Onhan maailmassa varmastikin niinkin ""tumpeloita"" miehiä, että heidän kanssaan menee homma pieleen, mutta kyllä orgasmin saanti/orgasmittomuus on suurimmaksi osaksi naisen omassa päässä. En itse ole koskaan törmännyt siihen, että mies olisi jotenkin niin huono, etten saisi orgasmia. Ne kerrat kun olen jäänyt ilman orgasmia, ovat olleet sellaisia, että ajatukset on lähteneet harhailemaan, eli en ole ollut 10:llä mukana leikissä. Vika ei todellakaan ole ollut miehessä. Mutta olenkin mennyt sänkyyn vain sellaisten miesten kanssa jotka TODELLA kiihottavat minua. Suuseksissä en ole koskaan saanut orgasmia, mikä harmittaa minua suuresti. Eikä siinäkään ole kyse miehen taitamattomuudesta, vaan tiedän että se on minun korvavälissäni, kun en pysty itse sitä tilannetta kontrolloimaan ja koko ajan vähän jännitän, että mies lopettaa tai vaihtaa asentoa tms. juuri kun alan laueta ja sitten se orkku jäisi vajaaksi... Eli ihan omassa pikku päässäni...
Orgasmi on taivaallinen, mutta sen saavuttaakseen naisen pitää laskea irti omasta kontrollistaan ja heittäytyä!