MTV3:n

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohjelma...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohjelma...

Vieras
Eilen, todisti että naisen orgasmin tekeminen on vain naisen ongelma. Vain 1 tutkija työnsi vastuuta miehelle roskapussin kantamisella ja siivouksella. Esim kalun koolla ei ollut mitään merkitystä. Orgasmiton nainen pilaa elämäänsä passiivisella ja häpeilevällä asenteella. Syylliseksi joutuu useimmiten mies , omaa hölmöyttään.

Hyvä Pekka ;)

Enpä löytänyt ohjelmasta apua itselleni, orgasmittomuuteeni tässä parisuhteessa. Olen saanut orgasmin toisen kanssa, mutten mieheni. Mistä se sitten kertoo? Olen hyvin seksuaalinen, häpeilemätön olento. Mieheni vain ei saa minua tyydytettyä ja sillä sipuli. Siihen toteamukseen en ole tutkijoita tarvinnut..

Onhan maailmassa varmastikin niinkin ""tumpeloita"" miehiä, että heidän kanssaan menee homma pieleen, mutta kyllä orgasmin saanti/orgasmittomuus on suurimmaksi osaksi naisen omassa päässä. En itse ole koskaan törmännyt siihen, että mies olisi jotenkin niin huono, etten saisi orgasmia. Ne kerrat kun olen jäänyt ilman orgasmia, ovat olleet sellaisia, että ajatukset on lähteneet harhailemaan, eli en ole ollut 10:llä mukana leikissä. Vika ei todellakaan ole ollut miehessä. Mutta olenkin mennyt sänkyyn vain sellaisten miesten kanssa jotka TODELLA kiihottavat minua. Suuseksissä en ole koskaan saanut orgasmia, mikä harmittaa minua suuresti. Eikä siinäkään ole kyse miehen taitamattomuudesta, vaan tiedän että se on minun korvavälissäni, kun en pysty itse sitä tilannetta kontrolloimaan ja koko ajan vähän jännitän, että mies lopettaa tai vaihtaa asentoa tms. juuri kun alan laueta ja sitten se orkku jäisi vajaaksi... Eli ihan omassa pikku päässäni...

Orgasmi on taivaallinen, mutta sen saavuttaakseen naisen pitää laskea irti omasta kontrollistaan ja heittäytyä!

:'D *nauraa vedet silmissä* kyllä, Nissehän minä!

Niin, tiedän sen olevankin osittain omassa päässäni etten saa o:ta mieheni kanssa. Meillä kun on sattunut ja tapahtunut enkä luota mieheeni täysillä millään elämän osa-alueella. Uskon sen johtuvan pitkälti siitä ja mies on aikaa myöten sitten luovuttanut eikä enää edes yritä.

Ihan ensinnäkin suosittelisin lähdekritiikin käyttöä! =)

Jos jossakin MTV:n dokumentissa sanotaan jotakin, niin pakkohan sen on absoluuttinen totuus olla asiasta! Voi pyhä yksinkertaisuus!

Satuin itsekin muuten katsomaan dokumentin, ja aloittaja on kyllä tulkinnut ihan mielenkiintoisella tavalla sen olematonta sisältöä. Missään vaiheessa kun ei viitattu siihen, että orgasmittomuus olisi naisen VIKA. Kyse on yleensä tiedon puutteesta. Häpeilevä ja passiivinen asenne johtuu kulttuuristamme, ei NAISESTA itsestään.

Kysyppä hiljaa itseltäsi , kannattaako orgasmittoman naisen opetella masturpaatio kunnolla vai syyllistää yhteiskunta(ja miehet) omasta surkeudestaan. Ohjelman historia oli häpeää täynnä, mutta naiset ohjelmassa tiesivät vastuunsa.

Nimenomaan siitä on kyse, että vuosisatoja naisen orgasmia on vähätelty, sen olemassaolo on kiistetty tai sitä on pidetty haitallisena. Vielä nykyäänkin naisen rooli seksissä on passiivinen. Jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen, se on monen mielestä vähintäänkin epäilyttävää.

Ei kyse ole kenenkään syyttämisestä. Kyse on kylmästä faktasta. Naisen seksuaalisuus on ollut ja on edelleen osittain tabu.

Lähestulkoon kaikki naiset saavat orgasmin masturboidessaan. Pelkästään hyvät masturbaatiotaidot eivät riitä. Ongelma on nimenomaan siinä, että naisen ja miehen välisessä seksuaalisessa kanssakäymisessä naiset eivät saa orgasmia! Ei se ole kenenkään vika että asia on näin. Ihmiset tarvitsevat apua ja tietoa asiasta, syyllistäminen ei auta.

minusta oli outoa että siinä sanottiin ettei g-pistettä ole olemassa, koska minulla se on. ja ettei ilman klitoriksen hankaamista voi saada orgasmia, koska minä saan. jotkuthan voivat muuten saada orgasmin imettäessäänkin, vaikkei se ainakaan voi liittyä mitenkään klitorikseen.

Tyttöystäväni saa orgasmin kun hyväilen/imen hänen rintojaan ja on hän kerran saanut orgasmin jopa jalkoja hieromalla/hyväilemällä. Varmaan naisetkin saavat orgasmin herkästi varsinkin jos ovat halukkaita seksiin. Ohjelmassa myös naisen veri alkoi pian virrata kun hän katsoi rakastelua vaikka itse ei sitä tiennytkään.

Yhteistyössä