[QUOTE="mie";26450110]Tämä kommenttini varmaan aiheuttaa kakkaa niskaan. Poikani oli terve 1,5 v ennen rokotusta. Puhui jo paljon sanoja. Rokotteen jälkeen kaikki sanat katosivat. Paljon tutkimuksia ja diagnoosi "autistiset piirteet ja kehityksen viivästymä painottuen kielelliseen kehitykseen". Saanut todella hyvää kuntoutusta ja oppinut pikkuhiljaa sanoja. Nyt 5,5 v alkoi puhua vasta lauseita ja pikkuhiljaa etenee, mutta autistisia piirteitä on. En mitenkään enää uskalla riskeerata tätä kehitystä. Tuosta rokotteesta olen lukenut niin paljon ja yhteydestä autismiin. On kumottu väite, että se aiheuttaisi sitä, mutta toisaalta taas toiset sanoo, että selvä yhteys, että kaikkien elimistö ei vain kestä sitä. Itse olen lapsena sairastanut nuo kaikki taudit, miltä MPR suojaa.[/QUOTE]
Multakin sympatiat ja voimia teille kovasti! Älä nyt kuitenkaan hulluttele sen suhteen, että rokote olisi lapsen oireet aiheuttanut. Sitä on tutkittu pilvin pimein, yhteyttä ei ole löytynyt yhdessäkään tutkimuksessa. Anna toisten sanoa, mutta usko kuitenkin asiantuntijoita ja alalle omistautuneita tutkijoita, äläkä vainoharhaisia vanhempia.