montako tuntia nukut yöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja una
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6-7 tuntia on mun rytmi. Jos on mahdollista nukkua vain vähän niin silloin 30 min- 1 tunti tekee hyvää, mut 3-5 tunnin unet aiheuttaa vain huonoa oloa ja "humalatuntua".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
6-7 tuntia on mun rytmi. Jos on mahdollista nukkua vain vähän niin silloin 30 min- 1 tunti tekee hyvää, mut 3-5 tunnin unet aiheuttaa vain huonoa oloa ja "humalatuntua".

Niin ja jos nukun 8 tuntia ja enemmän niin niskat ja pää tulee kipeäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Miten joku oikeasti pärjää 4-5 tunnin unilla :o Mä olen kyllä aivan poikki, jos nukun alle 7 tuntia.

Mulla jäi raskausajasta päälle unettomuus ja sit vauvan synnyttyä piti olla kello 3h välein herättämässä syöttämään, jäi jotenkin päälle ja nyt oon parissa vuodessa jo tottunut lyhyihin uniin ja vähän väliä heräämiseen. Tuntuis oudolta nukkua kauemmin sekä tulee päänsärkyä ja selkä + niskat kipuilee jos nukun "liikaa".

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Miten joku oikeasti pärjää 4-5 tunnin unilla :o Mä olen kyllä aivan poikki, jos nukun alle 7 tuntia.

Mulla jäi raskausajasta päälle unettomuus ja sit vauvan synnyttyä piti olla kello 3h välein herättämässä syöttämään, jäi jotenkin päälle ja nyt oon parissa vuodessa jo tottunut lyhyihin uniin ja vähän väliä heräämiseen. Tuntuis oudolta nukkua kauemmin sekä tulee päänsärkyä ja selkä + niskat kipuilee jos nukun "liikaa".

Katsoin että Keittiönoita nukkuu vielä lyhempiä unia. Tuohan on teille mieletön voimavara, jos oikeasti tuo määrä riittää. Musta olisi hienoa valvoa yksin öisin, jos vaan sitten seuraavana päivänä jaksaisin tehdä kaiken mitä pitää. Olen suorastaan kade :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
apua!! miten joku voi millään suoriutua mistään jos nukkuu 3 (!!!) - 4 tuntia yössä? nukutteko te päivällä päiväunia?

En ikinä! Tulen ihan sairaan oloiseksi, jos edes yritän!

Aamuvuoro viikkoina nukun n. 4-5 tuntia enintään, mä en osaa käydä ajoissa nukkumaan. Joskus saatan ottaa sitten päikkärit, mut useemmiten se ei onnistu. Otan sitten viikonloppusin takas ja nukun 9-12 tuntia. Normisti mulle sopivat yöunet olis sellanen 7-8 tuntia.

Viikolla nukun tommoset 5-6 tuntia yössä. Vkonloppusin sit enemmän, kun mies herää lasten kanssa. Tänään heräsin klo 12 ja ihmettelin, kun on niin hiljaista ja olivat koko porukka lähteneet metsälenkille :) En usko, että jaksaisin koko aikaa noilla lyhemmillä unilla. Vkonloppusin otan sit takas.

Mäkin olen kade niille, joille riittää uneksi 3-4t. Itse alle 7 tunnin unet aiheuttaa takkuisuutta eli ajatus ei kulje, silmät ovat tikkuiset eli kuivat. Iltaa kohti sitä yleensä sitten virkistyy lyhyempienkin unien jälkeen. Olisi tosi hienoa, jos vois kukkua aina yli puolen yön ja siltikin olisi skarppina aamulla heräämässä.

Yhteistyössä