko kulkemaan kämmenselästä käsivartta pitkin sydämeen johon sit nukahin. Kerkesin sanoo "ai saaaatana!". se oli viimeinen muistikuva! :D
Sit heräämössä heräilin mut en missään vaiheessa avannut silmiä. Räpläsin tokkurassa kokoajan sitä juttua pois sormesta jolla mitataa ilmeisesti sykettä jne..
Kun kotiuduin huoneeseen nukuin vaan kokoajan. Olin tosi väsy. Ku ekan kerran sain ruokaa ni oksensin sen poijes.
Mut ei jääny mitää huonoa muistoa leikkauksesta. Voisin vaik mennä uuestaa ku oli hauskaa olla niin pihalla esilääkityksestä... :laugh:

Yhteistyössä