Oi mä tun hulluksi vielä viimeinen päivää olen sitten täällä, on se rankka kun ei kotona, mut mä lähen varma shoppailemaan, nyt Tamperelaiset sanokaa mulle joku hyvää shoppailupaikka ja myös taksin nro kiitos 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuliko hyvin tippiä eilen?
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Taxi 01004131 jos oikein muistan. Mee koskikeskukseen, stokkalle, sokokselle, veskaan partolaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ai sä olet täälläpäin
Ideaparkista varmaan tykkäisit kun siellä on paljon erilaiisa kauppoja. Mutta se on Lempäälässä. Koskikeskus varmaan paras vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ai sä olet täälläpäin
Ideaparkista varmaan tykkäisit kun siellä on paljon erilaiisa kauppoja. Mutta se on Lempäälässä. Koskikeskus varmaan paras vaihtoehto.
Miten kaukana ideaparkki täältä =) keskustasta siis
niin ja olen täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ai sä olet täälläpäin
niin ja olen täällä![]()
Keskustasta on Ideaparkkiin 20 km tai vähän enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ai sä olet täälläpäin
niin ja olen täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:saanko savanna kysyä missä baarissa olet täällä tampereella B)
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:saanko savanna kysyä missä baarissa olet täällä tampereella B)
Kaijakka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oletteko koko perhe tampereella vai sinä vain työmatkalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:saanko savanna kysyä missä baarissa olet täällä tampereella B)
Kaijakka![]()
ja olen jo tavanut yhtä palstalaista eilen Tamperelta =)
Alkuperäinen kirjoittaja reiska:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:saanko savanna kysyä missä baarissa olet täällä tampereella B)
Kaijakka![]()
Olisinpa ton tiennyt niin oisin tullut minäkin treffaamaan sinua tampereelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:saanko savanna kysyä missä baarissa olet täällä tampereella B)
Kaijakka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja reiska:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:saanko savanna kysyä missä baarissa olet täällä tampereella B)
Kaijakka![]()
Olisinpa ton tiennyt niin oisin tullut minäkin treffaamaan sinua tampereelle![]()
mä olen vielä viimeinen päivää tänään, lähen 2lta yöllä pois
=)
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:saanko savanna kysyä missä baarissa olet täällä tampereella B)
Kaijakka![]()
koskikeskus on siinä kosken toisella puolella, kävelet vain sillan yli =)
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:saanko savanna kysyä missä baarissa olet täällä tampereella B)
Kaijakka![]()
koskikeskus on siinä kosken toisella puolella, kävelet vain sillan yli =)
en kävelläkään jaksaonko se iso keskus?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kaijakassa, sehän sanottiin jo. Sama paikka, missä tanssi se hiv levittäjä nainen. Että sellasta.