Hei,
Kuulun tähän 40plus -ryhmään ja olen raskaana. Olen täyttänyt 40 viime syksynä, ja nyt olen 7. raskausviikolla. Ennestään minulla on kaksi lasta, poika 8 ja tyttö 10. Olen eronnut lasteni isästä ja nyt odotan lasta uudelle aviomiehelleni, avioiduimme tammikuussa. Olen onnellinen, että raskaus lähti heti liikkeelle, kävin viime viikolla lääkärissä, mutta ultrakoneessa ei näkynyt kuin sikiöpussi... Nyt on kauhea pelko päällä, että siellä ei olekaan "ketään kotona", uusi aika on 2 viikon päästä. Lääkäri tosin sanoi, että ei aina näin alkuvaiheessa (6. viikolla) mitään vielä näykään, että ei kannata huolestua. Mutta, kyllähän sitä tietty alkaa kelaamaan.... No, joka tapauksessa, mitään negatiivisia oireita ei ole ollut, pahoinvointia tai muuta. Ainoastaan olen huomannut kerääväni nesteitä normaalia enemmän (ei ollut aikaisemmissa raskauksissa). Niin kovasti toivon, että tämä päättyy onnellisesti, ja saamme marraskuussa ihanan terveen käärön!!!
Onko joku teistä 40+ tyypeistä käynyt istukkatutkimuksessa / minkälainen se oli, itseäni vähän pelottaa ko. tutkimus...
Tsemppiä muillekin "vanhoille", naisen ikäänhän me vasta on ehditty, ei olla mitään junnuja enää!!!
t. Susa