Montako meitä 40+ikäisiä täällä käy

  • Viestiketjun aloittaja piha
  • Ensimmäinen viesti
hibiscus
Kiireinen uranainen olen, yhden lapsen äiti. Silloin tällöin käyn täällä lueskelemassa ja rentoutumassa. Vastaillut olen kai kerran, pari... ei muista... IKää 41.
 
ämmi 1 vai 2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 17:12 ämmi kirjoitti:
Tässä toinen nimimerkillä "ämmi" kirjoitellut...kumpi vaihtaa?
Voidaan olla vaikka ämmejä molemmat, en ole vielä törmännyt sinun tekstiin. MUTTA YRITIN REKISTERÖITYÄKIN EIKÄ SE ONNISTUNUT. jos tulee hyvä nimimerkki mieleen puoleen tai toisin, voipi sen varmaan vaihtaa! =)
 
ämmi2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 23:16 ämmi 1 vai 2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 17:12 ämmi kirjoitti:
Tässä toinen nimimerkillä "ämmi" kirjoitellut...kumpi vaihtaa?
Voidaan olla vaikka ämmejä molemmat, en ole vielä törmännyt sinun tekstiin. MUTTA YRITIN REKISTERÖITYÄKIN EIKÄ SE ONNISTUNUT. jos tulee hyvä nimimerkki mieleen puoleen tai toisin, voipi sen varmaan vaihtaa! =)

Minä olen enemmän "notkuskellut" tuolla isovanhemmat-uusperheet -palstoilla. Ei ole vauvakuumetta enää...
Josko minä olisin vaikka ämmi2, niin ole sinä ykkönen, vai? En ole viitsinyt rekisteröityä, kun käy näinkin tämä kirjuuttelu :)
 
Siirryimme juuri nettiaikaan täällä aikas kaukana city-ihmisistä. Olen iäkäs ensisynnyttäjä, yli 40-v, ja onneksi löysin ikäisiäni äitejä, vaikkei itselläni vielä ole "äitituntemuksia" vahvasti, vauvan syntymä on elokuun lopussa. Tietäisikö joku teistä, mikä nettiosoite löytyisi mahdollisesti ns. "iäkäs ensisynnyttäjä" kohderyhmänä. Olisin kovin kiitollinen tiedoista.
Piipahdellaan kanavilla taas!
 
Mama -66
Eka kertaa yli kolmeen vuoteen Kaksplussan sivuilla!
Tuolloin odotin esikoista, nyt hänelle kaveria. Kiva, että tänne on ilmestynyt nelikymppisille äideille oma palsta!
 
Moi

Täällä äiti 40 vee ja tyttö 1,5 vee.

Harvoin enää kurkkailen näille palstoille. Odotusaikana paljonkin, kun oli vielä aikaa.
Joskus kuitenkin, kuten tänään.


:D kaikille meille ikä-äideille!
 
Harvoin, kun huomasin että täällä ei jauheta kuin samoja asioita...päivästä toiseen ja on kamalan herkkähipiäistä porukkaa...vähänkin, jos kirjoittaa omasta iästään tai väsymyksestä ( se kuuluu kiellettyihin aiheisiin ,kuten iän tuomat riskit raskaudessa).
Täällä palstailee vain supermammoja, jotka eivät tunne väsymystä ja viisikymppisenäkin he muistuttavat 20-vuotiasta.
Tosin en tiedä, missä he lymyilevät ? Vastaan ei ole tullut vielä yhtään...
Itse olen lapsestani onnellinen keski-ikäinen äiti-ihminen, joka kyllä reilusti tunnustaa, ettei ole enää entisessä vedossaan.
Yövalvominen rasittaa, mutta toisaalta lapsesta on paljon iloa...hän on suloinen ,auringonpaiste elämässämme.
Jos sopiva mies olisi tullut vastaan olisin tehnyt ilman muuta mieluummin lapsen ehkä lapsia lähempänä 30 kuin riskisynnyttäjänä 40-vuotiaana.
Onneksi saimme terveen lapsen..
Ikämammoille onnea ja menestystä ...kannata niin helposti hernettä nenäänsä vetää. kun iästä on kysymys...jos on 40 v on 40 v =) !
T.Reilusti ikänsä kantava ja ryppyjensä kanssa sovussa elävä Kaisa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 14:11 Äitikki kirjoitti:
Minä melkein 43v.(KÄÄK!) ja poika melkein 1v.Perheessä myös kaksi täysi-ikäistä lasta ja kaikkien lasten isä.Mutta minähän täällä aina satunnaisesti piipahtelen.
Nykyään vähän harvemmin,en jaksa jatkuvasti lukea jonkun valitusta niistä jotka tekevät lapsia yli 40-vuotiaina.Itse tunnen olevani paljon parempi äiti tälle kuopukselle,jolle minulla on aikaa.En ole väsynyt,yösyötöt eivät ole vieneet enrgiaani vaikka olen juuri näillä hetkillä viimeisten kolmen vuoden ajan nukkunut vain max.3 tuntia kerrallaan.Silti olisin milloin tahansa valmis vielä yhteen lapseen (miestäni tuskin saan enää puhuttua ympäri,joten nautin täysin siemauksin tästä nuorimmaisesta)!!!
Oma äitini oli aikoinaan melkein 50-vuotias minut saadessaan ja meillä on siskoni kanssa ikäeroa 22vOlen itse aina tuntenut olevani rakastettu ja ehkä kaivattukin lapsi,eikä kukaan olisi voinut minua paremmin hoitaa kuin äitini.Koskaan minua ei ole vaivannut/häirinnyt se että vanhempani olivat iäkkäitä minut saadessaan.Omat lapseni olen yrittänyt kasvattaa suvaitsevaisiksi.
:wave: Hei vaan.Satunaisesti käyn minäkin lukemassa näitä juttuja.Toisella sivulla olen ollutkin liian kauan :whistle: Aika ei riitä jokapäiväiseen lukemiseen näillä palstoilla ... poika7kk ja isommat likat harrastuksineen veroittavat minun "vapaa-aikani" ,mutta eipä ole haitannut... Nautiskellen enemmän nyt kun KESÄ tulee!!
 

Yhteistyössä