Montako serkkua sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja La Paset
  • Ensimmäinen viesti
mmmmm
10 serkkua. Yhtä en ole koskaan nähnyt ja kaksi ei ole ollut juurikaan mukana sukumme juhlissa niin vieraammiksi nekin jäänyt.
Lapsillamme on tällä hetkellä 5 serkkua mutta aika varmasti on enemmänkin tulossa kun noi nuoremmat alkaa perustaa perhettä :) Tai ainakin toivottavasti :)

"poikia3"
Mulla on 7 serkkua, josta tiedän. Lisäksi tiedän, että isän vanhimmalla veljellä oli lapsia, mutta en tiedä montako heitä on. Isän vanhin veli on siis kuollut, ja lapset ovat jostain aikaisesta avioliitosta, josta kukaan ei juuri tiedä mitään.

"vieras"
Isän puolelta 4 serkkua ja äidin puolelta ja 30. Itse olen serkukista nuorin. Serkkujen kanssa en ole juurikaan tekemisissä, sukujuhlissa, mikä meidän suvussa tarkoittaa lähinnä hautajaisia, ollaan tavattu. Äidin puolelta en ole välttämättä edes kaikkia serkkuja nähnyt.
Omilla lapsilla (2kpl) ei ole yhtään ns biologista serkkua, pari serkkuna pidettyä. Minulla yksi lapseton sisarus ja lasten isä adoptoitu jolla yksi sisko (ei siis biologinen sisko), jonka lapsia (myös 2kpl) olen serkuiksi laskenut. Biologisista verisukulaisista isän puolelta ei tarkempaa tietoa ole. Itseä joskus harmittanut kun omat serkut sen verran itseä vanhempia ettei juurikaan yhteistä lapsena ollut.

Yhteistyössä